SSC Allmänt snack Träffar Inför/Under/Eftersnack KONBANA 25/10 på S.A.D. Västerås, Hässlö flygplats

• Detta ämne har 50 svar, 3,154 deltagare, och uppdaterades senast för 17 år sedan av Patrik K.
Visar 6 inlägg - 46 till 51 (av 51 totalt)
  • Författare
    halle
    Deltagare

Nu är man hemma igen..
      vill bara tacka alla som stälde upp och hjäpte till när patrik var borta..
      och ett stort tack till janne som fixade banan!!

griml0ck
      Deltagare

Tack alla för en toppen dag. Fick åka med på några roliga åkturer med jeppe, anders o pontos oxo de var roligt! Hade varit kul o få testa banan med egen bil men de får väl bli nästa år. Kul att de kom lite nytt folk som inte testat o köra konbana tidigare. Hoppas de gav mer smak 😀

// J

GT99
        Deltagare

Som vanligt en teknisk och rolig bana lagd av Janne, tycker dock att själva gräsklippningsmomentet var lite knepigt att få till :D// H

Jag och Johan såg att du missade en plätt så jag åtgärdade det 😀

Ubbe
          Deltagare

Tack alla för en kanondag! Var redigt trött när vi kom hem och däckade i soffan vid 9-tiden! 🙂

Nu får imprezan slicka såren i garaget under vintern tills det är dags igen!

//Ubbe

daniel83
            Deltagare

Tjohooo!

Jag skulle vilja börja med att tacka Patrik för att jag fick möjligheten att vara med och köra.
              Tack även till Janne för att vi fick vara hos dig än en gång. alltid lika roligt.

Tack till alla Er andra också som var där. Jag hade hur roligt som helst.
              Hoppas mina röksignaler uppskattades.:P

Jag hoppas man får vara med fler gånger.

//Daniel

Patrik K
              Deltagare

Halloj!

Kul att alla hade så trevligt :+

Själv spenderade jag helgen med att ha ryggskott i Hudiksvall, inte det perfekta men så kan det bli …

Var nere hon S.A.D. Janne igår och stämde av, han var helnöjd, så tack till alla er som hjälpte till under dagen, och kul att alla ni som kom verkligen kom 🙂

Det kommer troligtvis bli 2st repriser på förra vinterns succe … ”konbana on ICE”, ska se när vi kan klämma in det bara 😛

Vi hörs och ses!

// Patrik K

Visar 6 inlägg - 46 till 51 (av 51 totalt)
              • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.