SSC Allmänt snack Träffar Inför: Regionsträff Dalarna|Värmland 28-29/5-2005 Aktivitet: Konkörning

Visar 15 inlägg - 31 till 45 (av 95 totalt)
  • Författare
    AK_Impreza
    Deltagare

jag skrev fel 😀 😀 menar att åka efter varandra om du fattar! hahaha 😀 😀 😀

rallymarkus
      Deltagare

Har en liten fundering ang starten. blir det stillastående start igen?
        Jag röstar då för en rullande start iaf, känns mycke bättre för bilen:)

Janne248
        Deltagare

Har en liten fundering ang starten. blir det stillastående start igen?Jag röstar då för en rullande start iaf, känns mycke bättre för bilen:)

Bra fråga, har inte tänkt på det. Diskutera och lägg er röst här så skall jag diskutera med mina medarrangörer.

daniel83
          Deltagare

Daniel PÅ Lördag+Söndag

Lt Dan
            Deltagare

Är på lör 🙂

/Dan

LegacyLarsa
              Keymaster

lör+sön =ok!
                /Lars

Groover
                Deltagare

Kommer Lö + sö !!

… give the iron !!!

jeppe
                  Deltagare

Jag kommer !:D på Lördag iallafall
                    Har du några tips på biligt boende Janne ?
                    finns det några hotel tex ?
                    Kan tänka mig att dela boende med någon

Vägrar tälta }(

arellano
                    Deltagare

På Lördag

STi02
                      Vendelsö

Janne248
                      Deltagare

Jag kommer !:D på Lördag iallafall Har du några tips på biligt boende Janne ?finns det några hotel tex ?Kan tänka mig att dela boende med någonVägrar tälta }(

Mja, harinte så mycket tips eftersom jag sällan behöver bo på annan plats än hemma när jag är i Ludvika….bor ju lixom där! 😉 😛 🙂 :+

Men om du läser mitt inlägg den 4 Maj så ser du att det finns en länk Boende med två exempel på billigt och bra boende. Vandrar hem och campingstuga.
                        Vill man bo på hotel så kika i Boende-länken. Där finns tips om Hotel i bla. centrala Ludvika.

Vore ju skoj om ni som skall sova över kan bo på samma plats, kan vi som bor i ”närheten” komma dit ni bor så kör vi gemensamt käk med eftersnack där. Men det är bara en idé.

Vore kanon om alla som skall komma konde skriva det i tråden till nästa lördag (21/5) för vi arrangörer skall ha ett för-möte den 22/5. Bra att veta ungefär hur många som vi kan vänta komma redan då.

Janne248
                        Deltagare

Sammanfattning
                          Efter info’n kom den 4/Maj så ligger läget så här:

Janne248 lö+sö
                          Rallymarkus lö+sö
                          Fea lö+sö
                          Billy_H lö
                          daniel83 lö+sö
                          dewess lö
                          LegacyLarsa lö+sö
                          Groover lö+sö
                          jeppe lö
                          arellano lö

Totalt: Lördag 10st Söndag 6st Det var snålt med folk det 😉

Kom igen nu ni andra (*) som skrev före infon 4/Maj (även efter) och boka upp er för denna magnefika träff!

*= AlienDice, Blocken, Davve, AK_Impreza

Manu_Sti
                          Deltagare

Hej,

Jag kommer på lördag och söndag om ni behöver tid tagningen…
                            Jag håller på att fixa 210 meter kabel om ni vill köra sånt på söndag, kabeln skulle kosta runt 1500 :-, kan kluben bettala det eller ska jag bettale själv? ( bara om ni vill köra 201 meter fram )

Det blir en kul träff igen, hoppas det är många som kommer…

OzO
                            Deltagare

Lördag = PÅ! :9

_______________________________________________________________________________
                              ::::: ssiwebmaster | ”I would be unstoppable… if I could just get started!” | ssibluepile :::::

Niklas
                              Deltagare

OzO: Åker du från Sthlm på lördag morgon och åker tillbaka på kvällen?

OzO
                                Deltagare

OzO: Åker du från Sthlm på lördag morgon och åker tillbaka på kvällen?

Vet ej, kanske kanske stannar över en (obestämd) natt i V-ås… i annat fall samåker vi givetvis!

_______________________________________________________________________________
                                  ::::: ssiwebmaster | ”I would be unstoppable… if I could just get started!” | ssibluepile :::::

Visar 15 inlägg - 31 till 45 (av 95 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.