SSC Allmänt snack Träffar Inför: Streetcarfest Barkaby/Stockholm 25-26/8

Visar 10 inlägg - 16 till 25 (av 25 totalt)
  • Författare
    Surbarbro
    Deltagare

Om inte någon katastrof sker så kommer jag.
      ( Vet ju inte om ”Tjejer” Får köra?)
      Snälla Roger, du kan väl lägga ett ord för mig!

SES!
      Surbarbro

dejpan
      Deltagare

jag kommer oxå å parkerar 🙂

dragster
        Deltagare

Om inte någon katastrof sker så kommer jag. ( Vet ju inte om ”Tjejer” Får köra?)Snälla Roger, du kan väl lägga ett ord för mig!SES!Surbarbro

Klart du ska köra 🙂
          Är bara att anmäla sig i tråden på Rejsa : http://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=39495

p_ilis
          Deltagare

Kommer och kör också. Om bilen överlever lördagen i Uppsala dvs. 😉

/Peter

Krille_G
            Deltagare

Åk inte dit om ni inte måste! De va helt värdelöst, enbart ett sätt att tjäna pengar..

bättre att ta pengarna de kostar att att ta sig dit + inträde och ge sig ut på nån rolig väg å gasa lite !

Men de är min personliga åsikt.

p_ilis
              Deltagare

Åk inte dit om ni inte måste! De va helt värdelöst, enbart ett sätt att tjäna pengar..bättre att ta pengarna de kostar att att ta sig dit + inträde och ge sig ut på nån rolig väg å gasa lite !Men de är min personliga åsikt.

Vad var det som var dåligt då? Banan? Väntetider? Eller var det själva utställningen som var dålig?

/Peter – som nog kommer åka dit imorgon

Krille_G
                Deltagare

konbanan ser ut som alltid, men så mycket mer va de inte om man inte är frälst å just måste köra konbana. utsällningen nja jag va inte så imponerad är ju samma bilar som har vart ute på alla ställen hela sommaren. har man vart på ett event har man vart på alla!

PPP
                  Deltagare

Jag har inte varit på några andra shower i sommar så jag tyckte det var rätt OK. Visst, 150 per vuxen och dyr korv, men jag hade med mig tre ungar som gick in gratis, så det var ändå prisvärt! 🙂

En del snygga bilar, grymma stereoinstallationer, och de som körde drifting med radiostyrda bilar var riktigt duktiga. Och han som körde runt i en Volvo på två hjul i en kvart var rolig att se. 😮 Har bara sett sådant på TV förut.

Visst, ingen världssensation, men jag tyckte det var helt OK!

// Per

PPP
                    Deltagare

Jo, en annan sak. De hade en serie Nissan Skyline parkerade där. Det hade varit snyggt med en radda Imprezas också!

Den enda som syntes lite nu var en blå STI som körde konbana.

// Per

Addson
                      Deltagare

såg allt surbarbro köra i sin svarta STI o sen såg jag allt denna http://www.impreza.nu/ssi2/expo/albums/album685/normal_DSC_1333.jpg

Visar 10 inlägg - 16 till 25 (av 25 totalt)
                      • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.