Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 22 totalt)
  • Författare
    Sso
    Deltagare

Tyvärr har testerna visat att Burns har drabbats av “Astrocytoma”, som jag antar är någon form av cancer. Läkarna har därmed förbjudit honom att delta i nästa års rally-VM.
      Mycket tråkigt för Richard, hoppas han blir frisk igen!

Kanske är lite hårt att ta upp i samma tråd, men frågan är ju vem som ersätter han i Subaru nästa år, personligen hoppas jag på Colin, han o Petter trivdes ju utmärkt ihop i Ford oxo, så det bör fungera igen tycker man.

Niklas
      Deltagare

Otroligt trist för Richard och en riktig lyckoönskning för Colin…för det lär väl bli han som tar över. Men frågan är vad som händer nästa år, blir det flera år för Colin i Subaru eller tar de en förare temporärt under 2004 och Richard under 2005?

Summan av nyheten är trots allt tragedi. Richard var min favorit under åren i Subaru. 🙁

Sso
        Deltagare

Håller med om att det viktigaste i det hela är tragedin för Richard, bara att hoppas han blir återställd.

modulated
          Deltagare

Då var det så illa som de sa på NRK1 dagen då Petter vann, dvs
            att herr Burns inte skulle komma till Subaru nästa år, trodde
            det var jag som inte förstod norskan på rätt sätt. Fast nu var
            det dock så illa, synd, å hoppas herr Burns reder sig och
            tillfrisknar.

// Patrick P.

Regionsansvarig Västerås

OzO
            Deltagare

;(

modulated
              Deltagare

Enligt DN så är det en hjärntumör, men herr Burns kommer enligt
                samma tidning att bli helt återställd. Det var iaf skönt att höra.

// Patrick P.

Regionsansvarig Västerås

Niklas
                Deltagare

Petter tar sig imål och vinner titeln. Colin skall försöka samla poäng… 😛

ImprezaVbG
                  Deltagare

Jag tyckte jag hörda att Colin skulle lägga av efter detta året,men jag kanske hörde fel?;-)

svenneduva
                    Deltagare

>Jag tyckte jag hörda att Colin skulle lägga av efter detta
                      >året,men jag kanske hörde fel?;-)

Tja!

Han lägger av om han inte får ett kontrakt med något av toppstallen. Eller som han själv uttryckte det, “Then I’m not interested anymore”.

MVH,
                      Svenne, som har hittat tebax igen.

Blocken
                      Deltagare

>>Jag tyckte jag hörda att Colin skulle lägga av efter detta
                        >>året,men jag kanske hörde fel?;-)
                        >
                        >Tja!
                        >
                        >Han lägger av om han inte får ett kontrakt med något av
                        >toppstallen. Eller som han själv uttryckte det, “Then I’m not
                        >interested anymore”.
                        >
                        >MVH,
                        >Svenne, som har hittat tebax igen.
                        >

—————-

…eller startar eget stall, var det också prat om!

Svenne Duva? Tjena! Har du hittat tillbaka? Välkommen!

/Block

Niklas
                        Deltagare

Nej, Colin har sagt att det inte finns pengar att köra en egen bil under 2004. Detta skulle isåfall bli en Focus men det blev för dyrt då Ford inte hade råd att bidraga med något till denna bil.

Har även funderats på om Colin kunde få pengar av försäljningen av CMR-spelen för att få fortsätta köra men det var att välja mellan att låta CMR-spelen eller Colins 2004-drömmar överleva.

LegacyLarsa
                          Keymaster

Det snackas om nån Tobias från Ludvika som ska diskutera med prodrive om körning för Subaru….

Det skulle vara trevligt, en norsk och svensk , kan det bli bättre?

/Larsa

Niklas
                            Deltagare

Jösses så coolt. Några unga svenskar inne i WRC-svängen. Det var på tiden!

Sso
                              Deltagare

Ska bli intressant att se vad “Lill-Eken” (dvs Tobias Johansson) kör nästa år, går en hel del rykten iaf. Att han skulle ta andrasitsen i Subaru är nog dock högst otroligt, men nån tävling i en Ford eller Subaru är kanske inte helt otänktbart, vore skoj iaf!

Jag för min del hoppas verkligen det blir Colin i Subaru, han är ju anledningen till att jag fick upp ögonen ordentligt för märket! :9

Palm
                                Deltagare

Enligt tvsporten så pågår förhandlingar mellan Colin & subaru, Colin hade på sig till nästa vecka någon gång att bestämma sig.

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 22 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.