SSC Allmänt snack Träffar Inför: SSI årsträff med S.A.D. på Mantorp 25-27/5

Visar 15 inlägg - 46 till 60 (av 88 totalt)
  • Författare
    alrik
    Deltagare

jojo. men man vill ju ha koll på allt i GOOOD tid före ;)-= enough is enough =-

Härligt! Har du några julklappstips till nästa års nobelpristagare i litteratur? :+/OT-bossen…………………..Thai-Perr

Skulle gissa på att en check av större valör skulle uppskattas så den av Nobel inte står ensamn 😛

/Mikael

Boki
      Deltagare

Boki: 3 dagarsträff(!) fredag, lördag & söndag. Kom ner på fredag e.m 🙂 Edit: Dessutom är det väldigt få i klubben som har råd med denna hobby, man tar sig råd helt enkelt :+

Japp, där rök min julklapp ;( Jobbar ju nätter, brukar komma i sängs vid 4 på morgonen.Detta betyder att jag då skulle behöva ta ledigt 2 dagar torsdag och fredag, som jag tyvärr inte har råd med ;( har enbart provisionlön.

Keh, du åker en STI06:a o har inte råd att vara ledig två dagar på ett år 😮 :oStäll av bilen o åk buss en slaskig vintermånad så kan du säkert va ledig tre dagar ;)/U

😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀

Niklas
        Deltagare

Denna träff har jag helt missat, är det årsträffen för SSI eller är det en ”vanlig” banträff med fler klubbar inbjudna?

Får se om man kan komma, det ligger äckligt nära ett annat datum för en annan trevlig aktivitet som var inplanerad 9 månader innan. 😮 :7

/N – som inte fick ett mail…kanske inte inbjuden 😛

simo
          Deltagare

Planering Niklas, planering….

/U – som får leverans i mars

specialized
            Deltagare

Suck 🙁 Jobbar hela den helgen men ska se om jag kan byta eller få ledigt.

Mvh.Mattias – http://www.garaget.org/?car=18857
              —————————————
              Efternamnen på mina flickvänner är
              —————————————
              Jpg ,wmv och mpg 😉
              —————————————

Niklas
              Deltagare

simo: Trevligt, undrar om det kommer sitta en liten snus under läppen direkt vid leverans. 😀 😉

/N – som kanske kan komma ner en av dagarna och vara beredd att åka hem med fullgas. 🙂

Blocken
                Deltagare

Men hörrni… ni fick inbjudan ett halvår i förväg… vill man så går det att planera/byta/fixa ledigt… 😉

Thai-Perr är sugen på att lufta sina vingar.

/AB

Janne248
                  Deltagare

Denna träff har jag helt missat

Syyyyyyynnnnnndddd.

är det årsträffen för SSI

Japp! 🙂 Ska väl vara årsmöte pch grejor också.

eller är det en ”vanlig” banträff med fler klubbar inbjudna?

Ähhpp, inte det.

N – som inte fick ett mail…kanske inte inbjuden 😛

De var märkligt det. Alla Aktiva borde ha fått mailet.
                    Alla Aktiva är inbjuda så har du pyntat, eller skall, för 2007 är du inbjuden!

Blocken
                    Deltagare

N – som inte fick ett mail…kanske inte inbjuden 😛

De var märkligt det. Alla Aktiva borde ha fått mailet.Alla Aktiva är inbjuda så har du pyntat, eller skall, för 2007 är du inbjuden!

Har Alien angivit rätt mailadress i sin medlemsprofil?

/KokarBlock

…………………..
                      Thai-Perr

Kvarnis
                      Deltagare

Sitter just och kollar upp beredskap schemat på jobbet, och det såg lovande utt 🙂

Måste ju roa mig lite i min ensamhet så här på fredags kvällen…

Så jag hoppas jag får uppleva lite av de här på kvällarna på fin träffen 😀

Lite av de här

http://www.impreza.nu/ssi2/expo/albums/album55/Food_time.sized.jpg

å de här

http://www.impreza.nu/ssi2/expo/albums/kinne2003-Block1/DSC02887_copy.jpg

mmm

http://www.impreza.nu/ssi2/expo/albums/album55/en_grill.sized.jpg

Men skulle grillen verkligen anvädas så här Kjell… många undrar än och hoppas nog få svar på kvällen 😉

http://www.impreza.nu/ssi2/expo/albums/album55/Ordis_har_ont_i_f_ttera_dagen_efter_undra_varf_r.sized.jpg

En kokare i en lr annan form dyker man väl upp i 😉 😀

/Kvarnis…GRymt KLAR[/]

Surbarbro
                        Deltagare

BOKI!

Jag tar med dej din fantastiska tjej!

Hoppas att jag har fixat mitt mya projekt,tills dess.

MVH/ Catrine

SPiKE
                          Deltagare

Sådärja, då var semestern fixad till 25:e Maj 🙂
                            Då är det bara att börja räkna ner: T minus 122 dagar.

Jädrar vad kort om tid det är kvar, bromsar ska fyllas, däcken ska luftas…( Eller var det tvärs om?), skea´ska diskas och sockri´t kollas. 😀 😀 😀

/H – sitter i godan ro och längtar

Niklas
                            Deltagare

Hoppas ni får det skoj, jag kommer inte som det ser ut. 🙁

STIred
                              Deltagare

Håller på spanar om det går nåt flyg från kanada till västerås kring det datumet 😉 måste ju göra nåt ballt för o toppa mitt åkande fram och tillbaka inför emmaboda i fjol 😉

Sen i vilket skick bilen kommer befinna sig i det vetefan… får la ta med mig ett par toppar springa runt med dem några varv på banan i värsta fall 😀

/r-planerar fortfarande

[font FACE=”Arial”]——————————————————————————–
                                I can live with the despair, it’s the hope that kills me
                                ————————————————————————————————————————————-
                                I always wanted to be somebody, but now I realize I should have been more specific
                                ————————————————————————————————————————————-
                                I like work: it fascinates me. I can sit and look at it for hours
                                ——————————————————————————————–

rödSTI

SecretAgentMan
                                Deltagare

*asg*

Springer du ett varv runt med cosworthtopparna så bjuder jag på drickat efteråt. 😀

/J

Visar 15 inlägg - 46 till 60 (av 88 totalt)
                                • Ämnet ”Inför: SSI årsträff med S.A.D. på Mantorp 25-27/5” är stängt för nya svar.