› SSC › Allmänt snack › Träffar › Inför: Regionsträff Dalarna|Värmland 28-29/5-2005 Aktivitet: Konkörning
- Detta ämne har 94 svar, 4,421 deltagare, och uppdaterades senast för 20 år, 3 månader sedan av
Janne248.
-
FörfattareInlägg
-
26 maj, 2005 kl. 16:11 #135860
Janne248
DeltagareMen.. ;( är det inga som ska bo där?-JR otålig }(
Ingen anning! Jag bor ju i Ludvika så jag bor hemma! 😀
Men Rallymarkus, dewess, jeppe, arellano, Manu_sti, Ozo, Specialinbjuden 1 – EVO IV kommer väl från Sthlm…..
Rallymarkus, Manu_sti skall komma båda dagar har det sagt. Mickef har ju aviserat om båda dagar också…..
Ta telefon och ring dem vet ja…..prata ihop er grabbar! Vi lokala nissar kan kanske hälsa på om ni bor på samma ställe! Käka middag tillsammans med massa eftersnack på kvällen!
26 maj, 2005 kl. 18:25 #135881Manu_Sti
DeltagareHej,
Vem kör från Stockholm på lördag? Vi kanske kan åka tillsamans från Barkarby, från Mc Donalds…
Har nån hittat nånstans för att sova nära banna, jag skulle vilja veta det så att jag kan fixa boende.26 maj, 2005 kl. 19:24 #135897rallymarkus
DeltagareFör min del så blir det boende lö till söndag o jag tänkte boka i morrn men man vill ju boka på samma ställe.
Lämpligast borde väl vara vandrarhemmet som var alldeles i närheten.Mitt nr 070 566 57 60
26 maj, 2005 kl. 19:38 #135898rallymarkus
DeltagareHej,Vem kör från Stockholm på lördag? Vi kanske kan åka tillsamans från Barkarby, från Mc Donalds…Har nån hittat nånstans för att sova nära banna, jag skulle vilja veta det så att jag kan fixa boende.
Jag komer att åka upp från sthlm på lördag morgon.
Och jag tänkte bo på vandrarhemmet natten till söndag26 maj, 2005 kl. 22:19 #135867jraberg
Deltagareoj! 😮 jisses vad morgonpigga alla it-nördar verkar vara.
Jag bokar rum imorrn (ringer dig markus)på nåt av vandrarhemmen. En sak är säker iaf. vi lär nog inte bli 20 pers iaf. så vi får det där braiga priset..
Jag lägger ut i tråden var jag bor så ni vet var festen är 😀
edit1. pm’a gärna era nummer till mig så vi kan samspråka lite..
edit 2. Nån som har stativ att sätta i bilen så vi kan få lite hundsims filmer?
Eller kanske rent av ett bra stativ att använda för filmning utanför?nån som tar me grill?
-JR har dv-kamera men inget bra stativ
26 maj, 2005 kl. 22:51 #135842Blocken
DeltagareBlocken: Återkom så fort du kan! Hoppas du kommer! Vinnaren sedan ijol vill väl alla ha revanch mot?Rallymarkus: Alien är inte räknad i min uppdateringslista 19/5 inte Tallen heller. Så med Alien, Tall och Block är vi 15 på lördag. Tror nog att det blir av.Arellano: Tror inte det behävs sponsrar. Det blir nog av iaf. Men tack för erbjudandet!Som sagt…..Sammanfattning igen … igen…..Efter info’n kom den 4/Maj så ligger läget så här:Janne248 lö+söRallymarkus lö+söFea lö+söBilly_H lödaniel83 lö+södewess löLegacyLarsa lö+söGroover lö+söjeppe löarellano löManu_sti lö+söOzo löTallen löTotalt: Lördag 13st Söndag 7stPreliminära: Alien, AK_impreza, Block, Specialinbjuden 1 & Specialinbjuden 2.Då kan vi bli 18 på lördag om vi har tur…..Specialinbjuden nr 1 är 99% klar vad jag förstod på Larsa.
Häpp!Hoppas Tallarna har plats över i sin Kokare för mig… Mina bakstötdämpare ’kluckar’ fortfarande (garantifel – inget allvarligt), så jag tar det lugna före det osäkra och ställer upp som frivillig funktionär/grillare/däckbytare/vara-i-vägen… :D/Black – PM’ar TallarnaMin STihttp://images.bravenet.com/common/images/smilies/cowboy.gif
Häpp igen!
Jobbet tar för mycket tid denna helgen. Jag kommer endast upp en snabbsväng och hälsar på er.
Tar med Janne Lindqvist från S.A.D – ni vet femårsjubileet-mannen – för att bolla lite idéer vad gäller bana/logistik/utrymme/körskicklighet osv… Hoppas ingen misstycker.
Kör hårt, ta mera! (på banan såklart…)
/Blocken – tackar ödmjukast Tallarna och Ozo mfl för erbjudande om skjuts 🙂
Min STihttp://images.bravenet.com/common/images/smilies/cowboy.gif
27 maj, 2005 kl. 06:01 #135875PO
DeltagareTyvärr så har det kört ihop sig för mig i helgen. Så jag måste tyvärr avstå.;(
/Peo
27 maj, 2005 kl. 07:40 #135868jraberg
DeltagareBlocken: Återkom så fort du kan! Hoppas du kommer! Vinnaren sedan ijol vill väl alla ha revanch mot?Rallymarkus: Alien är inte räknad i min uppdateringslista 19/5 inte Tallen heller. Så med Alien, Tall och Block är vi 15 på lördag. Tror nog att det blir av.Arellano: Tror inte det behävs sponsrar. Det blir nog av iaf. Men tack för erbjudandet!Som sagt…..Sammanfattning igen … igen…..Efter info’n kom den 4/Maj så ligger läget så här:Janne248 lö+söRallymarkus lö+söFea lö+söBilly_H lödaniel83 lö+södewess löLegacyLarsa lö+söGroover lö+söjeppe löarellano löManu_sti lö+söOzo löTallen löTotalt: Lördag 13st Söndag 7stPreliminära: Alien, AK_impreza, Block, Specialinbjuden 1 & Specialinbjuden 2.Då kan vi bli 18 på lördag om vi har tur…..Specialinbjuden nr 1 är 99% klar vad jag förstod på Larsa.
Häpp!Hoppas Tallarna har plats över i sin Kokare för mig… Mina bakstötdämpare ’kluckar’ fortfarande (garantifel – inget allvarligt), så jag tar det lugna före det osäkra och ställer upp som frivillig funktionär/grillare/däckbytare/vara-i-vägen… :D/Black – PM’ar TallarnaMin STihttp://images.bravenet.com/common/images/smilies/cowboy.gif
Häpp igen!Jobbet tar för mycket tid denna helgen. Jag kommer endast upp en snabbsväng och hälsar på er.Tar med Janne Lindqvist från S.A.D – ni vet femårsjubileet-mannen – för att bolla lite idéer vad gäller bana/logistik/utrymme/körskicklighet osv… Hoppas ingen misstycker.Kör hårt, ta mera! (på banan såklart…)/Blocken – tackar ödmjukast Tallarna och Ozo mfl för erbjudande om skjuts 🙂Min STihttp://images.bravenet.com/common/images/smilies/cowboy.gif
han får gärna ta med hjälm och leka kartläsare i min bil :9 😀
kan behövas….27 maj, 2005 kl. 07:42 #135877jeppe
DeltagareHej,Vem kör från Stockholm på lördag? Vi kanske kan åka tillsamans från Barkarby, från Mc Donalds…Har nån hittat nånstans för att sova nära banna, jag skulle vilja veta det så att jag kan fixa boende.
Ska vi planera avfärd från McDonalds i Barkarby 06,00 då
Med lite tempo så är vi i Ludvika 08,30Säger som Skalman
Det ska bli kul !!!:D 😀 😀
Mitt mobilnr 070 793 65 91
Ring om ni har funderingar om något
jag har nämligen inget internet för tillfället27 maj, 2005 kl. 07:50 #135869jraberg
DeltagareBokat Plats på Bergmansgården jag nu har..
Ni andra som ska bo, ring o boka nu 🙂Åker från sthlm ikväll då jag vill vara pigg som en mört för att kunna ta sistaplatsen imorgon }(
edit. tar med lite dricka oxå i form av ÖL :9 som säkert räcker till ngra av er.EDIT. Ångrade mej, åker på morgonen med er andra, kan ni så kan väl ja..
i värsta fall så kör ni väl ifrån mej för jag tänker inte bli av med kortet på vägen dit 🙁
pma’r mitt nummer till dig jeppe.-JR
27 maj, 2005 kl. 07:59 #135885Groover
DeltagareSamling vid Shell Rondellen (Falun) 07.30 på lördag för de som önskar åka gemensamt (och vårdat) ner till Grängesberg.
… give the iron !!!
27 maj, 2005 kl. 08:28 #135861Janne248
DeltagareAlien och PO, tråkigt att ni inte kommer, men men, alla kan inte vara med på allt jämt. Vi kanske kör Konbana mer i Dala regionen…om inte alla är less på det efter 5-års jubiliumet.
27 maj, 2005 kl. 14:30 #135904daniel83
DeltagareJag kommer. Styrningen fixad.
Ni som ska åka från Västerås, vi kan väll samlas på Hälla kl 07:15.
Sen så åker vi kl 07:30 mot Ludvika.27 maj, 2005 kl. 14:49 #135905daniel83
DeltagareDå åker ni förbi Västerås vid 07:30 ungefär.
PMar mitt mobilnummer så kan ni slå en signal när ni har åkt igenom Hummelsta.27 maj, 2005 kl. 16:36 #135882Manu_Sti
DeltagareBara en fråga…
Är det nån som har fixat grill, Jag har grill kol jag kan tar med mig, men inga grill…
Kör vi kl 6:00 från Mc Donalds vid Barkarby?
Hoppas nån ska läsa det ikväll…
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.