SSC Allmänt snack Träffar Inför: Regionsträff Göteborg 8/5

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 17 totalt)
  • Författare
    Mats
    Deltagare

Eftersom våran regionsansvarige är extremt lat idag så lägger jag upp en inför tråd.:D

Alltså, vi träffas på söndag igen. Efter den goda stämningen vi hade förra träffen så föreslår jag att vi kör Gocart igen en gång. Om vädret tillåter så tycker jag vi skall prova en utomhus bana denna gången. Finns det önskemål om var så tas detta förslagsvis i denna tråd. Annars är mitt förslag att vi kör på Team 13 ute vid Torslanda. Dom har nya cartar för i år. Fler förslag mottages gärna.

Kom igen nu så fixar vi till en riktigt trevlig träff med lite gocart åkning i trevligt sällskap.

Tid och plats: Guldhedens vattentorn kl 15.00. Därefter karavan ut till Team 13, Torslanda.

Mats GBG
      Svart e snyggast

johan84a
      Deltagare

tjenare!

på söndag kan jag äntligen komma!:) ..har haft förhinder andra gånger..

men jag kommer iaf upp och jag kanske tar med mig 2 kompisar som oxå är lite gocartsugna..

drar vi å käkar nån liten burgare eller nåt efteråt kanske? eller vad brukar ni hitta på?

Mvh Johan

Krigge
        Deltagare

Jag kanske kan dyka upp för en gång skull, beror lite på vädret iofs.

BeerG
          Deltagare

e det inte blackrace på söndag också?
            hörde det på jobbet iallafall..

Mats har du köpt en ny leksak eller vill du åka med igen?

Mats
            Deltagare

Det är blackrace på lördag kl 13.00. Vi träffas ju på söndag.
              Ska du ner och köra eller?

Mats GBG
              Svart e snyggast

BeerG
              Deltagare

jupp, jag ska köra ner.. kan hämta upp dig om du vill.

Storm
                Deltagare

Mats du är en klippa :*

Som mats skriver så är det gokart som är planerat, men är det någon annan som har en strålande ide är det bara att klämma fram den.

Blackrace på lördag låter som en skojig ide kan komma ner och heja lite 😀

Mats
                  Deltagare

Blir inget Blackrace för min del. Jag skall till strömstad… Kommer ner igen nån gång på eftermiddagen. Kanske svänger förbi Bananpiren. Det är väl där dom kör fortfarande? Ja slår en pling till Storm nångång på lördagen.

Mats GBG
                    Svart e snyggast

X3000
                    Deltagare

Jag skall på utställning här i Trollhättan så ja vet ej om jag hinner.. ;( Men skulle jag hinna så klart att jag kommer :9

Mats
                      Deltagare

Hur många är det som verkligen tänker komma och köra cart?? Funderade på om vi skulle köra ett riktigt race med 10 min tidskval och sen final på 10min. Men då måste vi va minst 8 pers som kör. + att det måste bokas. Detta kostar 240 kr.

Vem är på??

http://www.gokart.se/

Mats GBG
                        Svart e snyggast

PetterSolberg
                        Deltagare

jag är på!!:)
                          EDIT: är nog inte på längre, ska nog spela fotbollsmatch..
                          så tyvärr.. om jag inte kan lösa det givetvis.. vi får se..

BeerG
                          Deltagare

jag e också på 😛

PetterSolberg
                            Deltagare

jonas, ska du till bananpiren idag? är det samma som frihamnen?
                              Patrik

PetterSolberg
                              Deltagare

blev ignen fotboll för mig imorgon så nu ska här köras gocart så det ryker. JAG ÄR PÅ!!:-) 😀 }(

BeerG
                                Deltagare

satan va full jag e just nu, hoppas jag kommer upp i morgon.. men va fan jag har ju en flickvän som där mig till liv innan 12hoppas jag.. ringer dig morn Mats, så får vi se fall du vill åka med ,og imorn

mvh Jonas ”som just har varit på hotellt i Alingsås och är jätte tött, så han ska nog gä å lägga sig nu”

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 17 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.