› SSC › Allmänt snack › Träffar › Inför Stockholmsträff 11/9 Brostugan kl 13.00
- Detta ämne har 71 svar, 3,342 deltagare, och uppdaterades senast för 20 år, 2 månader sedan av
jeppe.
-
FörfattareInlägg
-
14 september, 2005 kl. 08:25 #139628
thorlake
DeltagareBallt!
Nå, vart e bilderna då?? 🙂
14 september, 2005 kl. 15:48 #139644Addson
DeltagareJag såg Svarten!!! 😀 :+ :DDet var riktigt kul i söndags med mycket bilåka… även fast karavanåka i 150+ inte är det bästa om alla skall hålla ihop. ;)Glass på Fjällvägen(?) var en höjdare
Jag skyller på Mats 😀 Han hetsade mig till att köra fort :+ Glassen var riktigt god, sedan att såga Mr. Cleans bil var det roligaste på hela kvällen *s* Scoop som går åt fel håll, torkarblad ifrån biltema m.m 😀
Nämen nu jävlar!!! har ta mig fan inget från biltema på min bil o kommer aldrig ha din oljelock lösa JAPANARE! Jag har dom DYRASTE torkarbladen på marknaden ha ha! Det e inte bara ni i IT bransen som tjänar stor kovan!!! Nej nu tänker iaf jag gå och blåsa i mitt felvända scoop för att kyla ner alla 800 HK!!
MVH Mr Clean som inte har 400hk o dogbox utan 800 hk med sneskurna drev!!
15 september, 2005 kl. 05:54 #139595Janne248
DeltagareNu när en eftersnackstråd äntligen skapats så låser vi denna och forsätter här!
/Webpolis
19 december, 2005 kl. 06:19 #139599Manor
Deltagareursäktar alla som väntat på mig 🙁
Jo, det är dig och grön gubbe som alla väntar på. :D/N – som tror att AK fått för sig att region Sthlm är hans egen fanclub 😀 😉 😛 :+
…det finns de i klubben (Stockholm) som aldrig sett AlienDice LIVE heller…tro det eller ej :D.
mvh Mats N
19 december, 2005 kl. 06:19 #139598Manor
DeltagareVart Kindwalls sedan glass på Söder, sedan Shell och tanka…igen 🙂 hahamvhJohan – Vars bil för ett jäääävla liv 🙂
Den lät kalasvass när du gasade förbi vår karavan på väg till Kindwalls :).
mvh Mats N
19 december, 2005 kl. 06:19 #139597Manor
DeltagareAK-Impreza…fastnade du i det gröna Hulken könshåret i baksätet..eller försov du dig som vanligt 😀 😀 :D.
mvh Mats N
19 december, 2005 kl. 06:19 #139596Manor
Deltagaresiktar verkligen på att komma. och få se varför denna miss clean är så intressant för mr OZO 😉 -JR
…det är inte jag som är intresserad, utan flickvännen min!
Göran, du är som en flickvän hela du :D.
Jag kommer också till träffen…det ska bli KUL :*.
mvh Mats N
19 december, 2005 kl. 06:19 #139607pannan
DeltagareVart Kindwalls sedan glass på Söder, sedan Shell och tanka…igen 🙂 haha
mvh
Johan – Vars bil för ett jäääävla liv 🙂
19 december, 2005 kl. 06:19 #139593Subarumicke
DeltagareMånga åkte vidare till Kindwalls i Barkaby,och alla böt in sinna Imprezor och åkte därifrån i små fula Ford bilar 😉
Dom hade något gippo dära på Kindwalls
19 december, 2005 kl. 06:19 #139648Niklas
Deltagareursäktar alla som väntat på mig 🙁
Jo, det är dig och grön gubbe som alla väntar på. 😀
/N – som tror att AK fått för sig att region Sthlm är hans egen fanclub 😀 😉 😛 :+
19 december, 2005 kl. 06:19 #139649Niklas
Deltagare…det finns de i klubben (Stockholm) som aldrig sett AlienDice LIVE heller…tro det eller ej :D.mvh Mats N
Inte mitt fel, jag har varit på de flesta större sammankomster…nästan varjefall. I Göteborg, Stockholm och Skåne. 😉
19 december, 2005 kl. 06:19 #139600Manor
Deltagare…det finns de i klubben (Stockholm) som aldrig sett AlienDice LIVE heller…tro det eller ej :D.mvh Mats N
Inte mitt fel, jag har varit på de flesta större sammankomster…nästan varjefall. I Göteborg, Stockholm och Skåne. 😉
Jag sa ju Alien…”tro det eller ej” ;-).
Angående karavanåka så är vi nog den sämsta klubben på jorden. Det börjar alltid hyfsat lugnt…i 200 meter sedan ger första bilen järnet och resten får köra järnet*2 för att inte bli avhängda. När vi väl var ute på lite snabbare raka vägar så låter det som om två JAS-plan lyfter. Då har Mr Clean blivit peppad av en BMW-nisse, samt Pannan som också ska hänga på…då kan man kalla det järnet*3 :).
Ni får inte mobba Mr Clean, hans PAPPA.NU (aka sKURT :+) är faktiskt j-kligt stor och stark och en j-kel på att lacka prylar och grejer. Adde, är det sant att du har Biltema-torkare…och du som retar mig för mitt kromade *host*HKS*host* signalhorn…här kommer det fram…DU ÄR BARA AVUNDSJUK…mohahahahahahaha :D.
mvh Mats N – som blev mobbad för att jag använder rattkrycka i innegaraget på SEB :+
-
FörfattareInlägg
- Ämnet ”Inför Stockholmsträff 11/9 Brostugan kl 13.00” är stängt för nya svar.