› SSC › Allmänt snack › Träffar › Inför: SSI årsträff med S.A.D. på Mantorp 25-27/5
- Detta ämne har 87 svar, 6,214 deltagare, och uppdaterades senast för 18 år, 10 månader sedan av
Grusdraparn.
-
FörfattareInlägg
-
10 januari, 2007 kl. 07:57 #145292
Blocken
DeltagareFasen sicken go julklapp vi har fått från klubben! :)Har du inte öppnat den än så kolla din mail så får du se vad jag pratar om.Se nu till å boka in den 25:e-27:e maj redan idag, använd förslagsvis vattenfast bläck så det inte är några som helst tveksamheter när det börjar närma sig om det var SSI-träffen eller ta hand om faster Agdas hund som bokades in först på er sprillans nya kalender av årsmodell 2007.STORT TACK till styrelsen för att ha återinfört bankörning på schemat för klubbträffar! :7 :* /Klas – KLAR-KLAR-KLAR
Den 25 Maj är en Fredag… Någon som vet vilken tid på Fredagen som vi ska köra på Mantorp, börjar vi direkt på morgonen?Verkar som att man måste ta ledigt från jobbet den dagen.Mvh Pekka ”When we came in to the woods, we went really FLAT OUT” -Tommi Mäkinen :DÄlskar min PSE III när jag kör den FLAT OUT :7
Tidigt som ögat på fredag morgon såklart, så vi hinner köra så mycket som möjligt! Ta semester redan nu allihopa! :7
/AB
…………………..
Thai-Perr10 januari, 2007 kl. 07:57 #145293Blocken
DeltagareJag tar ev ”containern” :+
I h-e heller! Du ska ha handlat Kokare tills dess! Om inte, HYR en! 😉 😀
Ta med fyrhjulingen så vi kan spinna ringar i depån 😉
/Black & Thai-Perr
10 januari, 2007 kl. 08:34 #145306simo
DeltagareJag tar ev ”containern” :+
I h-e heller! Du ska ha handlat Kokare tills dess! Om inte, HYR en! 😉 :DTa med fyrhjulingen så vi kan spinna ringar i depån ;)/Black & Thai-Perr
Närmsta jag kom… http://www.nordisk-biluthyrning.nu/car_info.php?type=11 😉 😀
/U
10 januari, 2007 kl. 18:24 #145352mackan79
DeltagareSa till chefen att jag skulle ha semester torsdag och fredag, om inte det skulle gå så skulle jag bli sjuk just då.:D
10 januari, 2007 kl. 21:04 #145322Yonaz
DeltagareMISSA NU INTE DETTA!!!
EDIT: Kul att länken inte är död 😀 (Hoppas ni förstår att ni INTE skall boka stuga på den länken)
/J – Ta nog lite av kompen eller semster från 2004 :+
10 januari, 2007 kl. 21:07 #145361Nyman
DeltagareGivetvis är man JÄTTE KLAR!!
Hur är de sagt med boende? bokar vi själva, betalar vi själva?
Hur gör man för att teckna denna engångslicens??-= enough is enough =-
10 januari, 2007 kl. 21:16 #145288ExOrdis
Deltagare”Info:
Ett med naturenNya Outback är urtypen för Subarus”crossover” ide´.En bil som ger dig allt på en gång.En lyxig långfärdsbil,med suverän väghållning.Och ändå en förmåga att ta sig fram där andra ger upp.En bil som ställer många stadsjeepar i skamvrån både vad gäller ekonomi,miljö,säkerhet,körglädje och (ironiskt nog) framkomlighet.”
Hehehe, }( 😀 Varför inte?… Bör passa min körstil, särskilt när idealspåret ofta ligger en god bit utanför asfalten.
Outback Paris-Dakar edition? 😉Jag tar ev ”containern” :+
I h-e heller! Du ska ha handlat Kokare tills dess! Om inte, HYR en! 😉 :DTa med fyrhjulingen så vi kan spinna ringar i depån ;)/Black & Thai-Perr
Närmsta jag kom… http://www.nordisk-biluthyrning.nu/car_info.php?type=11 😉 :D/U
10 januari, 2007 kl. 21:49 #145362Nyman
Deltagareingen som tycker de börjar bli lite OT? 😀
-= enough is enough =-
11 januari, 2007 kl. 06:17 #145357Boki
DeltagareFasen sicken go julklapp vi har fått från klubben! :)Har du inte öppnat den än så kolla din mail så får du se vad jag pratar om.Se nu till å boka in den 25:e-27:e maj redan idag, använd förslagsvis vattenfast bläck så det inte är några som helst tveksamheter när det börjar närma sig om det var SSI-träffen eller ta hand om faster Agdas hund som bokades in först på er sprillans nya kalender av årsmodell 2007.STORT TACK till styrelsen för att ha återinfört bankörning på schemat för klubbträffar! :7 :* /Klas – KLAR-KLAR-KLAR
Den 25 Maj är en Fredag… Någon som vet vilken tid på Fredagen som vi ska köra på Mantorp, börjar vi direkt på morgonen?Verkar som att man måste ta ledigt från jobbet den dagen.Mvh Pekka ”When we came in to the woods, we went really FLAT OUT” -Tommi Mäkinen :DÄlskar min PSE III när jag kör den FLAT OUT :7
Tidigt som ögat på fredag morgon såklart, så vi hinner köra så mycket som möjligt! Ta semester redan nu allihopa! :7/AB…………………..Thai-Perr
Japp, där rök min julklapp ;(
Jobbar ju nätter, brukar komma i sängs vid 4 på morgonen.
Detta betyder att jag då skulle behöva ta ledigt 2 dagar torsdag och fredag, som jag tyvärr inte har råd med ;( har enbart provisionlön.
11 januari, 2007 kl. 06:35 #145323Yonaz
DeltagareBoki: 3 dagarsträff(!) fredag, lördag & söndag. Kom ner på fredag e.m 🙂
Edit: Dessutom är det väldigt få i klubben som har råd med denna hobby, man tar sig råd helt enkelt :+
11 januari, 2007 kl. 07:43 #145294Blocken
DeltagareGivetvis är man JÄTTE KLAR!!Hur är de sagt med boende? bokar vi själva, betalar vi själva?Hur gör man för att teckna denna engångslicens??-= enough is enough =-
Hehe… det är fyra månader kvar, fler detaljer kommer senare… Givetvis betalar ni boende själva.
/Blocken
…………………..
Thai-Perr11 januari, 2007 kl. 07:44 #145295Blocken
Deltagareingen som tycker de börjar bli lite OT? :D-= enough is enough =-
Det gör ingenting!! Babbla på ba’! OT är tillåtet! :7
Detta är INTE en bokningstråd, bara allmänt ’tjål’ 🙂
/Black
…………………..
Thai-Perr11 januari, 2007 kl. 09:35 #145307simo
DeltagareJapp, där rök min julklapp ;( Jobbar ju nätter, brukar komma i sängs vid 4 på morgonen.Detta betyder att jag då skulle behöva ta ledigt 2 dagar torsdag och fredag, som jag tyvärr inte har råd med ;( har enbart provisionlön.
Keh, du åker en STI06:a o har inte råd att vara ledig två dagar på ett år 😮 😮
Ställ av bilen o åk buss en slaskig vintermånad så kan du säkert va ledig tre dagar 😉
/U
11 januari, 2007 kl. 11:07 #145363Nyman
DeltagareGivetvis är man JÄTTE KLAR!!Hur är de sagt med boende? bokar vi själva, betalar vi själva?Hur gör man för att teckna denna engångslicens??-= enough is enough =-
Hehe… det är fyra månader kvar, fler detaljer kommer senare… Givetvis betalar ni boende själva./Blocken…………………..Thai-Perr
jojo. men man vill ju ha koll på allt i GOOOD tid före 😉
-= enough is enough =-
11 januari, 2007 kl. 12:36 #145296Blocken
Deltagarejojo. men man vill ju ha koll på allt i GOOOD tid före ;)-= enough is enough =-
Härligt! Har du några julklappstips till nästa års nobelpristagare i litteratur? :+
/OT-bossen
…………………..
Thai-Perr -
FörfattareInlägg
- Ämnet ”Inför: SSI årsträff med S.A.D. på Mantorp 25-27/5” är stängt för nya svar.