SSC Allmänt snack Träffar INFÖR/SnickSnack Kinnekulle Ring 2010-09-05

Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 38 totalt)
  • Författare
    Davve
    Deltagare

Jag kommer oxå. Just nu är det ok i kalendern & jag är sååå sugen på att åka bana 🙂 Får säkert med mig brosan oxå.

xevz

Kommer troligen i race-kombin. 😀

down_the_drain
        Deltagare

Blir Kinnekulle för min del oxå 🙂 Skall bara kolla det dära med gocart,hade varit jäkla kul !

/Peter

berne
          Deltagare

hmm ska åka dit med är som ju som sagt hemmaplan, blri första gången man åker på en bil träff, ska bli mkt intressatn

Kvarnis
            Deltagare

Jag kommer oxå. Just nu är det ok i kalendern & jag är sååå sugen på att åka bana 🙂 Får säkert med mig brosan oxå.

Klart han ska med :), det är ju gång avstånd för er 😉 😀
              Hyfsat sugen själv nu när man fått villa en vecka från skruvandet, så tog rev lite i brux bilen så den f-n ska funka 🙂

Just try
              Deltagare

Halloj på er alla glada! Trots att min bil står på pall bockarna så kommer jag naturligtvis till träffen på kullen! Finns det plats för mig så försvarar jag gärna klubbens färger så gott det går i gokarten.

Mvh Magnus

Davve
                Deltagare

Klart han ska med :), det är ju gång avstånd för er 😉 😀
                  Hyfsat sugen själv nu när man fått villa en vecka från skruvandet, så tog rev lite i brix bilen så den f-n ska funka 🙂

Härligt Kvarnis.. Japp vi går & tar lite vätskepauser.. 😉 Ser fram emot en ännu strålande träff med härliga människor.

OzO
                  Deltagare

Hmm… man blir ju inte liiite sugen på att haka på! 😎

klew
                    Deltagare

Jag kommer också, men prezan säljs i delar så får bova en annan bil upp… frågan är bara när man ska dit 🙂

Zetterlund
                      Deltagare

Jag bara går och räknar ner nu.. Fan snart är det dags før våran fina ”hemmaplans match” Kom igen nu alla. Anmäl er, boka boendet och skriva lite extra på hjulvinklarna och mixtra lite till med allt det andra :rolleyes:

Här är de andra viktiga trådarna….

Funktionärer Kinnekulle Ring 2010-09-05 – Vi behøver fortfarande funktionärer….

SSi banträff Kinnekulle Ring 2010-09-05 – Anmälning och info tråden…

Boende Kinnekulle Ring 2010-09-05 – ”Boka boende tråden”

Jag kommer också, men prezan säljs i delar så får bova en annan bil upp… frågan är bara när man ska dit 🙂

Kul att du kommer Johan 😀 men det känns nästan som om du kommer med en lite peg kanske ? :p

berne
                        Deltagare

jag kommer ta med mig en polare som kommer ta massa kort på alla fina subbor:D

han är riktigt duktig……

ska han betala och? om han inte ska köra menar jag, han kanske åker med på något varv

Zetterlund
                          Deltagare

jag kommer ta med mig en polare som kommer ta massa kort på alla fina subbor:D

han är riktigt duktig……

ska han betala och? om han inte ska köra menar jag, han kanske åker med på något varv

Om han ska vara med och åka så måste han deltaga på förarmötet på morgonen och även ha SMA licens (finns att skaffa på plats).

bobban
                            Deltagare

Tänkte på vilken väg tar ni som åker norrifrån tänkte man kunde haka på er i närheten av Norrköping

Zetterlund
                              Deltagare

Tänkte på vilken väg tar ni som åker norrifrån tänkte man kunde haka på er i närheten av Norrköping

Jag åker norr i från :p men på fel sida i sverige .. annars hade jag kunnat haka på 😀

XDrive
                                Deltagare

Hoppas man har en körklar bil till då, men man kommer ju upp och kollar läget om inte annat, bor ju en bredsladd eller två ifrån banan 😀 Tyvärr kan man ju inte vara med på lördagen…

Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 38 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.