SSC Allmänt snack Träffar Inför/Under/Eftersnack KONBANA 25/10 på S.A.D. Västerås, Hässlö flygplats

• Detta ämne har 50 svar, 3,154 deltagare, och uppdaterades senast för 17 år sedan av Patrik K.
Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 51 totalt)
  • Författare
    Patrik K
    Deltagare

Ledsen!Jag ville köra, men fick punka på servicebilen. Hade ju R-däcken på mina vinterfälgar.Fick byta till vinterdäcken, så nu kan vintern komma.Struligt, men det har löst sig.Kommer antagligen och kollar.Avis! Javisst!Största önskan, att jag får tillbaka Leksaken.I sådant fall, så hoppas jag att jag kan ”ramla” in./ Catrine

Okay, men då plockar jag bort dig från listan och lämnar plats för andra.

Välkommen förbi om du har tid! 😉

// Patrik k

syke
      Blockerad

Nu närmar det sig! Är det varmt / torrt nog att köra på r-däck på lördag? Eller ska man låta dubben flyga från hakka 4-orna? 🙂

roadtip85
        Keymaster

Jag hoppas verkligen att det är torrt och fint väder eftersom jag bara har R-däcken att köra på för tillfället!!:)

Vad är planerna för banan? Blir den snabb, teknisk eller en kombination? Oavsett vad det blir så brukar ju Janne få till det riktigt bra!

Ubbe
          Deltagare

Ser ju ut som att det ska bli uppehåll iaf!
            Vi kommer nog köra slut på det sista av gatdäcken på lördag så man med gott samvete kan byta till färska däck till våren… tror jag….

//U

syke
            Blockerad

Låter som det blir r-däck då 🙂

alrik
              Deltagare

Ser ut som det blir Golf GTI för mig. Just nu är två killar på väg från Storvik för att titta på Asconan.

Uppdatering:
                Asconan är såld till Storvik. Kommer dyka upp i Goffen.

/Mikael

syke
                Blockerad

Ser ut som det blir Golf GTI för mig. Just nu är två killar på väg från Storvik för att titta på Asconan. /Mikael

Jag beklagar 😉

Patrik K
                  Deltagare

Ja vädret ser ut att bli oay, flickvännen min är meterolog :7 hon ger inga garantier men låter ju iaf bra.

// Patrik K

Surbarbro
                    Deltagare

Gissa en som är Avis!

Hade tänkt att åka och kolla.
                      Har nu fixat en biljett, hem från Götet.

Ska köra ner en annan Leksak. CHEVAN!

Sover, sen massor år tillbaka på Tjörn.

Tack, Lillebror. :7 :7

Lycka till allihopa.
                      Krama om Janne från mig. 😉

// Catrine

alrik
                      Deltagare

Ser ut som det blir Golf GTI för mig. Just nu är två killar på väg från Storvik för att titta på Asconan. /Mikael

Jag beklagar 😉

Asconan hade nog varit rolig men det var bättre att sälja medans den är hel 😀

Golfen saknar nu sista ljuddämparen, nu låter den inte lika tamt längre. Blir att svets ihop det nästa vecka.

/Mikael

Patrik K
                        Deltagare

Hej

S.A.D Janne här vid tangentbordet..

Banan byggd och klar, helt ny design, provkörd 1 gång.

1340 meter

Gällande banrekord är 1,05,63.Saab 9-3 1,8 BioPower.

Janne

http://www.swedishactivedriving.se

021-12 45 60

roadtip85
                          Keymaster

HejS.A.D Janne här vid tangentbordet..Banan byggd och klar, helt ny design, provkörd 1 gång.1340 meterGällande banrekord är 1,05,63.Saab 9-3 1,8 BioPower.Jannewww.swedishactivedriving.se021-12 45 60

Kul med nåt nytt!
                            Ska ner och tvätta av bilen nu så den är fin tills i morgon.

Vi stockholmare ses vid McDonalds barkaby kl 07.00 då?

Ubbe
                            Deltagare

HejS.A.D Janne här vid tangentbordet..Banan byggd och klar, helt ny design, provkörd 1 gång.1340 meterGällande banrekord är 1,05,63.Saab 9-3 1,8 BioPower.Jannewww.swedishactivedriving.se021-12 45 60

Kul med nåt nytt!Ska ner och tvätta av bilen nu så den är fin tills i morgon.Vi stockholmare ses vid McDonalds barkaby kl 07.00 då?

Absolut! Morgonstund har…?

syke
                              Blockerad

Vi stockholmare ses vid McDonalds barkaby kl 07.00 då?

Yes, I’ll be there! Om jag inte dyker upp har jag försovit mig :+

GT99
                                Deltagare

Hallå detta ska bli kul sista körning för året sen är det vinterdvala som gäller. Orkar inte släpa med mig r-däcken denna gång utan tänkte köra slut på gat däcken då dom ska bytas tills nästa år.

Är det någon som har en extra hjulmutter liggandes och kan vara så vänlig att låna ut den ifall jag inte hittar en tills imorgon?

Ses imorgon.

Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 51 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.