› SSC › Allmänt snack › Träffar › Inför: Träff i Jönköping med EVO-klubben 10/4
- Detta ämne har 26 svar, 1,698 deltagare, och uppdaterades senast för 19 år, 11 månader sedan av
Janne248.
-
FörfattareInlägg
-
2 mars, 2004 kl. 12:45 #13712
Niklas
DeltagareEVO-klubben skall samlas efter Elmia den 10/4 för att käka en bit mat och sedan röra sig ner till Stacke för att titta på rallybil. Finns det några Imprezamänniskor som skall till Elmia den 10e eller som bor i trakten som är intresserade av att hänga på? Stacke gav tummen upp om några från SSI vill hänga på. Här följer hans inlägg på EVO-klubbens forum:
—————————————————————————
Originally posted by RallyStacke (http://www.wroom.org/forum/showthread.php?s=&threadid=1249)Nu nu är det dags för den första klubbträffen i Småland!
Så så till att masa er ner/upp/åt sidan till Jönköping för att gå på mässan och sen på kvällen äta en bit mat och delta i diverse aktriviteter (om intresse för sånna finns…)
Hade tänkt att nån timma efter mässan gå och äta en bit mat på en restaurang som heter Soya där dom har en mongolisk bufé (givetvis även annan mat) som är riktigt god. Efter det så kan vi om intresse åka till Skillingaryd /4 mil söder om Jönköping) där jag har mekaverkstan och kolla på rallybilarna och lite sånt.
Senare på kvällen blir det nästan garanterat lite kuliga ”nattrace” för dom som är intresserade och allmän busåkning (eller lugn åkning för den som vill) på stan. Micke (evomicke) får ha lite koll på när och var den nattliga körningen kommer att hållas.Det jobbiga med detta är att jag måste veta väldigt snart vilka som vill äta. Alla restauranger blir uppbokade tidigt när det är Elmia nämligen.
En sak till ni som ska sova över. Boka hotell snarast!! Ännu svårare att få rum än plats på restaurang.
Så se till att boka in denna helgen direkt!(är det någon som har något fler förslag på aktivitet som ni vill göra, så skriv det i denna tråden)
—————————————————————————Som sagt, är det någon som är intresserad av lite japansk rallybilsträff? Hade varit skoj att åka med EVOsarna men vet inte om jag vågar själv…fast med ljusrampen på så kanske… :7 😀
2 mars, 2004 kl. 15:34 #132820Niklas
DeltagareJo, tanken är väl att det är aktuellt för de som är på Elmia eller bor i området.
2 mars, 2004 kl. 17:02 #132806Storm
DeltagareJag skall up den 10/4 så det låter lite roligt 🙂
Om man inte blir den enda imprezan då alltså 😉 🙂2 mars, 2004 kl. 18:46 #132821Niklas
DeltagareHar du Subaru igen? 🙂
2 mars, 2004 kl. 19:59 #132807Storm
DeltagareJajamen, man kan inte vara utan allt för länge :+ 😀
3 mars, 2004 kl. 06:43 #132822Niklas
DeltagareMY00? STI import från Tyskland? MY04 STI PSE från Bekö? … bilder?
3 mars, 2004 kl. 16:22 #132808Storm
DeltagareDet blev en 01 som var importerad från tyskland.:D 😀
Bilder kommer sennare eller så får du vänta och se bilen live 😀3 mars, 2004 kl. 17:46 #132823Niklas
DeltagareOk, helt orginal eller moddad?
Skall bli skoj att köra ifrån dig på leden ut mot Järnbrott då alltså. Tung och trött WRX… 😀 😛
3 mars, 2004 kl. 17:59 #132809Storm
Deltagare>Ok, helt orginal eller moddad?
Helt orginal än så länge 😉
>Skall bli skoj att köra ifrån dig på leden ut mot Järnbrott
>då alltså. Tung och trött WRX… 😀 😛Är det någon skillnad från när du körde ifrån mig när jag hade en lätt och pigg GT :+ 😀
3 mars, 2004 kl. 19:44 #132824Niklas
DeltagareGjorde jag? 😀
Tyckte du hängde på rätt bra när min var helt omoddad (så när som slutburk)…måste varit färgen då. 😀
13 mars, 2004 kl. 17:31 #132825Niklas
DeltagareMagert intresse från klubben? Planeras det att åka till andra ställen än Jönköping och Elmia i påsk?
13 mars, 2004 kl. 17:46 #132804Janne248
Deltagare>Planeras det att åka till andra
>ställen än Jönköping och Elmia i påsk?Ja norrland 🙁 😀 att dom måste envisias å ha den där mässan på påsk!
x(13 mars, 2004 kl. 18:12 #132826Niklas
Deltagare*host host* Att han envisas med att köra till Norrland x( *host host*
😀
20 mars, 2004 kl. 18:42 #132814evomicke
Deltagare>EVO-klubben skall samlas efter Elmia den 10/4 för att käka en
>bit mat och sedan röra sig ner till Stacke för att titta på
>rallybil. Finns det några Imprezamänniskor som skall till
>Elmia den 10e eller som bor i trakten som är intresserade av
>att hänga på? Stacke gav tummen upp om några från SSI vill
>hänga på. Här följer hans inlägg på EVO-klubbens forum:
>
>—————————————————————————
>Originally posted by RallyStacke
>(http://www.wroom.org/forum/showthread.php?s=&threadid=1249)
>
>Nu nu är det dags för den första klubbträffen i Småland!
>Så så till att masa er ner/upp/åt sidan till Jönköping för
>att gå på mässan och sen på kvällen äta en bit mat och delta i
>diverse aktriviteter (om intresse för sånna finns…)
>Hade tänkt att nån timma efter mässan gå och äta en bit mat
>på en restaurang som heter Soya där dom har en mongolisk bufé
>(givetvis även annan mat) som är riktigt god. Efter det så kan
>vi om intresse åka till Skillingaryd /4 mil söder om
>Jönköping) där jag har mekaverkstan och kolla på rallybilarna
>och lite sånt.
>Senare på kvällen blir det nästan garanterat lite kuliga
>”nattrace” för dom som är intresserade och allmän busåkning
>(eller lugn åkning för den som vill) på stan. Micke (evomicke)
>får ha lite koll på när och var den nattliga körningen kommer
>att hållas.
>
>Det jobbiga med detta är att jag måste veta väldigt snart
>vilka som vill äta. Alla restauranger blir uppbokade tidigt
>när det är Elmia nämligen.
>En sak till ni som ska sova över. Boka hotell snarast!! Ännu
>svårare att få rum än plats på restaurang.
>Så se till att boka in denna helgen direkt!
>
>(är det någon som har något fler förslag på aktivitet som ni
>vill göra, så skriv det i denna tråden)
>—————————————————————————
>
>Som sagt, är det någon som är intresserad av lite japansk
>rallybilsträff? Hade varit skoj att åka med EVOsarna men vet
>inte om jag vågar själv…fast med ljusrampen på så kanske…
>:7 😀Hejsan allihopa!
Tänkte kolla hur det blir med Subbafolket och elmia- träffen då det börjar närma sig påsk. Ni som har intresse kanske har varit i kontakt med Rallystacke om detta. Ser fram emot ett gäng 🙂 subbor:-) till påsken.
AlienDice, antar att det är du som kanske har lite koll på detta, kan inte du springa in på evoclub.nu och säga hur det ligger till.
Hälsningar evomicke20 mars, 2004 kl. 21:09 #132827Niklas
DeltagareVerkar riktigt magert med Imprezor som är intresserade. Om jag kan så kommer jag, Storm verkade också intresserad. Från EVO-klubben blir det säkert 10+ bilar verkar det som. Folk från Sthlm som kör ner och sover över och säkert från andra håll också.
Är intresserad av det där med Stackes rallybil. Kan vara skoj att titta närmare på den, provsitta o sånt. 😉
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.