› SSC › Allmänt snack › Träffar › Inför: Regionsträff Göteborg 13/02 – 2005
- Detta ämne har 10 svar, 1,033 deltagare, och uppdaterades senast för 20 år, 6 månader sedan av
Malmros.
-
FörfattareInlägg
-
8 februari, 2005 kl. 21:33 #13925
Storm
DeltagareSå då var det dax för ytteligare en regionsträff, nu är det extra viktigt att alla kommer för det är lite saker som det måste beslutas om, det är bla,
* Träffplats Bra/Dålig ?
* Förslag på ny plats ?
* Ny Träffdag ?
* Aktiviterer under 2005 i Göteborgs Regionen ?
* Flytta vissa träffar till trollhättan ?Jag kan tyvär inte komma på söndag då jag befinner mig i skövde men Mats kommer att styra upp möte om han nu inte får sålt sin bil innan (Men det är väll ingen risk 😀 😉 ). Om det nu är så att det inte är någon från trollhättan som kan komma så kan ni väll ni pm:a mig eller Mats med svar på dessa frågor eller om ni har några andra förslag.
Jonas
9 februari, 2005 kl. 07:16 #136660Malmros
DeltagareSka göra mitt bästa för att komma. Dock finns risken att jag befinner mig en bit norrut och tittar på bilar som kör fort som f-sen i skogen.
Det var kl 15 vid guldhedens vattentorn väl?
9 februari, 2005 kl. 08:56 #136655Mats
DeltagareStämmer mycket bra det.
Ses där. Om jag inte sålt bilen vill säga. Då får jag väl åka rosa servicebilen till träffen… Men det får vi se.Tänk igenom lite vad du/ni vill göra med klubben i GBG området. Kom med en massa förslag. Ett dåligt förslag/idé är bättre än ingen alls!
Mats GBG
Svart e snyggast11 februari, 2005 kl. 17:04 #136654CastoRFibeR
DeltagareKommer tyvärr inte hinna ner till götet på söndag.
släktingar som fyller år, hundar som passas, möbler som ska flyttas till ny lägenhet, så det blir lite för mycket just den här helgen.som vanligt är det skrämmande tomt på ideer, men dom gamla vanliga kan jag väll kläcka ur mig.
kanske kan vi äntligen få till en liten regions tävling på någon gokart bana.
flytta runt träffarna är nog ett vettigt förslag.
MVH /Pär
13 februari, 2005 kl. 06:22 #136656Mats
DeltagareJag förutsätter att alla gräver fram sina Imprezor idag och sladdar ner till guldhedens vattentorn för en träff som har potential att bli en sladdträff. Och dessa är ju väldigt väldigt sällsynta här söderöver. Så se till o gu ut o borsta/gräv fram din ögonsten nu och ta dig upp till Guldheden.
Väl mött
Mats GBG
Svart e snyggast/som kommer tittandes genom sidorutan och med dörrhandtaget före….13 februari, 2005 kl. 09:03 #136653simo
DeltagareVar helt OK på Åbys parkering igår 🙂
/Ulrik – som hoppas att det inte börjar regna…
13 februari, 2005 kl. 19:33 #136658johan84a
Deltagarehej!
har pröjsat medlemsavgiften förra vecka och väntar på mitt medlemskort nu:-)
jag hade gärna kommit till träffen men jag var ”tyvärr” i skogarna i värmlandstrakterna å kolla på dom riktiga gubbsen:)
men vart brukar ni mötas och vilken tid osv??…
jag bor ca 6 mil söder om gbg..Mvh Johan
14 februari, 2005 kl. 06:04 #136657Mats
DeltagareVi träffas den andra söndagen i varje månad vid guldhedens vattentorn kl 15.00. Igår blev vi bara 3st med en nybliven STI ägare som kom precis innan vi åkte ifrån vattentornet. Grattis till en snygg bil Malmros.
Alltid lika trevligt o snacka skit med grabbarna.
Också roligt o lyssna på Ulric när Malmros frågade om hans bil var orginal… Endast lite modifierad svarade Ulric… Det är väl passagerarstolen som är det enda som är orginal.Mats GBG
Svart e snyggast14 februari, 2005 kl. 08:48 #136661Malmros
DeltagareJa, det var roligt att sladda runt lite på parkeringen. 🙂 Trevligt att träffa er grabbar + tjej!
Har nu lärt mig lite mer om imprezorna och ser definitivt fram emot att träffas fler gånger.14 februari, 2005 kl. 09:39 #136659johan84a
Deltagareok det låter ju som en liten trevlig tillställning..
men ungefär vart ligger guldhedens vattentorn ???
är inte så vass på att hitta i gbg området..//Johan
14 februari, 2005 kl. 10:55 #136662Malmros
Deltagare>ok det låter ju som en liten trevlig tillställning..
>men ungefär vart ligger guldhedens vattentorn ???
>är inte så vass på att hitta i gbg området..
>
>//JohanKolla in denna länken. Vattentornet ligger ca 50 meter från den röda stjärnan.
http://www.mapquest.com/maps/map.adp?searchtype=address&country=SE&formtype=address&addtohistory=&location=RZsjrrAlHV70RyLva2atgSDbMTKzZ6xXCXKAqfZDaUDX2CFYxOj369gYun4n41%2bpKflg0rx0Lwp7X4HXTCGsaARPiIwypO7tndeQz5KzaVnqFDMlR25uFdQuIZK6hMYaP%2b7nrqpYsrQQyDtmM6JSuO%2bUMijl6FY8Jag sökte helt enkelt på Syster Estrids Gata i ”City” Guldheden.
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.