› SSC › Allmänt snack › Träffar › Inför: Region GBG: Karavanåkning och tjôt Storträffen 25-27 maj
- Detta ämne har 24 svar, 1,237 deltagare, och uppdaterades senast för 18 år, 8 månader sedan av
Palm.
-
FörfattareInlägg
-
16 maj, 2007 kl. 16:26 #147028
challe
DeltagareDet blir väl tidigt på fredagen?
Eller va säger ni andra?
16 maj, 2007 kl. 23:59 #147013Palm
Deltagarenär åker ni mot mantorp?PatrikSTi-06 PSE III
Om jag åker så blir det fredag morogn, Ca 6 tiden från borås i runda slängar tänkte ja.
Drar du med min gammla ericsson jobbarpolare Linkan som kartläsare eller 😉
17 maj, 2007 kl. 08:48 #147024SPiKE
DeltagareGôtt mos!Jag och Mats kommer gärna om det går. Skönare att få sova ut lite! Finns det en toalett tillgänglig att spränga 😉 bara så kan du räkna med mig, Magnus och Mats. Om han tar med sig frugan vet jag inte än!!
Jahaja, spränga toan… vilken tur att jag även har utedass 😀 😉
Hör av er när ni är gå G så möter jag upp i Linköping, det är en liten bit utanför stan (ca 3 mil)/H
23 maj, 2007 kl. 19:02 #147029challe
DeltagareHur blir det???? kommer alla från gbg regionen åka upp på torsdag eller?
Jag och broder tänkte iaf åka upp tidigt på fredag morron
Hur har ni andra tänkt? Palm,tobbe,oskar,ekblad mfl
Är ju alltid kul med samåkning 🙂 kan ju samlas i borås nånstans
Och Maria, ja det går bra att åka med en ådi oxå 😉
23 maj, 2007 kl. 20:18 #147035zwift
Deltagarejag och Ekblad åker från Borås, fredag morgon,,,vilken tid å vart ska vi ses??
Tobbe/Borås
23 maj, 2007 kl. 20:19 #147014Palm
DeltagareHur blir det???? kommer alla från gbg regionen åka upp på torsdag eller?Jag och broder tänkte iaf åka upp tidigt på fredag morron Hur har ni andra tänkt? Palm,tobbe,oskar,ekblad mflÄr ju alltid kul med samåkning 🙂 kan ju samlas i borås nånstans Och Maria, ja det går bra att åka med en ådi oxå 😉
Jag åker fredag morgon från borås, maria åker inte härifrån. Vart åker du ifrån och tid?
23 maj, 2007 kl. 20:36 #147030challe
Deltagarejag och Ekblad åker från Borås, fredag morgon,,,vilken tid å vart ska vi ses??Tobbe/Borås
Har ingen aning vart som är bra, men jag antar att vi ska mot jönköping, så parkeringen vid autoexperten :7 blir väl bra.
Om vi samlas vid halv 5 så har vi 2,5 tim på oss att fara till mantorp, eller är det för tidigt???23 maj, 2007 kl. 20:52 #147015Palm
Deltagarejag och Ekblad åker från Borås, fredag morgon,,,vilken tid å vart ska vi ses??Tobbe/Borås
Har ingen aning vart som är bra, men jag antar att vi ska mot jönköping, så parkeringen vid autoexperten :7 blir väl bra.Om vi samlas vid halv 5 så har vi 2,5 tim på oss att fara till mantorp, eller är det för tidigt???
Å fy fan va tidigt ;( halv sex räcker väll, tar 2 timmar upp i lagligt tempo det är ju nästan exakt 20 mil.
23 maj, 2007 kl. 21:02 #147031challe
Deltagarejavisst, jag bara drog till med nåt, har ingen aning om hur lång tid det tar.
Isf säger vi halv 6 fre morron vid autoexperten, pigga och glada 🙂 🙂
24 maj, 2007 kl. 04:47 #147016Palm
Deltagarejavisst, jag bara drog till med nåt, har ingen aning om hur lång tid det tar.Isf säger vi halv 6 fre morron vid autoexperten, pigga och glada 🙂 🙂
Jepp det låter bra
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.