SSC Allmänt snack Allmänt småprat Inredning i Subaru Impreza -05

Visar 5 inlägg - 16 till 20 (av 20 totalt)
  • Författare
    Imp
    Deltagare

>Ok, nu skiljer det faktiskt nästan 100.000kr mellan ”GT:n”
      >och WRX:en på nybilspriset så många som köper en Impreza nu
      >för tiden vill ha en bil som fungerar som en vardagsbil.
      >
      >Det hade ju vart annat om man hade köpt en söndertrimmad och
      >slutkörd Impreza GT för 130.000. Då kanske jag inte hade brytt
      >mig.
      Priset får man ju faktiskt se till den relativa pening värdet under den tid gt:n soldes för 225k eller var det nu var:) iaf 99 kunde man nog få bra mycket bätre inredning i en bil för 225k en vad man fick i imprezan 🙂

och snarare 50000kr som skiljer isf:)

men iaf kan ju förstå att man kanske vill ha lite hyffsad inredning i en bil för 275k men att säljaren använder just inredningen som ett sälj argument på en sådan bil övergår mitt förstånd. jag skulle nog mer se en bra inredning som en extra pryl på en annars suverän bil 🙂

griml0ck
      Deltagare

Precis! Fick lite tips av evomicke. Det går tydligen o handla full bur för ca 3k från OMP. Micke tjej hade en sådan i sin evo, såg riktigt fin ut.

Komfort? De ska va stumt 😉

// grim – som har ett anti-lift kit på ingång.

>Ut med inredningen och in med buren. 😉
        >
        >Men nog är WRX ett lyft komfortmässigt.

Imp
        Deltagare

är det 3k ink montering är det en bur jag hälldre isf skulle köra utan. är det utan montering är dent nog fan billigare att köpa hoss GUS (han är FIA godkänd) montering hoss GUS kostar dock runt 20k.

Vectorm12
          Deltagare

Fan jag som gillar inredningen i min Impreza(MY00):(
            Vet inte om jag ska höja mina krav eller om Subaru bara lyckades träffa mitt spartanska sinne rätt på.

Om Imprezan kommer med design i stil med bilderna från WRC3 blir det nog två Imprezor i min ägo:7

Wofser
            Deltagare

Hade för mig att Imprezan kostade 211.000 kr innan den nya modellen kom men det kanske var fel.

Säljaren hade inte det som argument men det börjar bli svårt att få tag på 04:or nu. Dom får inte så många och dom säljs fort.

Hittade massa bilder på en STI som nån i USA hade köpt. Där verkar dom redan fått den nya inredningen.

http://forums.somethingawful.com/showthread.php?s=0196f607cbc2cd81901a02c10bfc6853&threadid=1111132

Det jag gillar med den nya är att konsolen går ihop mycker mer ner åt växel-spaken om ni förstår vad jag menar. Konsolen är mer som ett enda stycke nu hela vägen förbi växel-spaken.

Visar 5 inlägg - 16 till 20 (av 20 totalt)
            • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.