SSC Allmänt snack Allmänt småprat Insammling till minne av Kjell Pettersson till Richard Burns Foundation

Visar 12 inlägg - 16 till 27 (av 27 totalt)
  • Författare
    Janne248
    Deltagare

Vår vän Kaarlo har idag fixat klubbens bidrag med begravningsbyron! Tack för hjälpen Kaarlo!

Janne248
      Deltagare

Pengar skickade från ”Janne S”.

Manor
        Deltagare

Sorry, jag hade helt missat denna insamling.
          En slant är nu insatt och på väg till ditt konto.
          Även ett PM skickas om detta.

FeA
          Deltagare

Har satt in en liten peng jag oxå.

Skickar även ett pm till dej.

vad_ar_lustgas
            Deltagare

Jag har en donation som jag inte har ett namn till, det står bara ”Överf Internet”.

Den kom fram sent i går, 2009-02-02 så den borde ha satts in i går eller under helgen. Det personen för gärna höra av sig till min och berätta vad för namn som ska stå men även om man inte vill ha med namnet så får man gärna berätta det så jag inte behöver leta vidare på vems donation det är.

Tack så jätte mycket för att ni gör att detta blir en bra sak att ge till Maria på torsdag. Hon kommer uppskatta detta oerhört! Det gör jag och Micke oxå! Vi är rörda!

Vill även passa på att tacka SubaruMicke för både donationen och telefonsamtalet!

mvh C

LegacyLarsa
              Keymaster

Även en peng från mig.

Pm även skickat

/Lars

Surbarbro
                Deltagare

Jag satt in en liten peng igår.
                  Satt sen och jobbade, glömde att skriva. PM? Hur gör man?

Antagligen är jag den skyldiga.

Annars kan du ju ringa 070 571 18 85.

Bra att någon tog tag i detta.

Utan dessa som starta klubben, så hade vi inte varit här.

Att vi alla skulle mötas med ett gemensamt intresse, med olika
                  förhållande och åldrar.

Fantastiskt!

Bara älskar den här klubben och dess gemenskap.

/
                  Catrine

vad_ar_lustgas
                  Deltagare

Larsas donation är framme men något PM fick jag inte, gör inget endå då jag vet att det är din donation Larsa. 🙂

Det var din donation Catrine. Tack för ett trevligt samtal!

mvh C

Perra
                    Deltagare

Christian, jag har helt missat den här tråden. Hoppas jag hinner vara med? Jag har gjort överföringen alldeles nyss. Du bör se pengarna direkt för jag har också SHB.

Jag pratade med Micke i måndags och fick då reda på vad som hade hänt. Hade ingen aning om det innan. Känns tungt även fast jag o Kjelle inte hade regelbunden kontakt.

Mvh Perra

Toni
                      Deltagare

Min peng är där också. Vi ses kanske idag…

vad_ar_lustgas
                        Deltagare

Perra: Ok, pengarna är framme så de kommer med. Tack så mycket! Vi syns och hörs ju, ringer en signal om jag är i dina krokar!

Toni, Pengarna är inte framme och jag vet inte hur mycket det var men jag gissar hur mycket det var och att pengarna kommer fram idag så jag skriver med dig me.
                          Tack!

mvh C

vad_ar_lustgas
                          Deltagare

Igår så lämnade vi över detta brev till Maria som tyckte att det var en underbar gåva med fonden. Hon sade att det är något som Kjell hade gillat mycket och det tror vi som sagt me. Måste tacka er alla som donerade till detta, det var flera som ville bidra till RBF på begravningen så vi kommer att vidarebefodra de donationera till RBF me i Kjelles namn.

Tack alla!

Här är brevet:

Vi har anordnat en insamling för att stödja något som vi tror att Kjell hade gillat.
                            I Kjells namn har vi alla gjort en gemensam donation på 4280kr till Richard Burns Foundation.
                            Richard Burns var en av Kjells stora idoler som gett honom glädje i både underhållning genom att köra brutalt och genom ett tv-spel.
                            Tyvärr gick Richard Burns bort i cancer den 25:e november 2005.
                            2006 på Goodwood Festival of Speed startades en fond i Richard Burns namn som ska

Visar 12 inlägg - 16 till 27 (av 27 totalt)
                          • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.