SSC Allmänt snack Träffar Inför: Sladda runt på parkeringarna i Arninge (Täby) ikväll?

Visar 12 inlägg - 1 till 12 (av 12 totalt)
  • Författare
    Niklas
    Deltagare

Var i Arninge igår kväll och såg en Subaru som dansade på parkeringarna. Såg så skoj ut att jag måste upp dit och göra samma sak. Fler som är sugna så kan det bli en liten spontanträff?

Var: Arninge (träffas på Coop parkeringen)
      När: Ikväll (3/3) kl 20:00 (ju senare desto färre bilar på parkeringen)

OzO
      Deltagare

(Grrr… jag som inte har bilen hemma och så blir det snö och täbyträff och allt… :))
        _______________________________________________________________________________
        ::::: ssiwebmaster | ”I would be unstoppable… if I could just get started!” | ssibluepile :::::

Niklas
        Deltagare

Se till att ha bilen där den skall vara då. 😉

Antar att du missar Strats körning på lördag då också eller?

OzO
          Deltagare

Vad skall Strat göra på lördag förutom gå på husvisningar + barnklädsshopping? :+;)

::::: ssiwebmaster | ”I would be unstoppable… if I could just get started!” | ssibluepile :::::

Niklas
            Deltagare
              OzO
              Deltagare

Hinner inte med webbpolisandet… 🙂 Ah, Färingsö var det. Njet, tyvärr. Antingen är jag på väg till min bil då eller så skottar jag snö… 😀

skytiskapilen
                Deltagare

Jag är bokad!

Edit: =kommer. Bokad kan ju betyda upptagen med annat…

/Andreas

– Original Gangster –

Niklas
                  Deltagare

Gott! Blev rädd att jag skulle behöva bjuda in Zatzy för att det skulle bli något. 😉

Niklas
                    Deltagare

Magert intresse. Nåja, jag är på plats och skall försöka ragga upp någon som kan filma det hela också. Är sugen på att se min bil från utsidan även om jag är för feg för att ge bort nycklarna. 😉

Larry
                      Deltagare

Kommer kanske förbi en sväng… får se vad kvällen bjuder! 🙂

Larry
                        Deltagare

Kommer! 🙂

…hur var det nu med tofflandet egentligen… 😀

2ny
                          Deltagare

kommer inte till arninge men på lördag kan det bli kul. 😀

Visar 12 inlägg - 1 till 12 (av 12 totalt)
                          • Ämnet ”Inför: Sladda runt på parkeringarna i Arninge (Täby) ikväll?” är stängt för nya svar.