SSC Allmänt snack Träffar Inför regions träff shlm 14/8

Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 37 totalt)
  • Författare
    Strat
    Deltagare

Vet inte vad flygstaden är eller innebär. Men alla ’köra’ är fullgoda ursäkter!

Tack Adam 🙂

Blocken
      Deltagare

Kommer på min 1:a reg.träff sedan 5 år i klubben:D/C

JÖSSES! Då kanske det är värt att pallra sig dit… 😉 😛 :+

/AB

Min STi

SVARTEN
        Deltagare

Gör gärna det Block…;)

/C

Blocken
          Deltagare

Gör gärna det Block…;)/C

Beställ sol, för du stannar väl hemma om det regnar? 😉

/AB – retas med Svarten, men minns tillbaka från Kullen 2001 när vi träffades första gången. Letade efter bilderna, men hittar dom inte…

:+ SverigesSnyggasteBlock :+

Niklas
            Deltagare

Svarten: Trevligt att du kommer och blir det regn så åk till JULA och köp ett paviljontält som du ställer bilen i! 😀

daniel83
              Deltagare

faaan så missar man denna oxå ;( biljäveln är fortfarande inne på en styling firma ;( får väl visa upp pärlan nästa träff! och nej jag försov mig inte 🙂

Det är ju bara att komma till Västerås 20/8. 😀 😀 😀

Niklas
                Deltagare

Låter bra. 😉

pannan
                  Deltagare

Synd att man missade träffen idag 🙂 men jag var inte kapabel att sätta mig bakom ratten ens vid 14 tiden 🙂 så det får bli en annan gång

Niklas
                    Deltagare

Tur att jag har en högerstol i baksätet också, där kan du sitta Anders din…din…din…

Det är faktiskt inte lätt för mig att veta vad Anders har för kombi. Jag menar, med fulllastad bagage i Imprezan, frugan och Max i barnstol så drar jag ju ändå honom och i backspegeln är den blå Audin så himla liten… 😉 😀

PS: Varför skriver vi inte i eftersnackstråden? 😮

PPS: Varför kan man inte splitta och merga trådar? :+

Janne248
                      Deltagare

:DPS: Varför skriver vi inte i eftersnackstråden? :oPPS: Varför kan man inte splitta och merga trådar? :+

Då låser vi och forsätter i eftersnacks råden

Manor
                        Deltagare

Mr Clean och MatsN är klart klubbens Piff & Puff på stockholmsdialekt. 🙂

Mohahahaha…tack för den Alien :).

Kan jag preliminärboka den fjärde platsen i din bil (till Emmaboda) Niklas? Jag kan lämna definitivt svar senare i veckan.

mvh Mats N

Manor
                          Deltagare

faaan så missar man denna oxå ;( biljäveln är fortfarande inne på en styling firma ;( får väl visa upp pärlan nästa träff! och nej jag försov mig inte 🙂

…håller de på att klippa det gröna lurvet i baksätet :D.

mvh Mats N

Manor
                            Deltagare

Kommer på söndag med grannen i högerstolen som det ser ut.Tar med ett gäng olika dekaler som jag säljer på plats, en rak streamer, en böjd streamer och massa regskyltsdekaler i olika färger.

Är det Audi-grannen med RS4:an (eller var det en RS6:a)?

mvh Mats N

Manor
                              Deltagare

och för det andra så stämmer dt att ja är en tröttmössa :9 det är mumsigt att sova…förresten så vann ja pris i subaruklassen på sthlm street car fest bara så ni vet 😉

Vann du priset för ”värsta gröna lurvet i baksätet”, eller… :P. Jag bara skojade, kul att du fick ett pris.

mvh Mats N

Manor
                                Deltagare

ja som har sveriges bästa lokalsinne *INTE* undrar såklart vart brostugan ligger :*

…du kan inte ha sämre lokalsinne än vad jag har…jag är helt värdelös på att hitta. Däremot försover jag mig inte jämt och ständigt…så se till att ställa väckarklockan 😉 :P.

mvh Mats N

Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 37 totalt)
                                • Ämnet ”Inför regions träff shlm 14/8” är stängt för nya svar.