› SSC › Allmänt snack › Allmänt småprat › Information till medlemar i gbg regionen!!
- Detta ämne har 3 svar, 776 deltagare, och uppdaterades senast för 17 år, 7 månader sedan av
Just try.
-
FörfattareInlägg
-
13 juni, 2008 kl. 16:28 #10694
Just try
DeltagareHej på er alla glada!
Tänkte bara gå ut med lite information om en liten förändring i våran region. På årsmötet som klubben hade på våran stor träff i emmaboda beslutades att jag går in som vice regions ansvarig vid sidan om tuggarn, detta för att vi ska kunna backa upp varandra och vara två som hjälps åt med att hålla koll på våran region. Ingen av regionens medlemar som var på plats hade något emot detta beslut. Om fallet är så att ni i regionen har något emot detta så motivera varför och prata med tuggarn om det. Är det så att det finns någon som vilt motsätter sig detta får vi ompröva beslutet. I praktiken så kommer ni inte att märka någon större skillnad möjligen blir det inte alltid tuggarn som kallar till träffar, go-cart mm, men i övrigt är det ingen skillnad. Fördelen för er i regionen är framför allt den att ni även kan vända er till mig om ni har frågor, ider eller liknade, jag ska göra så gott jag kan för att hjälpa er på bästa sätt. För hoppningvis kommer detta innebära en aktivare region som redan nu är full av trevliga medlemar. Till sist så vill jag bjuda in alla i regionen till en träff som kallas onsdags träffen! Detta är en stående träff som är varje onsdag vid siba järnbrott i göteborg. ( mer info kommer i forumet för träffar ) Så när som på alla onsdagar under sommaren och hösten så är jag eller tuggarn på plats för att träffa er medlemar. tanken är dock att vi ska välja ut ett datum då vi träffas ett gäng innan träffen åker dit i samlad trupp och helt enkelt dominerar träffen med våra bilar! Hoppas alla kommer bli nöjda med det jobb som jag och tuggarn lägger ner på våran fritid och att vi ses på många träffar i sommar.
Mvh Magnus ” Just try ”
16 juni, 2008 kl. 18:53 #118053specialized
DeltagareHej !
Kolla här..
Vore kul om ni kunde slita er från Zatzy & garaget-träffarna och hänga på och köra lite gocart i stället ? 😉http://bbs.impreza.nu/dc/dcboard.php?az=show_topic&forum=11&topic_id=22828&mesg_id=22828&page=
Mvh.Mattias – Nu med VF35:a http://www.garaget.org/?car=18857
———————————-
Efternamnen på mina flickvänner är Jpeg,mpeg och Avi 😉17 juni, 2008 kl. 10:38 #118052Grusdraparn
DeltagareDet är väl jättebra om det är två som delar på roddandet, kanon! 🙂
/K – själv har jag prio på lite annat håll i år och kommer försöka dyka upp när det finns möjlighet.
17 juni, 2008 kl. 10:57 #118054Just try
DeltagareHehe klart jag är med på go-kart! Tyvärr så kan jag inte dom veckorna men kan vi skjuta på det en vecka eller ta det tidigare så räkna med mig!
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.