› SSC › Allmänt snack › Träffar › Inför regions träff shlm 14/8
- Detta ämne har 36 svar, 1,678 deltagare, och uppdaterades senast för 20 år, 3 månader sedan av
Addson.
-
FörfattareInlägg
-
19 december, 2005 kl. 06:19 #139372
AK_Impreza
Deltagareja som har sveriges bästa lokalsinne *INTE* undrar såklart vart brostugan ligger :*
19 december, 2005 kl. 06:19 #139375AK_Impreza
Deltagarefaaan så missar man denna oxå ;( biljäveln är fortfarande inne på en styling firma ;( får väl visa upp pärlan nästa träff! och nej jag försov mig inte 🙂
19 december, 2005 kl. 06:19 #139381AudiAnders
DeltagareKommer på söndag med grannen i högerstolen som det ser ut.Tar med ett gäng olika dekaler som jag säljer på plats, en rak streamer, en böjd streamer och massa regskyltsdekaler i olika färger.
Är det Audi-grannen med RS4:an (eller var det en RS6:a)?mvh Mats N
Tjenare Mats, (och övriga)
Det är jag som är grannen i högerstolen. 🙂
Tack för att jag fick vara med på er fina träff, trots att jag har fel bil. (även om den krafsar på alla fyra den med) 😉Det blev en hel del fina bilder på era alltid så läckra bilar, som jag tänkte ramla över till Alien med på en CD, så kan ni se sen. Så får han lägga upp bilderna här i forumet eller var han nu vill. Ett par kanske man kan slänga upp redan ikväll på kul. Men som sagt, ska bränna dem på en skiva först.
Verkligen trevligt på brostugan idag, med fint väder och härliga bilar!
(och om vi ska räta ut missförstånden med min DKW, så är det alltså varken RS4 eller RS6, eller S4 som Alien svamlar om, men däremot en ”S6 Plus” från 1997, en specialutgåva i 890 exemplar. Han har haft ett år på sig att förstå, men det lyckas inget vidare) 🙂
Så var det med det.
Vi ses nog igen på fler träffar, jag brukar få åka högerstol med Alien om jag sköter mig. 🙂
/a.
19 december, 2005 kl. 06:19 #139382Niklas
DeltagareKommer på söndag med grannen i högerstolen som det ser ut.
Tar med ett gäng olika dekaler som jag säljer på plats, en rak streamer, en böjd streamer och massa regskyltsdekaler i olika färger.
19 december, 2005 kl. 06:19 #139385Niklas
DeltagareKlart att han försov sig. }(
Tack för pratstunden med alla, 14-15 bilar på plats innebar halva parkeringen var fylld med Imprezor!
Skoj att få se Svartens bil för första gången. En riktig pärla.
Mr Clean och MatsN är klart klubbens Piff & Puff på stockholmsdialekt. 🙂
19 december, 2005 kl. 06:19 #139365Manor
Deltagareoch om vi ska räta ut missförstånden med min DKW, så är det alltså varken RS4 eller RS6, eller S4 som Alien svamlar om, men däremot en ”S6 Plus” från 1997, en specialutgåva i 890 exemplar. Han har haft ett år på sig att förstå, men det lyckas inget vidare) :-)Så var det med det.
Alien är tyvärr helt obildbar :D. Jag låg ju närmare sanningen med RS6 än vad Äljen gjorde med S4…det kan jag leva gott på ett tag :D. Ha det bra AudiAnders, och tack för bilderna.
mvh Mats N
PS. Alla på träffen måste ha observerat att det var 3 silvriga kombisar på plats…lika många (men inte samma) som på Mantorp. Det börjar med andra ord arta sig riktigt bra för klubben ;).19 december, 2005 kl. 06:22 #139380Jesper_J
Deltagarejag kommer nog på söndag.
tycker det skulle vara trevligt å åka en sväng.
mvh jeppe
-
FörfattareInlägg
- Ämnet ”Inför regions träff shlm 14/8” är stängt för nya svar.