SSC Allmänt snack Allmänt småprat Inför: Street Car Fest 28-30 oktober

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 16 totalt)
  • Författare
    Niklas
    Deltagare

http://www.streetcarsfest.com/images/top.jpg

http://www.streetcarsfest.com/index.html

Snackade precis med Lövan (han hjälper till med SCF) och frågade honom om de var intresserade av att ha dit SSI eller varjefall Imprezor i år igen. Han tyckte det kunde vara intressant att se vad klubben ville så han bad mig lägga upp en tråd här på forumet.

Hur många är intresserade av att ställa ut på mässan? Se det som en uppvärmning inför Bilsports mässa. Träna på att bygga en grym monter och bli erfarna klubbprisvinnare. 🙂

Manu_Sti
      Deltagare

Jag är intresserat, alltid kul att ställa ut bilen efter årets säsong och prata med dem som tittade på race…

SVARTEN
        Deltagare

Jag kan tänka mig att ställa ut, det är ju hemtrakterna som mässan är i 😀

/C

AK_Impreza
          Deltagare

jag ställer lätt ut! =)

Kocken
            Deltagare

Låter kul, får se om man e hemma!

//Kocken

pannan
              Deltagare

jag ställer lätt ut! =)

Du kommer inte försova dig då? 😉

/J – Som gasar ifrån EVO:s på Gotland Ring i helgen

AK_Impreza
                Deltagare

det märker vi =)

SVARTEN
                  Deltagare

Vem håller i trådarna? Skall jag anmäla min bil direkt till LÖvan eller sköter du det Aljen via denna tråd?

/C

OzO
                    Deltagare

Tycker SSI borde satsa på Bilsportsmässan bara. Hellre 1 mässa bra än en massa sisådär, och jag vet att Yonaz jobbar på med Bilsportsmässan. Men om någon lösbil vill ställa ut på SCF så fine by me! Finns flaggor, osv att låna.

My 2c…

_______________________________________________________________________________
                      ::::: ssiwebmaster | ”I would be unstoppable… if I could just get started!” | ssibluepile :::::

Niklas
                      Deltagare

Jag sköter inget, jag bara skickade vidare Lövans synpunkter. Om några skall ställa ut så ordnar ni det ihop så ni får stå på samma ställe eller så. Inte skoj om ni blir utspridda över hela lokalen.
                        Ni som vill ställa ut, när ni vet hur många ni blir så snacka med Lövan. Frågan är om det är för sent nu, det är ju trots allt bara någon vecka kvar tills det är dags. De borde ha alla bilar de vill ha, men fråga kan man alltid göra. Hälsa från AlienDiCE så vet han vad det gäller.

Ozo: Förra året ställde klubben ut på båda mässorna. Märkte inget negativt av det, men så var jag inte på BS mässan ifs. Men skall vi köra på en så kör vi självklart på den största och det är ju BS.

AK_Impreza
                        Deltagare

ok…ska vi anmäla 3-4 bilar från imprezaklubben då?
                          ja vill gärna ställa ut iaf 🙂

Niklas
                          Deltagare

Det är ju en fördel om ni har 3-4 bilar som garanterat kommer att ställa ut och det som gäller är att man åker dit och ställer sin bil där på torsdag kväll för att sedan hämta den på söndag kväll. Du åker inte hem med bilen varje kväll och kommer dit med den igen nästa dag.

AK_Impreza
                            Deltagare

nej men ja vet hur det går till 🙂

Niklas
                              Deltagare

Fick precis ett mail från Jensi som är projektledare för SCF och han undrade om klubben eller enskilda vill ställa ut. Det finns fortfarande plats men det börjar bli tajt!

Tack vare vår lyckade klubbmonter och de enskilda utställarna (SubaruJohan, Strat, Phille och jag) så vill SCF verkligen ha dit oss i år igen. Jag kommer inte ställa ut, trots att Jensi tyckte att min leriga rallybil var citat ”verkligen fräck” förra året. 😉

De som vill skriver sitt namn, länk till bild(er) på bilen, mobilnummer samt email här så skickar jag vidare imorgon (fredag) eftermiddag.

EDIT: Jag skickar infon till Jensi om vilka som är intresserade samtidigt som ni får en PDF-fil med anmälningsinfo som ni skriver ut och faxar till SCF. Tror detta blir det enklaste och snabbaste sättet att komma med.

Snabba ryck! Hör av er!

Niklas
                                Deltagare

Ok, då säger jag till Jensi att ingen från klubben är intresserad. Tack o hej.

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 16 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.