› SSC › Allmänt snack › Träffar › Inför: Regionsträff Dalarna|Värmland 28-29/5-2005 Aktivitet: Konkörning
- Detta ämne har 94 svar, 4,421 deltagare, och uppdaterades senast för 20 år, 5 månader sedan av
Janne248.
-
FörfattareInlägg
-
22 maj, 2005 kl. 16:51 #135902
daniel83
DeltagareBlocken: Återkom så fort du kan! Hoppas du kommer! Vinnaren sedan ijol vill väl alla ha revanch mot?Rallymarkus: Alien är inte räknad i min uppdateringslista 19/5 inte Tallen heller. Så med Alien, Tall och Block är vi 15 på lördag. Tror nog att det blir av.Arellano: Tror inte det behävs sponsrar. Det blir nog av iaf. Men tack för erbjudandet!Som sagt…..Sammanfattning igen … igen…..Efter info’n kom den 4/Maj så ligger läget så här:Janne248 lö+söRallymarkus lö+söFea lö+söBilly_H lödaniel83 lö+södewess löLegacyLarsa lö+söGroover lö+söjeppe löarellano löManu_sti lö+söOzo löTallen löTotalt: Lördag 13st Söndag 7stPreliminära: Alien, AK_impreza, Block, Specialinbjuden 1 & Specialinbjuden 2.Då kan vi bli 18 på lördag om vi har tur…..Specialinbjuden nr 1 är 99% klar vad jag förstod på Larsa.
Kan komma men kanske inte köra.beror på om jag hinner fixa styrningen.Men det ska jag nog.Får åka till Autotec och Landrins på måndag och kolla vad dom ska ha för att göra det.
22 maj, 2005 kl. 17:35 #135857Janne248
Deltagare…..Sammanfattning igen … igen….. igen….
Efter träffen idag så ligger läget så här:Janne248 lö+sö
Rallymarkus lö+sö
Fea sö
Billy_H lö
dewess lö
LegacyLarsa lö+sö
Groover lö+sö
jeppe lö
arellano lö
Manu_sti lö+sö
Ozo lö
Tallen lö
Specialinbjuden 1 – EVO IV lö
Specialinbjuden 2 – Spec. B löTotalt klara: Lördag 13st Söndag 6st
Preliminära: Alien, AK_impreza, Block, daniel_83, mickef
Frågetecken: PO, Olof Hed från Mora(Blå GT), Ny kille i svart WRX, Andreas Helldal från Falun (Silver GT kombi), Kaarlo.
Presstopp!
Vi har problem med grillar! Har någon något galler som man kan grilla på?!?! Eller små typ doktorsväska grillar. I så fall maila eller SMS’a eller ring mig. janne@impreza.nu 070-6445524Om vi inte kan fixa måste alla ta med engångsgrill eller så åka ut på byn och käka = förlorad körtid.
22 maj, 2005 kl. 19:07 #135918AK_Impreza
Deltagarejag hoppar tyvärr ;( ;( har fått förhinder!
24 maj, 2005 kl. 10:24 #135911HAEN
DeltagareJag kommer på söndag!
mvh daniel
24 maj, 2005 kl. 20:28 #135909Pedersen
DeltagareFörutsatt att inte min planering för de kommande dagarna totalhavererar så kommer jag på lördag (om det inte är försent att anmäla sig?).
Vet definitivt imorgon kväll.Dum fråga kanske men vilket underlag är det frågan om? Normal asfalt?
Isf, nån som drar med sig en domkraft?
(Det jag funderar på om det är värt besväret att dra med r-däcken.)//Stefan
24 maj, 2005 kl. 20:46 #135841Blocken
DeltagareBlocken: Återkom så fort du kan! Hoppas du kommer! Vinnaren sedan ijol vill väl alla ha revanch mot?Rallymarkus: Alien är inte räknad i min uppdateringslista 19/5 inte Tallen heller. Så med Alien, Tall och Block är vi 15 på lördag. Tror nog att det blir av.Arellano: Tror inte det behävs sponsrar. Det blir nog av iaf. Men tack för erbjudandet!Som sagt…..Sammanfattning igen … igen…..Efter info’n kom den 4/Maj så ligger läget så här:Janne248 lö+söRallymarkus lö+söFea lö+söBilly_H lödaniel83 lö+södewess löLegacyLarsa lö+söGroover lö+söjeppe löarellano löManu_sti lö+söOzo löTallen löTotalt: Lördag 13st Söndag 7stPreliminära: Alien, AK_impreza, Block, Specialinbjuden 1 & Specialinbjuden 2.Då kan vi bli 18 på lördag om vi har tur…..Specialinbjuden nr 1 är 99% klar vad jag förstod på Larsa.
Häpp!
Hoppas Tallarna har plats över i sin Kokare för mig… Mina bakstötdämpare ’kluckar’ fortfarande (garantifel – inget allvarligt), så jag tar det lugna före det osäkra och ställer upp som frivillig funktionär/grillare/däckbytare/vara-i-vägen… 😀
/Black – PM’ar Tallarna
Min STihttp://images.bravenet.com/common/images/smilies/cowboy.gif
24 maj, 2005 kl. 21:22 #135858Janne248
DeltagareFörutsatt att inte min planering för de kommande dagarna totalhavererar så kommer jag på lördag (om det inte är försent att anmäla sig?).Vet definitivt imorgon kväll.Dum fråga kanske men vilket underlag är det frågan om? Normal asfalt?Isf, nån som drar med sig en domkraft?(Det jag funderar på om det är värt besväret att dra med r-däcken.)//Stefan
Inte för sent att anmäla sig! Vi arrangörer har bestämt att vi köra och hoppas på minst 15 betalande! Så drop-in gäller! Kom så många som ni kan!
Normal asfalt är underlaget…tror faktist det står i min post den 4 Maj på sida ett……vänta ska kolla…..mja stog inte rikigt asfalt rakt ut…men det står så här Denna halkbana använder sig inte av olja, så det är ingen fara för bilen!
Stefan! Välommnen!
24 maj, 2005 kl. 21:31 #135903daniel83
DeltagareJag kommer kanske. Ska lämna in bilen på fredag och byta servopumpen.Om det är den som det är fel på så kommer jag.
Lämnar svar på fredag när jag vet mera.Daniel/på väg hem från jobbet snart.
25 maj, 2005 kl. 07:05 #135833OzO
Deltagare25 maj, 2005 kl. 19:40 #135859Janne248
DeltagareLite information så här 3 dagar före helgens regionsträff!
Priser & klasser
Jag har envädligt nu bestämt, precis som jag gjorde i fjol, vilka klasser och priser vi skall ha. Vi kommer att dela ut 5 priser på lördag och 2 på söndag.
Lördag
På lördag så kommer vi att köra i två klasser.Klass 1: WRX STi, EVO IV
Klass 2: WRX, GT, Legacy Spec. B, Legacy TurboFörsta pris går till bäste man, andra priset går till bästa man i den andra klassen. Det vill säga får någon ur klass 1 bästa tiden så går andra priset till bästa tiden i klass 2 eller tvärt om. Ett tredje pris delas ut totalt tredje bästa tiden (oavsett klass).
Det kommer också bli ett jumbopris till sämsta tid och ett tjejpris till bästa tjej!Priserna är:
Första: TELE2 skovårdsset skänkt av TELE2 + 1
Andra: Picknick filt skänkt av Banverket Telenät + 1
Tredje: TELE2 isskrapa skänkt av TELE2 +1
Jumbo: +1
Tjej: Osthyvel med handtag av ek skänkt av Banverket Telenät +1+1 = Hemligt pris skänkt av Mr. Black
Söndag
På söndag så har vi inte några klasser utan ett pris till bäste man och ett till den som får sämsta tiden.Priserna är:
Första: TELE2 skovårdsset skänkt av TELE2 + 1
Jumbo: +1+1 = Hemligt pris skänkt av Mr. Black
Deltagare
Följande deltagare verkar vi bli i helgen.Lördag
Janne248
LegacyLarsa
Groover
Rallymarkus
Billy_H
dewess
jeppe
arellano
Manu_sti
Ozo
Tallen
Specialinbjuden 1 – EVO IV
Specialinbjuden 2 – Spec. BSöndag
Janne248
LegacyLarsa
Groover
Manu_sti
Rallymarkus
Fea
HaenTotalt klara: Lördag 13st Söndag 7st
Preliminära, lördag: Alien, daniel_83, mickef, Pedersen, Kaarlo
Preliminära, söndag: Alien, daniel_83, mickefFrågetecken: PO, Olof Hed från Mora(Blå GT), Ny kille i svart WRX, Andreas Helldal från Falun (Silver GT kombi)
Avgift för att köra.
Det kostar enligt följande:- 100 kr för en dag. Aktiv medlem. (Verifiering med medlemskort krävs)
- 150 kr för båda dagar. Aktiv medlem. (Verifiering med medlemskort krävs)
- 120 kr för en dag. Icke aktiv medlem.
- 170 kr för båda dagar. Icke aktiv medlem.
Förtydligande; Alltså avgiften är per bil och inte person, så skall din fru, sambo el. flickvän köra så kostar det inte något. Ifjol hade vi två, tre tjejer som körde. Vi hade även ett tjejpris. (Vilket vi även har i år, se ovan)
Informations häfte
Program med regler och karta finns att ladda hem i Power Point format.Ladda hem, skriv ut, fyll i och ta med på lördag för att vi skall komma igång så fort som möjligt!!
Ladda hem!!!—>Informationshäfte<---
Grillar & Lunch
Vi har problem med grillar! Har någon något galler som man kan grilla på?!?! Eller små typ doktorsväska grillar. I så fall maila eller SMS’a eller ring mig. janne@impreza.nu 070-6445524Det ser ut som vi inte kan fixa grillar så alla måste ta med engångsgrill eller dyligt eller så får ni åka ut på byn och käka = att ni förlorad körtid och gemenska på konbanan.
(Jag tar med engångsgrill till mig iaf.)Edit:
Camping stolar & bord
Har någon ett uppfällbart campingbord att låna ut till tidtagarbåset? Vore guld om ni kunde ta med/låna ut!Ta med campingstolar för eget bruk om ni vill sitta och äta, det finns ej något sådant vid halkbanan. Ta med bord också för den delen om någon ha….
End_editEdit2: Sponsorer uppdaterade/justerade.
Hoppas vi nu blir många som kan ses på denna regionsträff och ha skoj i helgen! http://images.nasioc.com/forums/images/smilies/banana.gif
/Janne – ber en liten bön för soligt väder i helgen! 🙂
25 maj, 2005 kl. 19:49 #135910Pedersen
DeltagareTack för infon.
För ovanlighetens skull verkar allt klaffa.
Syns på lördag, nu är jag kraftigt sugen på att få köra lite (och träffa resten av er)!//Stefan
26 maj, 2005 kl. 06:29 #135864jraberg
DeltagareKlaaar Klaar..
Alien o alla andra 08: or vilken dag åker ni? och vart bor ni?
-JR26 maj, 2005 kl. 11:33 #135865jraberg
DeltagareSå, vilka kommer bo därnere?
Jag tänkte ringa och boka rum för fredag-lö och lö-sö. Men det vore kul att bo där resten bor.
-JR
26 maj, 2005 kl. 11:54 #135924Niklas
DeltagareJag kommer inte.
Det är min sista hela helg tillsammans med familjen på ett tag pga bla Outrun och 5års i juni. Hoppas ni får en trevlig helg på banan och glöm inte att ta kort och filma.
// N – som skall försöka få sonen att säga ”supphaaaadoh” eller något liknande
26 maj, 2005 kl. 14:03 #135866jraberg
DeltagareMen.. ;( är det inga som ska bo där?
-JR otålig }(
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.