SSC Allmänt snack Träffar Inför: Region GBG: Karavanåkning och tjôt Storträffen 25-27 maj

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 25 totalt)
  • Författare
    Mats
    Deltagare

Tänkte starta en tråd där GBG regionen kan bestämma hur och när vi åker upp. Om vi vill åka i karavan eller om alla dyker upp på egen hand.
      Tidigare år sa har det åkts i karavan och det är en rätt skön känsla att va 15-20 bilar som åker ihop. Det är iof mindre skoj att va sista bilen med Ulrik först… Det gick fortare än R:ens mätare visade och ändå ville man inte riktigt hänga med… 😀

Jag har ännu inte bestämt mig om jag skall åka upp på torsdag kväll eller tidigt på fredag morgon. Hur tänker ni andra göra?

Träffpunkt kan vi ju ha i Borås igen för att sen åka vidare mot Jönköping->Mantorp. Det finns säkert nån mack som passar bra. Ni som åker från stan (Göteborg) kan ju träffas där någonstans för att sen sammanstråla med oss andra i Borås.

Kom med förslag på när och hur vi ska åka upp. Jag tycker det skulle va roligt att åka upp i karavan på torsdag kväll, tälta utanför grindarna för att sen stå och hänga på låset på morgonen för att få komma in först och välja den bästa däckbytar/glassätar/foto/solbad/ringspinnar-platsen. ett stort + är ju att man kanske är lite mer utvilad om man sover där uppe än om man åker upp på fredag morgon.

Mats GBG
      Regionsansvarig Göteborg

zwift
      Deltagare

Min tanke är att åka upp på fredag morgon, om nu bilen håller tills dess,,,
        Stötdämpare bak som gett med sig, får hoppas att autoteknik kan fixa detta nästa vecka.

Tobbe/Borås

oskar
        Deltagare

Och jag får nog vara kartläsare åt Tobbe eftersom min bil troligtvis inte kommer vara färdig tills dess ;( ;(

Eller vad säger du Zwift?

//Oskar

zwift
          Deltagare

klart du kan åka med,,, om bilen e klar,,,
            annars åker vi med Andreas,,,

Tobbe/Borås

Palm
            Deltagare

Har anmält mig till mantorp och kommer jag loss från jobbet så är åker jag gärna upp fredag morgon, från borås då. Är ju roligt att åka ett gäng upp 🙂

X3000
              Deltagare

Jag åker inte upp..

Mats
                Deltagare

Nu får ni la ta o skärpa te er!!
                  Bilen e paj och jag kommer inte…

Öka takta sista kvarta, o se till så bil och förare är i ordning inför träffen. Dethär kan ni ju bara inte missa!!
                  Vill ni tvunget inte köra så kan ni ju komma upp för gemenskapen iaf.

Mats GBG 😉 :*
                  Regionsansvarig Göteborg

Chewie
                  Deltagare

Det är som det är, dom e la inte sugna 😉 Jonas svek mig som sängpartner dessutom. Någon annan som inte har någon plats att sova på? Finns en säng tillgänglig 😉 Jag är hos farbror doktorn på onsdag och torsdag. Tankar lite cellgifter så jag kanske kan dricka sprit 🙂 Så jag e hemskt glad om tåget går på fredag morgon. Så jag kan få en chans att kunna gå på toa i lugn och ro 😀 😀
                    Kan vara lite tungt och bo utanför grinden en hel natt utan en holk.
                    Mats, jag har slarvat bort ditt nummer igen, skicka……..

oskar
                    Deltagare

Nää man är ju inte alls sugen på att köra 🙁 x(

Det har varit ett jädra strulande med min förbaskade låda men nu börgar man förhoppningsvis se ljuset i tunneln.

Men jag åker med för att se och lära, och kanske ta några kort 🙂

//Oskar – som ökade farta men det hjälpte inte ;(

challe
                      Deltagare

Jag åker helst upp på fredag. blir lite väl tight med tid om vi ska åka på torsdan.

jobbar ute på hissing island (gryaab) för tillfället och det tar ju ungefär 34587 timmar att ta sig därifrån på eftermiddagen eftersom nån smart gubbe har bestämt sig för att stänga av halva älvsborgsbron

Edit: Stavfelsnisse har varit ute igen

SPiKE
                        Deltagare

Hörrni grabbar inte behöver ni bo i tält inte, jag har plats för ett tiotal pers hos mig om ni vill åka upp Torsdag kväll.

//Henrik

zwift
                          Deltagare

Jag ska med ovasett om jag har bil att köra eller inte,, om det nu ska vara så att ja får krypa till mantorp så ska jag med, hoppas bara grabbarna på autoteknik hinner kolla över å fixa den nästa vecka,,Andreas kanske jobbar sena kvällar elle??? 🙂 🙂

Tobbe/Borås

Chewie
                            Deltagare

Gôtt mos!
                              Jag och Mats kommer gärna om det går. Skönare att få sova ut lite! Finns det en toalett tillgänglig att spränga 😉 bara så kan du räkna med mig, Magnus och Mats. Om han tar med sig frugan vet jag inte än!!

Grusdraparn
                              Deltagare

Finns det plats över i nån bil på väg hem från Västerås på söndagen för en tillfälligt kokarlös Klas?

/K – som i annat fall åker WRC-Astra (Jag och Äljen kanske skulle bilda sidoklubb, vad sägs?)

PetterSolberg
                                Deltagare

när åker ni mot mantorp?

Patrik
                                  STi-06 PSE III

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 25 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.