SSC Allmänt snack Träffar Inför: TRÄFF SYD Skåne/Blekinge/Halland/Småland 25/9

Visar 11 inlägg - 1 till 11 (av 11 totalt)
  • Författare
    down_the_drain
    Deltagare

Kollar lite intresse för en träff här nere.

När: Lördagen 25/9
      Var: Kristianstad
      Kl: 15:00

mycket skitsnack, lite fika och givetvis körning.

/P

down_the_drain
      Deltagare

Alien – Du kunde inte låta bli va:D 😀

/P

Niklas
        Deltagare

Du glömde ”Inför:” och datum, skyll dig själv. 😉

down_the_drain
          Deltagare

Hmm, har börjat fundera på om det är fel stad som vi har valt som ställe för träffarna. Verkar vara fler mot malmö/lund/h-borg`s hållet som är lite aktiva. Nån som är där ifrån kan väl komma m lite förslag vart vi kan träffas för lite kul aktiviteter. Man kunde juh samlas nån timme innan strippen för lite skitsnack, sen dra dit o flasha bilarna:) el nått liknande.
            det ända problemet med att lägga träffarna mitt i veckan är att man jobbar 🙁 sena träffar men det tycker jag inte spelar någon roll 🙂

kom m förslag tack,

/P

Assazel
            Deltagare

Jag skall ta en funderare på var vi kan vara. Men jag är också mer på i dessa trakter än i k-stad. Racet i oljehamnen kan ju va en nice avslutning. Söndag eller en lördag ”dag” passar nog de flesta. Då har man kvällarna fria om man vill. Och för de som vill umgås vidare gör det.

Fler ideér från oss skåningar här nere uppskattas!

andreaswrx
              Deltagare

du har inte fundrat någon gång på att lägga det i småland finns ju del imprezor här omkring som säker skulle vara sugna på att träffas!!

down_the_drain
                Deltagare

njae, med tanke på upptagnings området skåne/blekinge/halland/småland så låg kristianstad avstånds mässigt bäst till för oss alla för att sträckan skulle bli något så när jämn.
                  Jag har juh ca 10 mil enkel resa antingen till malmö el k-stad.

Men annars är det ingen dum idè. får isåfall göra något större av träffen m aktiviteter och sådant. Man skall väl inte vara helt låst på det vackra skåneland 😉

/P

down_the_drain
                  Deltagare

Men kom igen !! Några måste det väl va som är intresserade av en träff?!?

/P

down_the_drain
                    Deltagare

Inte en enda som är sugen?!?! Har alla ställ av sina bilar inför vintern eller?

/P

Wallinen
                      Deltagare

Nej,nej här ställer vi inte av bilen under vintern inte.

Jag är på fisketur i småland under helgen så jag kan inte.
                        Tänker dra upp gammelgäddan istället, snacka om prioritering va?:+

/W

Assazel
                        Deltagare

Nästa helg kanske? I Lund / landskrona / Helsingborg?

Visar 11 inlägg - 1 till 11 (av 11 totalt)
                        • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.