- Detta ämne har 31 svar, 2,559 deltagare, och uppdaterades senast för 17 år, 9 månader sedan av Nikke McRae.
-
FörfattareInlägg
-
6 februari, 2007 kl. 11:18 #124297andreaswrxDeltagare
Lite lurigt att få till en bra planering iår. Inte helt spikat, men här är ungefär vilka ställen jag planerar att åka till:————Fredag:* SS3 & SS6 Hara 1 & 2 – 10:06 & 14:49Parkerar ute vid stora vägen och går in vid starten. Smal väg. Uppförsbacke med blandat snabba svängar och hårnålar. Lagom avspärrat, många bra ställen att välja på. Mitt på finns annar två vägbyten efter varandra, men med mycket folk.(Likenäs hade annars varit ett bra alternativ, men dit är långt och mycket folk)
blir inte mkt folk på likenäs många väljer hara eller torntorp för det är nämre det märkte vi 05 när det gick på samma viss som nu på fredagen! var grymt med folk på hara sträckan!
6 februari, 2007 kl. 16:40 #124308PetterSolbergDeltagareNu börjar det närma sig.. Somdet verkar ska vi åka till Hara sträckorna på fredag.. någon som har något bra ställe att rekommendera?
Patrik
Blå WRX-016 februari, 2007 kl. 17:54 #124313Nikke McRaeDeltagareblir inte mkt folk på likenäs många väljer hara eller torntorp för det är nämre det märkte vi 05 när det gick på samma viss som nu på fredagen! var grymt med folk på hara sträckan!
Aha, bra tips. Man får se vad klockan är när man kommer iväg och närmar sig, för Likenäs är häftig också.
Vi var på Hara vid starten 2005, inte så mycket folk just där.
Men vid Rallycrossbanan måste det ha varit tokmycket folk?
Har du några bra tips på Likenässträckan? Var hittar vi Loeb o PG svängen?6 februari, 2007 kl. 18:33 #124298andreaswrxDeltagareblir inte mkt folk på likenäs många väljer hara eller torntorp för det är nämre det märkte vi 05 när det gick på samma viss som nu på fredagen! var grymt med folk på hara sträckan!
Aha, bra tips. Man får se vad klockan är när man kommer iväg och närmar sig, för Likenäs är häftig också.Vi var på Hara vid starten 2005, inte så mycket folk just där.Men vid Rallycrossbanan måste det ha varit tokmycket folk?Har du några bra tips på Likenässträckan? Var hittar vi Loeb o PG svängen?
publikplats 1 är första vägbytet där kommer från en lång höger som går över i vägbyte vänster! har film när pg lägger susukin där!
6 februari, 2007 kl. 19:31 #124292christopherDeltagareHara har ju Guy Wilks böjen, det minns hela klubben som var med då. Speciellt en som fick hela framkofångaren som souverni 😉
Ligger i färdriktningen från publikplasten med dubbla vägbyten, liten stigning uppförberget så man blir varm i kroppen, sen är man framme
/
fraSSe6 februari, 2007 kl. 20:59 #124299andreaswrxDeltagareva fan spegel gick ju inte att få loss…….:D
6 februari, 2007 kl. 21:01 #124314Nikke McRaeDeltagarepublikplats 1 är första vägbytet där kommer från en lång höger som går över i vägbyte vänster! har film när pg lägger susukin där!
Bra tips. Kanske blir dit istället, eftersom man redan sett uppförsbacken på Hara (det var visst action från en viss Galli där förra året hörde jag).
5 mil extra är ju inte så farligt om det blir lugnt med folk. 30-40% färre norrmän i skogarna i år.6 februari, 2007 kl. 21:26 #124309PetterSolbergDeltagareHara har ju Guy Wilks böjen, det minns hela klubben som var med då. Speciellt en som fick hela framkofångaren som souverni ;)Ligger i färdriktningen från publikplasten med dubbla vägbyten, liten stigning uppförberget så man blir varm i kroppen, sen är man framme/fraSSe
hur ser det ut där du som varit där?
Patrik
Blå WRX-016 februari, 2007 kl. 21:36 #124293christopherDeltagareDet är en vänster och sen höger i lite nerförslut och då 2005 var det flera som var nära innan Wilks drog av med Suckan.
Man måste dock palla gå upp för hela backen och lite till……./
fraSSe7 februari, 2007 kl. 10:17 #124305DavveDeltagareSom ni alla kanske vet så har vi VIP pass till servicen. Det 10 st som kan komma in åt gången, sen lämnar vi tillbaka dom och några andra kan använda dom vid annat tillfälle.
Om ni tänkt att gå på nån service och är sugna på VIP passen så kontakta mig på 070-508 76 80 eller davve@impreza.nu. Säg/skriv vilken service ni vill gå på så återkommer jag.
7 februari, 2007 kl. 11:34 #124294christopherDeltagareSom ni alla kanske vet så har vi VIP pass till servicen. Det 10 st som kan komma in åt gången, sen lämnar vi tillbaka dom och några andra kan använda dom vid annat tillfälle.Om ni tänkt att gå på nån service och är sugna på VIP passen så kontakta mig på 070-508 76 80 eller davve@impreza.nu. Säg/skriv vilken service ni vill gå på så återkommer jag.
Men hur blir det i år när Petter inte kör på Pirelli????
Har Micheline lika snygga brudar som serverar dricka?/
fraSSe7 februari, 2007 kl. 12:02 #124295KockenDeltagareTrevligt värre!!
Men vi höres på luren där uppe, så kan vi styra upp hur vi gör med vip passen.
Kanske kan ta nån gemensam service.Ta det försiktigt med dreglandet Frasse det fryser fort som faan nu när det e kallt ute 😉
Syns ikväll gubben
//Kocken
7 februari, 2007 kl. 12:21 #124306DavveDeltagareSom ni alla kanske vet så har vi VIP pass till servicen. Det 10 st som kan komma in åt gången, sen lämnar vi tillbaka dom och några andra kan använda dom vid annat tillfälle.Om ni tänkt att gå på nån service och är sugna på VIP passen så kontakta mig på 070-508 76 80 eller davve@impreza.nu. Säg/skriv vilken service ni vill gå på så återkommer jag.
Men hur blir det i år när Petter inte kör på Pirelli????Har Micheline lika snygga brudar som serverar dricka?/fraSSe
hehe.. det är ordnat 🙂
Men kör dom inte med BF Goodrich.. hmm kanske måste boka om 😉
7 februari, 2007 kl. 16:46 #124310PetterSolbergDeltagarevid vilken publikplats är “wilks stället”? eller i närheten av kanske det är..
Patrik
Blå WRX-017 februari, 2007 kl. 20:34 #124321SurJohanDeltagare@Nikke McRae
Har du något emot att lägga upp GPS koordinaterna till sträckorna här
Annars har jag skickat ett PM om samma sakSka bli kul att se rally i år igen, Börjar att bli en tradition att
Åka i väg 40 mil klockan 6 på morgonen :-), Men man hittar ju inte så bra i skogarna, Blir mest tunnelbana å så 🙂/SurJohan
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.