SSC Allmänt snack Träffar INFÖR: Regionsträff Dalarna|Värmland 2005-07-09

Visar 11 inlägg - 1 till 11 (av 11 totalt)
  • Författare
    Janne248
    Deltagare

Hej!!!

På lite kort varsel så har vi bestämt att vi kör en till Regionsträff innan vi tar oss semester!

Platsen denna gång är Rättvik och dess go-kartbana! 1200m lång! Kolla in deras hemsida http://www.rattvikracing.se för mer information.

Vi har 10 platser till förfogande! 3 är redan bokade! Så först till kvarn gäller!

Vi sammlans vid Kupolen, Borlänge. Tid meddelas senare. Därifrån kör vi krokiga roliga vägar till Leksand sedan över till Rättvik. Kl 13:00 skall vi starta racet så vi måste vara där 12:30 senast.

Kostnad är 350:- för det får vi 4 träningsvarv, 10 varv på tid. Sedan final med 8 varv. Först i mål gäller!

Meddlemmar från Dalarna|Värmland har företräde till de 7 återstående platserna!

Givetvis blir det gemensamt fika el. dyligt med eftersnack efteråt!
      Givetvis blir det priser från Banverket Telenät, Tele2 & Samsung

Niklas
      Deltagare

Ni som kört en del Go-Cart, är inte det ett jääävligt bra pris? Man får köra 1200m * (4+10+8) = 2.6mil för 350kr! Sjukt billigt! Jag vill vara med! FAN att man sitter i Skåne då på mors födelsedagsfest. 🙂

FeA
        Deltagare

NÄÄÄÄÄÄJJ..!! Då är ju farbror Tommy i Lindesnäs med grapparna å dricker grogg, och förhoppningsvis river upp en å annan firre…

Jääla skit å! Äh, får väl ta å styra upp en träff i vårat område sen å ta revanch 😉 😀

Janne248
          Deltagare

Äh, får väl ta å styra upp en träff i vårat område sen å ta revanch 😉 😀

Tommy Go-kart i Gävle låter skoj! Jag är på!

Janne248
            Deltagare

Ingen i Dalarna|Värmland som vill komma? ;( ;( Någon i någon annan region då? Pga begränsade platser så måste denna träff ge företräde till Dalarna|Värmland folk, men om Dalarna|Värmland folk inte vill komma så hoppas jag på folk från andra regioner!

Kom igen nu 2.6mil Go-kart kan ju inte bli fel!!

Janne248
              Deltagare

Kalender uppdaterad.

Janne248
                Deltagare

Vi är forfarande bara 3 anmälda (Jag+Larsa & Matts).
                  Vi måste ha 4 till annars ställer vi in!

Jag trodde det skulle bli rykande åtgång på de 7 platser som fanns kvar där av att Dalarna|Värmland folk hade företräde, men icke….

Nu är ALLA med Impreza supervälkommen! Anmäl er!!

FeA
                  Deltagare

Sjukt att inga fler vill åka. Den banan är verkligen rolig, och med språjlans kartar dessutom! :7

Micke_subba
                    Deltagare

Kan tyvärr inte komma ska till Rudskogen och kolla på lite bilar, sorry men det går väll fler tåg..

PO
                      Deltagare

Tyvärr, har jour den veckan. Så jag kan inte boka in mig och köra någon gokart, däremot kanske titta förbi en sväng.

/Peo

Janne248
                        Deltagare

*************************** OBS!!! **** ******************

Pga bristande intresse så ställes denna träff in, tråkigt men sant.
                          Vi tar nya tag i augusti. Trevlig sommar!

Visar 11 inlägg - 1 till 11 (av 11 totalt)
                        • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.