SSC Allmänt snack Träffar Inför Superstage II 2008-09-20 & 2008-09-21

Visar 15 inlägg - 31 till 45 (av 85 totalt)
  • Författare
    Andersson
    Deltagare

Jaha då va även jag o bror inbokade, hoppas på bra väder så man en gång för alla kommer under 1,30,00 Är nog bäst att ta med glasögonfodral oxå eftersom Mr Konjak har en förmåga att lägga beslag på andras briller när han sover (Internt)

Snål smålänning vet du 😀

MVH C Andersson / Mr Konjak
      ”Det var bättre förr…
      när kvinnor var kvinnor
      män var män och fikus
      var en krukväxt”

down_the_drain
      Deltagare

Nån som kan tänkas dela rum med lilla mig..? Annars så tränger jag mig bara på hos ett par som jag gjorde förra gågngen 😀

Building Micke
        Deltagare

Är dom med en legacy turbo välkommen å?:)

Janne248
          Deltagare

Är dom med en legacy turbo välkommen å?:)

Läs i denna tråd om hur det ligger till för Legacy Turbos att bli medlem i SSI. Läs även tråden som den där tråden länkar till.

Building Micke
            Deltagare

Länken funka ej.

Mats
              Deltagare

Ta bort de två ”http” i början på länken så funkar det bättre.

Mats
                Type R ’99

Building Micke
                Deltagare

AA smart:)

Janne248
                  Deltagare

Sorry, missade det…när jag gjorde länken.. testade inte heller, men Ozo fixade! Bra!

Lotta
                    Deltagare

Nu har vi betalt körningen och bokat boende från fredag. Jag kan meddela att det inte blev rum nr.1 för oss den här
                      gången.;-) Jag bokade ett rum så lång ifrån det nattliga födelsedagsfirandet som möjligt :*

Vi kommer troligtvis att åka från Stockholm fredag eftermiddag, vore trevligt med sällskap.

Vi syns!
                      /Lotta

OzO
                      Deltagare

Boende bokat! 🙂 Hmm, undrar om det blev rum 1…? 😮

/G – Raulsraketens fanclub #002
                        _____
                        ::::: | ~ ”…otrevligast, men framför allt bäst å värst…” ~ | :::::

MariaimprezaGT
                        Deltagare

Nu har vi betalt körningen och bokat boende från fredag. Jag kan meddela att det inte blev rum nr.1 för oss den här gången.;-) Jag bokade ett rum så lång ifrån det nattliga födelsedagsfirandet som möjligt :* Vi kommer troligtvis att åka från Stockholm fredag eftermiddag, vore trevligt med sällskap.Vi syns!/Lotta

Vi kan göra sällskap, vi tänkte ha boende tills måndag så man inte behöver ha så bråttom hem..

OT:

Raulsfanclub medlem #001

Maria

Skylifting is teh #### 😉

STIred
                          Deltagare

/G – Raulsraketens fanclub #002_____::::: | ~ ”…otrevligast, men framför allt bäst å värst…” ~ | :::::

OT:Raulsfanclub medlem #001MariaSkylifting is teh #### 😉

Jag älskar er med :7. Ska bli grymt skoj testa bilen ordentligt på ss :).

/r

Surbarbro
                            Deltagare

Hallå!

Nu har jag satt in pengarna för Tom och mig. Kommer in i morgon.
                              Bokat boende. Glömde fråga om 1:an.
                              Ringer igen!:)

Damen där ner är ju för go´. HIHI!

Hon sa att hon undra när jag skulle ringa.

Äntligen!

SUPERSTAGE!

Leksaken!

????????

/ Catrine

GT99
                              Deltagare

Nu har vi betalt körningen och bokat boende från fredag. Jag kan meddela att det inte blev rum nr.1 för oss den här gången.;-) Jag bokade ett rum så lång ifrån det nattliga födelsedagsfirandet som möjligt :* Vi kommer troligtvis att åka från Stockholm fredag eftermiddag, vore trevligt med sällskap.Vi syns!/Lotta

Jag och roger åker från nyköping nån gång på eftermiddagen/kvällen
                                och kan haka på om tiderna stämmer överens. Roger jobbar säkert fram till lunch iaf så det är nog han som styr lite när vi är redo. Men annars ses vi där nere.

griml0ck
                                Deltagare

Jag o jeppe åker nog med er tror jag. Jag ska då åka på fredag. Hem på måndag. Ska boka boende idag.

//J

Visar 15 inlägg - 31 till 45 (av 85 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.