SSC Allmänt snack Träffar Inför: Parkbanan GBG 16/9 med SVKG

Visar 8 inlägg - 61 till 68 (av 68 totalt)
  • Författare
    Nyman
    Deltagare

Jag är inte säker på om jag/vi kan vara med, men om de är lättare att avboka än att boka på i efterhand så kan du ju ta med mig *2

-= enough is enough =-

Storm
      Deltagare

En kompis åker med

1. Mats
        2. Grusdräparn
        3. Storm + Kompis
        4. Chewie

X3000
        Deltagare

Vilken tid bokar ni bordet till?? Vet ej om jag kan hänga på.. Men kommer till Banan självklart…

Grusdraparn
          Deltagare

Klart att KryssTretusen ska med och käka 🙂
            När ska vi rulla neråt i morrn (antar att du åker från thn)?

Späschelajjsst: Återträffen skulle vi väl ha på Ale Gokartbana efter deras säsongsavslutning, va d inte så? :7

/K – kommer ner och parkerar o-mappad bil

Chewie
            Deltagare

JA, hur var det med det? Skulle vi inte få chansen att köra med våra egna bilar på banan? Vem var det som hade den kontakten?

Grusdraparn
              Deltagare

JA, hur var det med det? Skulle vi inte få chansen att köra med våra egna bilar på banan? Vem var det som hade den kontakten?

Späschelajjsst kände ju den killen sen innan, va d inte så?

/K

SecretAgentMan
                Deltagare

…tur i oturen att man redan förberett sig på att helgen blir lite i lugnets tecken på hemmaplan – kopplingspedalen kändes bra mystisk mitt i hemresan på en go’ krokigt 70-sträcka.

Slirar gör det inte, så slavcylindern är kraftigt misstänkt (eller vätskan som byttes när de skruvade ihop Silverpilen i Japan :+)..

…alltid är det något…

Ha’t sketskôj imôra pôjkar!

/J

specialized
                  Deltagare

Späschelajjsst kände ju den killen sen innan, va d inte så?/K

Mnjaaa, känner & känner ..Har bara pratat med honom 5-6 ggr tidigare på Glimmingen då jag varit där kört 😛

Fick inte grepp om det var på allvar eller skämt om att köra på banan där ? 🙂 Ska vi eller någon åka ned och prata med honom om det ?
                    Hade varit coolt att åka på den banan :7

Ontopic:

Vem körde Startnr G5 & G4 nu i lördags ? Ulrik & Mats kanske ? 😉
                    Bra kört hur som helst 😛

EDIT :: Läste nu i andra tråden 😉

Visar 8 inlägg - 61 till 68 (av 68 totalt)
                  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.