- Detta ämne har 21 svar, 1,424 deltagare, och uppdaterades senast för 20 år, 12 månader sedan av Niklas.
-
FörfattareInlägg
-
17 november, 2003 kl. 14:17 #11187SsoDeltagare
Tyvärr har testerna visat att Burns har drabbats av “Astrocytoma”, som jag antar är någon form av cancer. Läkarna har därmed förbjudit honom att delta i nästa års rally-VM.
Mycket tråkigt för Richard, hoppas han blir frisk igen!Kanske är lite hårt att ta upp i samma tråd, men frågan är ju vem som ersätter han i Subaru nästa år, personligen hoppas jag på Colin, han o Petter trivdes ju utmärkt ihop i Ford oxo, så det bör fungera igen tycker man.
17 november, 2003 kl. 14:25 #122205NiklasDeltagareOtroligt trist för Richard och en riktig lyckoönskning för Colin…för det lär väl bli han som tar över. Men frågan är vad som händer nästa år, blir det flera år för Colin i Subaru eller tar de en förare temporärt under 2004 och Richard under 2005?
Summan av nyheten är trots allt tragedi. Richard var min favorit under åren i Subaru. 🙁
17 november, 2003 kl. 15:55 #122196SsoDeltagareHåller med om att det viktigaste i det hela är tragedin för Richard, bara att hoppas han blir återställd.
17 november, 2003 kl. 15:58 #122201modulatedDeltagareDå var det så illa som de sa på NRK1 dagen då Petter vann, dvs
att herr Burns inte skulle komma till Subaru nästa år, trodde
det var jag som inte förstod norskan på rätt sätt. Fast nu var
det dock så illa, synd, å hoppas herr Burns reder sig och
tillfrisknar.// Patrick P.
Regionsansvarig Västerås
17 november, 2003 kl. 17:11 #122191OzODeltagare;(
“I would be unstoppable… if I could just get started!”17 november, 2003 kl. 17:15 #122202modulatedDeltagareEnligt DN så är det en hjärntumör, men herr Burns kommer enligt
samma tidning att bli helt återställd. Det var iaf skönt att höra.// Patrick P.
Regionsansvarig Västerås
17 november, 2003 kl. 21:42 #122206NiklasDeltagarePetter tar sig imål och vinner titeln. Colin skall försöka samla poäng… 😛
18 november, 2003 kl. 15:08 #122204ImprezaVbGDeltagareJag tyckte jag hörda att Colin skulle lägga av efter detta året,men jag kanske hörde fel?;-)
18 november, 2003 kl. 20:22 #122203svenneduvaDeltagare>Jag tyckte jag hörda att Colin skulle lägga av efter detta
>året,men jag kanske hörde fel?;-)Tja!
Han lägger av om han inte får ett kontrakt med något av toppstallen. Eller som han själv uttryckte det, “Then I’m not interested anymore”.
MVH,
Svenne, som har hittat tebax igen.18 november, 2003 kl. 22:22 #122194BlockenDeltagare>>Jag tyckte jag hörda att Colin skulle lägga av efter detta
>>året,men jag kanske hörde fel?;-)
>
>Tja!
>
>Han lägger av om han inte får ett kontrakt med något av
>toppstallen. Eller som han själv uttryckte det, “Then I’m not
>interested anymore”.
>
>MVH,
>Svenne, som har hittat tebax igen.
>—————-
…eller startar eget stall, var det också prat om!
Svenne Duva? Tjena! Har du hittat tillbaka? Välkommen!
/Block
19 november, 2003 kl. 06:48 #122207NiklasDeltagareNej, Colin har sagt att det inte finns pengar att köra en egen bil under 2004. Detta skulle isåfall bli en Focus men det blev för dyrt då Ford inte hade råd att bidraga med något till denna bil.
Har även funderats på om Colin kunde få pengar av försäljningen av CMR-spelen för att få fortsätta köra men det var att välja mellan att låta CMR-spelen eller Colins 2004-drömmar överleva.
19 november, 2003 kl. 10:45 #122193LegacyLarsaKeymasterDet snackas om nån Tobias från Ludvika som ska diskutera med prodrive om körning för Subaru….
Det skulle vara trevligt, en norsk och svensk , kan det bli bättre?
/Larsa
19 november, 2003 kl. 12:08 #122208NiklasDeltagareJösses så coolt. Några unga svenskar inne i WRC-svängen. Det var på tiden!
19 november, 2003 kl. 14:02 #122197SsoDeltagareSka bli intressant att se vad “Lill-Eken” (dvs Tobias Johansson) kör nästa år, går en hel del rykten iaf. Att han skulle ta andrasitsen i Subaru är nog dock högst otroligt, men nån tävling i en Ford eller Subaru är kanske inte helt otänktbart, vore skoj iaf!
Jag för min del hoppas verkligen det blir Colin i Subaru, han är ju anledningen till att jag fick upp ögonen ordentligt för märket! :9
19 november, 2003 kl. 16:43 #122192PalmDeltagareEnligt tvsporten så pågår förhandlingar mellan Colin & subaru, Colin hade på sig till nästa vecka någon gång att bestämma sig.
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.