SSC Allmänt snack Träffar Inför: Parkbanan GBG 16/9 med SVKG

Visar 15 inlägg - 46 till 60 (av 68 totalt)
  • Författare
    Chewie
    Deltagare

Samling efter och partaj får väl bli hos någon av oss som bor i eller runt stan. Kan ställa upp med grill (i Mölndals Centrum) men har ingen egen altan eller så. Baksidan funkar bra ändå. Annars har vi ju ordföranden som bor i Ingared efter Floda. Där har det ju varit samling förrut!

Får ta ett snack med Mats….

Någon annan Gôteborgare som känner för att drabbas av ”Subaruligan”?

KN har ju utlyst altanen som samlingsplats men det är ju i Stenungsund, lite långt att åka kanske?

/Tuggarn, som precis varit på Finska kurs!

Chewie
      Deltagare

Var förbi polaren på hans jobb i morse för att betala en skuld.
        In kommer det en äldre finsk man och frågar,
        ”vem är det som kör prezan dä ute”.
        ”Jag” svarar jag lite försynt.
        ”Du ska komma till arendal på lördag”
        ”redan spikat” sa jag, ”vi kommer några stycken”.
        ”Bra, vi kör dubbelt pga av regnet sen förra gången, och banan e spolad och fin”
        ”jag kommer” sa jag.

Kontentan, det är dubbel körning, dvs hela dagen och inte bara till tolv-ett på dagen.

Så gubbar, tanka upp bilarna fullt för här ska det köras!!!!!

simo
        Deltagare

Nja, full tank tror jag inte att du kommer att behöva…varvet är 1,40 långt så om det blir dubbelkörnig så kommer du max att åka 10-12 varv.

/U – som fortfarande inte vet om jag kan vara med o leka

Nyman
          Deltagare

Första inlägget i denna tråd står det ju att de är en dubbel sprint, första samling 8:30 och andra 14:00… så de var väl inget nytt?

-= enough is enough =-

Chewie
            Deltagare

Sorry för en som inte alltid läser allt!!!!!

Lovar att läsa bättre nästa gång 😀 😀

Nyman
              Deltagare

De är lugnt.. tyckte bara de va lite komiskt eftersom de är första inlägget som de står i 😉

-= enough is enough =-

Mats
                Deltagare

Ett förslag på aktivitet efter körningen är att vi bokar bord på Hard Rock Café o käkar en bit god mat o snackar lite. Istället för att bara dra till BK eller McD varje gång. Skriv upp er här i tråden så ser ja till o boka bord till oss. Tänkte jag ringer vid fredag eftermiddag och bokar. Eller eventuellt på lördag förmiddag.
                  Har inte hundra koll på bästa parkeringen nära men om vi kan tänka oss o gå en bit så kan jag fråga ifall vi kan stå på Samuelsons Inredningars parkering. Det är uppe vid götaplatsen ungefär. Jag jobbar där så…

Så skriv upp er + eventuell sambo/flickvän/kamrat på listan:

1. Mats
                  2. Grusdräparn

Mats GBG
                  Regionsansvarig Göteborg

Storm
                  Deltagare

Så skriv upp er + eventuell sambo/flickvän/kamrat på listan:

1. Mats
                    2. Grusdräparn
                    3. Storm

Chewie
                    Deltagare

1. Mats
                      2. Grusdräparn
                      3. Storm
                      4. Chewie

Nyman
                      Deltagare

Trevligt initiativ.. Är tanken att åka direkt dit eller duscha å fräscha till sig lite före?

-= enough is enough =-

Mats
                        Deltagare

Tanken är att åka direkt. Vissa åker ju ganska långt ifrån men om du tvunget vill hem o duscha så kan du väl få en halvtimme på dig… Du har ju en snabb bil så. 😉

dessutom tror jag inte att man blir så smutsig av att köra parkbanan. Jag tänker iaf byta däck hemma och inte vid banan.

Mats GBG
                          Regionsansvarig Göteborg

Chewie
                          Deltagare

För dom som vill så kan jag kanske bistå med lokal för ombyte om man gör en mellanlandning hos mig. Bor hyfsat nära och bra. Ev parkering för den som inte vill köra in så finns det spårvagnsförbindelse tio min från mig i lugn takt. Tar en kvart in till stan med vagnen!

http://kartor.eniro.se/query?what=map&ax=&asearch=1&imgmode=&ms=0&streetname=prytzgatan%2C+m%F6lndal

Nyman
                            Deltagare

Nej, jag känner inget behov av att duscha men å andra sidan kanske man produserar en del svett under dagen? Va mest en fundering på hur planeringen såg ut…

Men de måste ju va bra mycket roligare om vi alla kommer på led in i stan å parkerar någonstans gemensamt.. än att ta vagnen in..? 😉

-= enough is enough =-

specialized
                              Deltagare

Jag dyker tyvärr inte upp. Jobbar hela helgen och varken fick eller hade råd att ta ledigt. Detta trots att jag hotade chefen med pisk på rääävva 🙂

Hoppas dock på en ”återträff” snart med de goa göteborgarna och resten av oss härliga Tröllhätte ( och Stenungssund 😉 )-grabbar och naturligtvis alla andra som dyker upp 😉

Mvh.Mattias – http://www.garaget.org/?car=18857
                                —————————————
                                Efternamnen på mina flickvänner är
                                —————————————
                                Jpg ,wmv och mpg 😉
                                —————————————

Mats
                                Deltagare

Återträff ja. Jag håller på o filar lite på en ”åka trevliga vägar i lugnt o fint tempo” träff inom en snar framtid.
                                  Har hittat lite fina vägar mellan Alingsås o Sollebrunn. Passar ju perfekt för GBG regionen då hälften kommer från Trollhättan. Efter körningen så kan man ju fika hemma hos nån som bor nära…

Men åter till morgondagens träff och ”efter-träff-aktivitet”.
                                  Inga fler som vill vara med på Hard Rock? Isf skriv upp er på listan genast.

Mats GBG
                                  Regionsansvarig Göteborg

Visar 15 inlägg - 46 till 60 (av 68 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.