SSC Allmänt snack Träffar Inför/Under/Eftersnack KONBANA 25/10 på S.A.D. Västerås, Hässlö flygplats

• Detta ämne har 50 svar, 3,154 deltagare, och uppdaterades senast för 17 år sedan av Patrik K.
Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 51 totalt)
  • Författare
    Patrik K
    Deltagare

Här sköter vi inför-under & eftersnacket
      … så kan anmlningstråden hållas ren och endast för anmälningar.

Verkar finnas ett stort intresse för att ta med externa vänner/kompisar/bilar, och vi stämmer av det när sista betalningsdag har gått ut och jag stämt av på vad som kommit in på kontot – det är väl OK?! 🙂 (blir lättast för mig då)

Krille_G
      Deltagare

Jag väntar på kontonumret =)

syke
        Blockerad

Jag tänkte ta med mig en kompis men är osäker på om han kommer att köra. Om han kör så blir det på ”min” runda. Det är väl ok att ha en passagerare med?

Patrik K
          Deltagare

Jag tänkte ta med mig en kompis men är osäker på om han kommer att köra. Om han kör så blir det på ”min” runda. Det är väl ok att ha en passagerare med?

Det är okay att ha med en passagerare, men samma säkerhetsregeler gäller för honom/henne. Köra kan dom göra på din tid, jajjebox, är man två som Lotta & Ubbe så betalar dom ju dubbla startavgifter och hoppar in först i kön efter förarbyte, det har fungerat förut och det fortsätter vi med.

Kul att det finns människor med bilar o-avställda, förstår inte varför man ska göra det, om man nu inte har obehandlat underrede…? Vintern är ju den roligaste säsongen, enligt mig 🙂

// Patrik K

roadtip85
            Keymaster

Fan va kul med konbana! Synd att man jobbar den helgen…;(
              Jag ska göra allt i min makt för att få ledigt, men det är ju lönehelg, så det är mycket att göra…
              Men behåll mig på listan till jag kan säga säkert att jag inte kan komma… Senast 20:e såklart 🙂
              Vill absolut inte missa detta! Janne fixar alltid grymma banor!

Patrik K
              Deltagare

Verkar vara bra med intresse från alla möjliga håll, få se nu när listan fyllts och allt skakat rätt vilka det är som kommer? 😛

Härligt 🙂

// Patrik K

Patrik K
                Deltagare

Kom igen nu allihopa !!!

Det utlovas bra väder till nästa helg 😛

Lite få som betalt, få se hur det ser ut på Måndag, verkar vara en del som bankar på porten utifrån.

KOmmer du med Catrine, Abders – ser du till att få ledigt?!, kom igen nu Daniel, bilen var ju besiktigad nu, Micke, dags att värna Asconan så den orkar ta sig hit 😉

Kör på ba!

// Patrik K

roadtip85
                  Keymaster

Det ser ut som det löser sig med ledighet för mig! 😀
                    Får jobba nu i helgen istället.

*Edit Har PM:at dig om kontonr.

Ubbe
                    Deltagare

Det ser ut som det löser sig med ledighet för mig! :DFår jobba nu i helgen istället.*Edit Har PM:at dig om kontonr.

Härligt! Barkarbykaravan?

syke
                      Blockerad

Det ser ut som det löser sig med ledighet för mig! :DFår jobba nu i helgen istället.*Edit Har PM:at dig om kontonr.

I’ll be there! Utanför donken vid 7-tiden?

roadtip85
                        Keymaster

Självklart!:D
                          Klockan 7 låter för mig! R-däcken sitter redan på eftersom man drog på sig en punktering på vanliga däcken…

alrik
                          Deltagare

Kom igen nu allihopa !!!Det utlovas bra väder till nästa helg 😛 Lite få som betalt, få se hur det ser ut på Måndag, verkar vara en del som bankar på porten utifrån.KOmmer du med Catrine, Abders – ser du till att få ledigt?!, kom igen nu Daniel, bilen var ju besiktigad nu, Micke, dags att värna Asconan så den orkar ta sig hit 😉 Kör på ba!// Patrik K

Asconan är nästan i stridsdugligt skick. Ett beläggsbyte fram och den kommer vara snabbaste bland dom tidiga 80-talarna 🙂

Om det krisar med Opeln så har jag backup i form av en volvo turbo alternativt en golf gti.

/Mikael

Patrik K
                            Deltagare

Nu försvinner jag i helgen och är åter på Måndag, kommer vara utan internet, så PM:a varandra om ni behöver mitt kontonummer, posta det INTE här.

Fortfarande många som inte hört av sig om kontonummer, hoppas ni löser det ändå?! 15 bilar måste vi vara, annars blir det inget tyvärr.

Trevlig helg!

// Patrik K

daniel83
                              Deltagare

Jag har nu fört över pengarna till Patriks konto.

Surbarbro
                                Deltagare

Ledsen!
                                  Jag ville köra, men fick punka på servicebilen.

Hade ju R-däcken på mina vinterfälgar.
                                  Fick byta till vinterdäcken, så nu kan vintern komma.

Struligt, men det har löst sig.

Kommer antagligen och kollar.
                                  Avis! Javisst!

Största önskan, att jag får tillbaka Leksaken.
                                  I sådant fall, så hoppas jag att jag kan ”ramla” in.

/ Catrine

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 51 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.