SSC Allmänt snack Träffar införsnack: Regionsträff ÖST – Östgötarallyt

Visar 15 inlägg - 31 till 45 (av 53 totalt)
  • Författare
    Yonaz
    Deltagare

Hörrdu Yonas, det finns plats i min kokare om du vill åka ståndsmässigt. (Då kan du börja med pilsnern med en gång, eller ännu bättre DU kör och jag halsar) 😀 😀 😀 😀 😀 😀 😀

Låter underbart, du kör :+

/J

Yonaz
      Deltagare

Ni som känner att 06.45 inte passar er för att ni skall passa hunden eller rasta barnen men vill ansluta till rallyt senare under dagen: Ring 0706761584 så ska jag försöka tala om var vi finns..

/J

Niklas
        Deltagare

Usch, rally upplevs bäst med alkoholen långt borta. Man är lite trött på fulla åskådare ute i rallyskogen…fast nu tror jag inte att ni kommer bli redlösa och vara jobbiga.

Ta med en termos varm chokladmjölk, några mackor och en eller två rullar Singoalla eller Ballerina istället. :9

Frågar igen, ingen som skall på rallyt och sen till konbanekörningen i Västerås i oktober?

Yonaz
          Deltagare

Ailen: Jo kanske – Är det något du vill ha fraktat?

//J

Niklas
            Deltagare

Jepp, Nikke McRae har prylar åt mig och jag träffar honom typ aldrig. 🙂

Davve
              Deltagare

Och så blev det släktkalas x(

Man sitter & väntar på denna helg & sen vräker sambon ur sig att vi ska på middag!! GHÖÖ

Jaja.. Få bli en annan gång 🙁

Nikke McRae
                Deltagare

Hehe.

Då har Jonas och jag planerat lite och kommit fram till detta:

Lördag 30/9
                  06:45 – Vi träffas på Ikea parkeringen.
                  07:00 – Vi startar vår färd till SS5 2 mil söder om Linkpg.
                  08:21 – Startar SS5, vi hinner stannar tills de flesta passerat.
                  Ca10-10:30 – Återvänder vi till Linköping.
                  11:19 – Service på Garnisonen. Vi hinner tjöta med lite Subaruåkare. Hasse Gustavsson (teamchef och förare i SSDT tar emot oss).
                  12:19 – Cirka, då åker vi 4,5 mil och väster om Åtvidaberg ligger SS10.
                  14:01 – Startar SS10. Vi hinner se mycket.
                  15:42 – Målgång i Linköping (för de som vill) och ”Afterrally-öl” (även det för de som vill). 😉

Vi spikar planeringen på Ikea parkeringen lördagmorgon.

Lägg gärna in Yonaz nr och hör av er om ni blir försenade: 0706761584

Jag sitter o kikar på flygbilder över sträckorna, för att hitta bra publikplatser. 🙂

Vilka är fortfarande säkra på att ni kommer?

Det här kommer bli grymt skoj! :7 🙂

Yonaz
                  Deltagare

Jag och Nikke kommer även besöka Östgötarallyt imorgon (fredag)SS 1-4.

Svistad är det som gäller i morgon ~ 17.00 – 20.30. – Döh fränt!

Inte olagligt att besöka rallyt två dagar – välkommna :+

oskar
                    Deltagare

Jag och Nikke kommer även besöka Östgötarallyt imorgon (fredag)SS 1-4.Svistad är det som gäller i morgon ~ 17.00 – 20.30. – Döh fränt!Inte olagligt att besöka rallyt två dagar – välkommna :+

Kommer upp imorgon och stannar till lördag och kollar, men utan kokare 🙁

//Oskar

Yonaz
                      Deltagare

Oskar: Jag står som nummer ett i ledet, Ordis är tvåa och du får bli nummer tre. Kokarlösa är vi allihopa allihopa allihopa….

/J

Daniel-lkpg
                        Deltagare

Jag dyker upp 6.45 vid IKEA!

oskar
                          Deltagare

Oskar: Jag står som nummer ett i ledet, Ordis är tvåa och du får bli nummer tre. Kokarlösa är vi allihopa allihopa allihopa…./J

Hehe…
                            Kommer nog inte annsluta ssi gänget tyvärr 🙁 men hoppas vi ses i rally skogarna 😛

//Oskar – Som ska kolla rally första gången irl 🙂

Yonaz
                            Deltagare

Oskar: Jag står som nummer ett i ledet, Ordis är tvåa och du får bli nummer tre. Kokarlösa är vi allihopa allihopa allihopa…./J

Hehe…Kommer nog inte annsluta ssi gänget tyvärr 🙁 men hoppas vi ses i rally skogarna 😛 //Oskar – Som ska kolla rally första gången irl 🙂

Klart du ska!

mrpelli
                              Deltagare

Låter kanon, dyker upp vid ikea 06.45.

Snowman
                                Deltagare

Pga av lite grejer så kan jag inte komma ;( ;(
                                  Fan, o Action Meet missade jag oxå.. Jaja, får hoppas på nästa gång.. *suck*

/Markus

Visar 15 inlägg - 31 till 45 (av 53 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.