Visar 8 inlägg - 61 till 68 (av 68 totalt)
  • Författare
    Davve
    Deltagare

Mitt schema:

Lördag:
      SS8: Sundsjön 1 “1C” KLAR

SS11: Sundsjön 2 ?? Vi vill inte stressa, så vi fundera på att grilla lite korv och gå till något annat bra ställe. Men jag vet inte vad man annars kan hinna till för att sedan åka till Sprinten….Förslag nån??

SS13: SS Hagfors 2 KLAR

MDE
      Deltagare

1700 imorn är presskonferansen enl.samtal med “lokale” subbahandlaren

/MDE

torsdagen brukar ju bli jättekul! presskonferans på eftermiddagen o sen på kvällen är hela stan full med rallybilar riktigt bra stämning då också.måste kolla upp om pressköret imorn i så fall kan vi ju träffas där o åka vidare in till torget sen./MDE

Är det någon som vet?Någon som vet om det blir någon presskonferans i karlstad?Något kul måste ju hända runtomkring rallyt//Jonas

christopher
        Deltagare

Presskonferensen är en höjdare!! Det är den ända “inofficiella” presskonferensen i hela WM cirkusen. Subaru teamet kommer till Bror Danielsson bil och håller låda. Det bjuds på idolbilder och kaffe m.m. Alla får changs att prata med sina idoler, inte mycket folk heller.
          Förra året var Suzukiteamet där också.
          -04 så hade T.Arai rasat sin maskin på Shakedown och fick låna verkstaden för ett snabbt motorbyte.

Här MDE som fixar en autograf -05
          /
          fraSSe
          http://www.impreza.nu/ssi2/expo/albums/fraSSe-Swerally/DSC02864.sized.jpg

Nikke McRae
          Deltagare

Vi siktar på Sundjön 1C på morgonen och sen blir det in till Servicen. Efter det så blir det antingen Vargåsen (5A eller 1C) på eftermiddagen eller också om vi hinner så tar vi Hara efter lunch.Är det någon som vet vilket ställe som är bäst, 1C eller 5A på Vargåsen? 5A verkar ju vara inne i byn?!Mvh Perra

1C på Vargåsen siktar jag också på. Även där kalhygge med kurvig väg med hopp. :7
            http://www.imprezive.com/ftp/vargasen1C.jpg

5A är en vinkelsväng inne i en by. Var där förra året. Bra parkering. Flera bommade bromspunkten där och några klippte brevlådor där.
            http://www.imprezive.com/rallyaction/pictures/videopictures/swerally2005/swerally2005_vargasen.jpg
            Publikplats 5A Ransbysättern.
            Min film därifrån:
            http://www.imprezive.com/rallyaction/filmer/swerally05/Swedishrally_2005_Vargasen_ss9.wmv

Svårt att hinna med servicen på lördagen, då den är precis efter sundsjön och precis innan vargåsen. 😛
            Sprinten för min del blir på Fredagen, efter Fredriksberg 1 och 2.

Se bilden nedan, så kanske ni känner igen min bil uppe i värmlandskogarna. Dock är den inte riktigt färdig på bilden. :7

Niklas
            Deltagare

Fan, det är som att titta på min egen när man ser din Niklas, snyggt namn föresten. Vi kommer bli klubbens Piff och Puff…Bill och Bull… :7

Perra
              Deltagare

Tack för det, Nikke McRae. Då får det bli 1C på Vargåsen. Jag menar naturligtvis att man ska ta sista Vargåsen (15.30), inte flänga som en idiot fram och tillbaks. 😉 🙂

Vi kommer bli klubbens Piff och Puff…Bill och Bull… :7

Knoll o Tott, Helan o Halvan, etc. 😀 😛

/P

PetterSolberg
                Deltagare

var håller du till på fredriksberg? några tips kanske?
                  / Patrik Rallysugen..

Nikke McRae
                  Deltagare

Haha!

Ja då kommer vi kanske stöta på varandra, då vi kommer vara på samma publikplatser på lördag. Tar du en skyline upp? 😀

På Fredriksberg kommer jag vara vid slutet av sträckan utefter Skärsjön. Ska visst svänga hela tiden där.

Söndag blir det Lesjöfors 2C.

Expressen har en guide skriven av Tobias Johansson:
                    Fredag
                    Lördag
                    Söndag

Visar 8 inlägg - 61 till 68 (av 68 totalt)
                  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.