SSC Modellspecifikt Impreza / STI Racing / BRZ Motor Installation Soppapump.

Visar 8 inlägg - 1 till 8 (av 8 totalt)
  • Författare
    Wehlin
    Deltagare

Goddagens Gott Folk..!

Tänkte jag så småningom skulle installera en Wallbro 255l soppapump i bilen men skulle behöva lite hjälp om hur installationen fungerar. Helst med bilder.
      Bilen i fråga är en GT -99.

//Wehlin – Som sökt men hittade bara till nyare Subbor.

SecretAgentMan
      Deltagare

Det är samma-lika på alla imprezor, oavsett gammal eller ny.

/J

Wehlin
        Deltagare

Okej, det enda jag hittade med bilder var en där man lyfte upp baksäte och ”stoppning” mm. Är det samma..?

Mats
          Deltagare

Jepp

Mats GBG
            Regionsansvarig Göteborg

SecretAgentMan
            Deltagare

Okej, det enda jag hittade med bilder var en där man lyfte upp baksäte och ”stoppning” mm. Är det samma..?

…annars skulle jag inte skrivit ”Det är samma-lika på alla imprezor, oavsett gammal eller ny.” 😀 😀 😀

Skruva på ba’, fega mindre, skruva mer. 🙂

/J

Twinturbo
              Deltagare

Goddagens Gott Folk..!Tänkte jag så småningom skulle installera en Wallbro 255l soppapump i bilen men skulle behöva lite hjälp om hur installationen fungerar. Helst med bilder.Bilen i fråga är en GT -99.//Wehlin – Som sökt men hittade bara till nyare Subbor.

Skicka gärna upp länken för oss andra lata 😉

Wehlin
                Deltagare

…annars skulle jag inte skrivit ”Det är samma-lika på alla imprezor, oavsett gammal eller ny.” 😀 😀 :DSkruva på ba’, fega mindre, skruva mer. :)/J

Nu ska du inte va sån ;( 😉

Här är länken jag hittade:
                  http://bbs.impreza.nu/dc/dcboard.php?az=show_topic&forum=5&topic_id=6650&mesg_id=6650&listing_type=search

minid
                  Deltagare

Kan väl säga så här att man ska skruva av bagagerumsmattan från ryggstödet. Där under sen ska det finnas ett ovalt lock som du ska skuva loss.

Visar 8 inlägg - 1 till 8 (av 8 totalt)
                  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.