Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)
  • Författare
    christopher
    Deltagare
      MDE
      Deltagare

bara beklaga! en WRC satsning är ingen dans på rosor direkt.

hoppas olsbergs kommer igen.

/MDE

ExOrdis
        Deltagare

All respekt för deras beslut.
          Med lite bättre flyt hade det givetvis sett annorlunda ut.
          Ser fram mot nya tag framöver, Olsbergs rockar oavsett!
          Otrolig satsning hittils, jag trodde inte det var sant först.

PetterSolberg
          Deltagare

Daniel ska tydligen fixa en egen bil och köra.. tråkigt för honom då peugeot redan var fullt..
            Patrik

Pingen
            Deltagare

Trist att Olsbergs lägger ned sin satsning.

Manor
              Deltagare

De kunde ha struntat i alla bilskrotar rallyn och satsat på Svenska, Finska, Engelska, etc.Man hade ju sett fram mot Finska med Daniel och Tobias. Men jag håller fortfarande tummarna för att de låter Daniel köra. Annars kan man ju hoppas att han har en konkurrenskraftig bil.

Jag håller helt med föregående “talare”. Det verkar bara vara slöseri med tid och pengar att ge sig ut i de där bilskrotarrallyna. Tobias kanske är duktig, men det ser ut att vara långt kvar nnan han är konkurrenskraftig mot de vassaste. Daniel är väl lite mer varm i kläderna, och verkar också duktigare att hantera sponsorer och media. Vidare så tycker jag att Olsberg skulle anlita Alien och Strat för att få fram balla dekaler till bilarna. De ser ju faktiskt j-kligt töntiga ut nujämfört med Petters t,ex. Halva slaget är ju vunnet med en ball bil…

mvh Mats N

Nikke McRae
                Deltagare

De kunde ha struntat i alla bilskrotar rallyn och satsat på Svenska, Finska, Engelska, etc.
                  Man hade ju sett fram mot Finska med Daniel och Tobias. Men jag håller fortfarande tummarna för att de låter Daniel köra. Annars kan man ju hoppas att han har en konkurrenskraftig bil.

Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)
                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.