› SSC › Allmänt snack › Träffar › Inför: Regionsträff Göteborg 14/11 Detta ämne har 2 svar, 645 deltagare, och uppdaterades senast för 20 år, 9 månader sedan av CastoRFibeR. Visar 3 inlägg - 1 till 3 (av 3 totalt) Författare Inlägg 9 november, 2004 kl. 19:12 #13891 StormDeltagare Så ja då var det dax för en ny och trevlig Regionsträff i Göteborg 🙂 Vi ses som vanligt uppe vid Guldhedstornet Café. Hoppas på bättre upslutning än föra gången (Jag och Mats). Tänk även ut lite aktiviteter som vi kan göra nu i vinter 🙂 Väl möt där Jonas 10 november, 2004 kl. 15:11 #135959 MatsDeltagare Jag kommer att dyka upp som vanligt. Storm-> Du kan ju ta med dig skivan med Håverudsfilmen. Blev lite snopen då jag kom hem och öppnade ett tomt fodral…x( Mats GBG Svart e snyggast 14 november, 2004 kl. 12:39 #135958 CastoRFibeRDeltagare vågar nog inte köra en meter på hela dagen 🙂 så om det inte är nån annan från Trollhättan som ska ner så får ni klara er utan mig den här gången oxå /Pär Författare Inlägg Visar 3 inlägg - 1 till 3 (av 3 totalt) Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.