› SSC › Allmänt snack › Träffar › Inför SYD träff 22/10
- Detta ämne har 37 svar, 1,459 deltagare, och uppdaterades senast för 20 år sedan av
Blocken.
-
FörfattareInlägg
-
19 oktober, 2005 kl. 12:49 #139897
down_the_drain
DeltagareMen herr Mats Wallin !! Fy på dig och missa en SYD träff! Trodde jag inte om dig 😉 Du lever väl för din bil precis som oss andra?
Hoppas att isen smälter i rinken för dig 🙂/P”kokar kaffe”
P.s Mats, glöm inte flytvästen.Det kan va djup på sina ställen!
19 oktober, 2005 kl. 14:52 #139891Wallinen
DeltagareHaha, Pasi… jag lånar gärna din hockeyutrustning för känner jag mig själv rätt kommer jag mest att ligga på isen o spralla 🙂
Peter.. smälter isen beror det med största sannolikhet på att glykolen har runnit rakt igenom o ner i skorna 😀
Klart jag lever för min underbara bil, den ska upp för lite omvårdnad i Vinslöv på fredag så den hade varit i topptrim för en runda i konbanan på lördag.
Tycker det är ett utmärkt val av aktivitet, skulle själv gärna se vad jag o bilen skulle kunna klara av på ett sånt evenemang 🙂/W
19 oktober, 2005 kl. 17:02 #139920minid
DeltagareHej!
Ska bli trevligt hoppas vi kan bli några bilar… hehe
Kommer Kent föresten??
Pasi du o jag kan ha egna träffar.. 😛 jag pluggar i kristianstad…
Ha d bra grabbar, så syns vi på Lördag…
MVH
Philip
19 oktober, 2005 kl. 18:06 #139913Danne-Lakan
DeltagareDet är väll klart man kommer 😉
19 oktober, 2005 kl. 18:15 #139921minid
DeltagareGreit!
19 oktober, 2005 kl. 20:15 #139894RISKOKARE
DeltagareKlart man dycker upp 😛 detta får man bara inte missa 🙂 hoppas på bra väder nu också bara, för snö blir det nog inte 😉
Vi ses på Lörda 😛
/Anton
20 oktober, 2005 kl. 05:50 #139907Pasi_k
DeltagareWallinen >> Ska du låna puck och klubba med..?
Bara dom inte misstar dej för en Klubbad säl såå. 😛
Akta nu såå det inte sker en olycka.
Glöm inte ispeggar när man tar sig ut på okänd is.. 😛Minid >> Brukar juh Träfas lite Motorintresade ungdommar på Däcket i stan på Fredagar och lördagar..
På Lördagar brukar jag med hålla till där om man inte är och festar nå´n stands.. 😀
Bara att Dyka upp.. 😀Danne-Lakan >> Får du kasnke köra på lördag då?
När du tog beslutet att testa i Emmaboda var det juh slut 😛
Fått på nya ostar på bilen nu då?Längtar redan.
Ska bara fåå tummen ur.. och sätta på min sti dekal..
Men vart.?20 oktober, 2005 kl. 07:01 #139924Niklas
DeltagareGlöm inte att diskutera vilka som skall vara med och köra OutRun i vår då evenemanget kommer ner till den skånska slätten. 😉
20 oktober, 2005 kl. 13:29 #139922minid
DeltagareWallinen >> Ska du låna puck och klubba med..? Bara dom inte misstar dej för en Klubbad säl såå. 😛 Akta nu såå det inte sker en olycka.Glöm inte ispeggar när man tar sig ut på okänd is.. :PMinid >> Brukar juh Träfas lite Motorintresade ungdommar på Däcket i stan på Fredagar och lördagar.. På Lördagar brukar jag med hålla till där om man inte är och festar nå´n stands.. :DBara att Dyka upp.. :DDanne-Lakan >> Får du kasnke köra på lördag då? När du tog beslutet att testa i Emmaboda var det juh slut :PFått på nya ostar på bilen nu då?Längtar redan.Ska bara fåå tummen ur.. och sätta på min sti dekal..Men vart.?
Sorry Pasi..
Åker hem på helgerna… hehe¨
P-däcket… där händer ju inte något ball ändå.. 😛MVH
Philip
20 oktober, 2005 kl. 13:55 #139908Pasi_k
DeltagareDrar juh ut på Näsby senare.
Brukar ståå och flina åt en Baluba som tror han äger stan. 😛
ÄR väl sämmre nu på vintern iallafall.ÄR väl bätre drag nere hos dej iofs..
20 oktober, 2005 kl. 19:07 #139914Danne-Lakan
DeltagareNe jag har inte fått på några nya däck än..;(
Men man ska ju snart på med ett par nokia hakkapelita 2 som för övrig sitter på ett par ny lackade fälgar :9
Men vi ses på Lördag
21 oktober, 2005 kl. 05:49 #139909Pasi_k
DeltagareInte illa.. 😀
Blir att åka en säsong till på mina Dunlop odubbade puckar.. 😀Sesåå fram med imprezorna på lördag.. 😛
21 oktober, 2005 kl. 09:20 #139898down_the_drain
Deltagareni skall se mina provisoriska koner :)Gjorda av papprör samt pappkartong, fungerar nog om det inte blåser rent förmycket:) Fick juh lämna tillbaka de jag hade lånat av vv för att de fick ett akutfall. Ni lär juh skratta ihjäl er 😉
/P
21 oktober, 2005 kl. 09:32 #139910Pasi_k
DeltagareVäntar med spänning att see vad du har lyckats knåpa ihop 😛
Ingen idrottsförening som har sådana då?
Eller ska vi be varje deltagara sno koner på väg ner.? 😀Blir säkert bra med dom du har fixat..
ses imorn 😛
21 oktober, 2005 kl. 10:39 #139923minid
DeltagareVäntar med spänning att see vad du har lyckats knåpa ihop :PIngen idrottsförening som har sådana då? Eller ska vi be varje deltagara sno koner på väg ner.? :DBlir säkert bra med dom du har fixat..ses imorn 😛
HAHA!!
Klart säg bara till… är ju vägarbete ute på motorvägen vid kristianstad som går mot kalmar… hehe 😉
MVH
Philip
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.