SSC Allmänt snack Träffar Inför Stockholmsträff 11/9 Brostugan kl 13.00

Visar 15 inlägg - 46 till 60 (av 72 totalt)
  • Författare
    Adam K
    Deltagare

Bilen *återlevererad* 🙂
      och ordant liten lucka i schemat imorrn, kommer om inget oväntat händer.

SVARTEN
      Deltagare

Kom iaf en snabbis, men var tog AK Impreza vägen ? Försov sig som vanligt kanske 😀

/C

rallymarkus
        Deltagare

Hur gick det efter brostugan?

Strat
          Deltagare

AK-Impreza…fastnade du i det gröna Hulken könshåret i baksätet..eller försov du dig som vanligt 😀 😀 :D.mvh Mats N

Han kanske har råkat ut för Babar? Eller kanske Barbapappa snott hela bilen för honom? 😮 😀

AK_Impreza
            Deltagare

förlåt allesammans än en gång…men kunde tyvärr inte köra med bilen…jävla avgasröret ärfortfarande inte klart 🙁 ursäktar alla som väntat på mig 🙁 syns på nästa träff iaf det lovar ja! (om inte is & snö är inblandat)

//Andreas – arg på avgasrör/dämpare!

AK_Impreza
              Deltagare

hur gåre me lacken då pannan?

p_ilis
                Deltagare

Vart Kindwalls sedan glass på Söder, sedan Shell och tanka…igen 🙂 hahamvhJohan – Vars bil för ett jäääävla liv 🙂

Tanka tanka.. Tankade fullt i fredags eftermiddag nu var den på väg ner under halv igen.. Leve bensinslukarna! 😀

/P

Addson
                  Deltagare

AK-Impreza…fastnade du i det gröna Hulken könshåret i baksätet..eller försov du dig som vanligt 😀 😀 :D.mvh Mats N

Han kanske har råkat ut för Babar? Eller kanske Barbapappa snott hela bilen för honom? 😮 😀

Han e på stor shopping runda babar nu och snor saker från alla impreza ägare!!!

thorlake
                    Deltagare

Tjo!

Var det här första träffen där ingen tog en endaste bild?
                      MY GOD men! Vi är välan pryldårar hela högen å INGEN har med sig en kamera.

SKÄMS!
                      😀

SecretAgentMan
                      Deltagare

förlåt allesammans än en gång…men kunde tyvärr inte köra med bilen…jävla avgasröret ärfortfarande inte klart 🙁 ursäktar alla som väntat på mig 🙁 syns på nästa träff iaf det lovar ja! (om inte is & snö är inblandat)//Andreas – arg på avgasrör/dämpare!

Men snyt sig!

Is och snö – det är ju DÅ man verkligen dyker upp! 😀

/J

Larry
                        Deltagare

Ojoj, skylldig! Att ha tagit MED en kamera! 😛
                          Har några bilder jag kan dela med mig av!
                          Kommer innom kort…

pannan
                          Deltagare

ursäktar alla som väntat på mig 🙁

Jo, det är dig och grön gubbe som alla väntar på. :D/N – som tror att AK fått för sig att region Sthlm är hans egen fanclub 😀 😉 😛 :+

…det finns de i klubben (Stockholm) som aldrig sett AlienDice LIVE heller…tro det eller ej :D.mvh Mats N

Haha jag har aldrig sett älgen 🙂 han brukar jämt vara och köpa barnvagnar, föda barn eller riva hus 😀

Snart får folk sluta med undanflykter för att dyka upp hoho :+

OzO
                            Deltagare

Jag såg Svarten!!! 😀 :+ 😀

Det var riktigt kul i söndags med mycket bilåka… även fast karavanåka i 150+ inte är det bästa om alla skall hålla ihop. 😉

Glass på Fjällvägen(?) var en höjdare!

_______________________________________________________________________________
                              ::::: ssiwebmaster | ”I would be unstoppable… if I could just get started!” | ssibluepile :::::

pannan
                              Deltagare

Jag såg Svarten!!! 😀 :+ :DDet var riktigt kul i söndags med mycket bilåka… även fast karavanåka i 150+ inte är det bästa om alla skall hålla ihop. ;)Glass på Fjällvägen(?) var en höjdare

Jag skyller på Mats 😀 Han hetsade mig till att köra fort :+

Glassen var riktigt god, sedan att såga Mr. Cleans bil var det roligaste på hela kvällen *s* Scoop som går åt fel håll, torkarblad ifrån biltema m.m 😀

Janne248
                                Deltagare

Kul ni hade trevligt! Inte så konstigt AK inte dök upp….börjar väl bli mer vana än ovana! 😛 :+ 😀 😉

Gör vi inte längre eftersnacks trådar?

/Webpolisen – får styra upp tidigare nästa gång….

Visar 15 inlägg - 46 till 60 (av 72 totalt)
                                • Ämnet ”Inför Stockholmsträff 11/9 Brostugan kl 13.00” är stängt för nya svar.