SSC Allmänt snack Allmänt småprat Installera inte Windows Vista direkt…

Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 31 totalt)
  • Författare
    griml0ck
    Deltagare

vaa ja trodde alla körde win2k som jag 😛 :+ 😀 😉

SecretAgentMan
      Deltagare

Jerry: Är det samma svar som du gav Madde när hon frågade varför du förstör drivaxlar?

…och varför man kör med respons, som inte gör annat än vrider sönder saker! 😀

thehook
        Deltagare

Vista är bajs.

Massa kladdikladd och krafs, och inget funkar. Vad var det för fel på den gamla windows explorer som funkade tex? Den nya är ju ett skämt. Huga, det var bättre förr… 😉

Mvh Krooken – installerade vista på en ny HD, kör fortfarande med den gamla 🙂

syke
          Blockerad

Vista är bajs.Massa kladdikladd och krafs, och inget funkar. Vad var det för fel på den gamla windows explorer som funkade tex? Den nya är ju ett skämt. Huga, det var bättre förr… ;)Mvh Krooken – installerade vista på en ny HD, kör fortfarande med den gamla 🙂

You will be assimilated. Resistance is futile.

Manor
            Deltagare

You will be assimilated. Resistance is futile.

😀 😀 😀 Klockrent 😀 😀 😀
              Star Trek rulez ;).

SecretAgentMan
              Deltagare

Star Trek är för cobol-geeks, Star Wars is teh s h i t! 😀

Mediacentret i Vista är rock’n’roll för övrigt. :+

/J

thehook
                Deltagare

Mediacentret i Vista är rock’n’roll för övrigt. :+/J

Vista är allt annat än rock’n’roll, vista är så mycket synth pop som man kan komma. Möjligen lite disco med paljetter och krafs.

Mvh Krooken – hårdrockare sen 70 talet. 😀

thehook
                  Deltagare

Var tvungen att starta mongo-vista igen bara för att se om jag minns rätt… Fick installera ett antal uppdateringar och boota om. Då var den där igen, narratorn. Helt ofattbart så sätter skiten igång att pladdra om allt som står på skärmen fast jag stängt av funktionen lättit 15 gånger.

Bill Gate$: Passa dig när du går över gatan 😉

Mvh Krooken – längtar tillbaka till Dos-tiden 🙂

tendency
                    Deltagare
                      SecretAgentMan
                      Deltagare

Var tvungen att starta mongo-vista igen bara för att se om jag minns rätt… Fick installera ett antal uppdateringar och boota om. Då var den där igen, narratorn. Helt ofattbart så sätter skiten igång att pladdra om allt som står på skärmen fast jag stängt av funktionen lättit 15 gånger.Bill Gate$: Passa dig när du går över gatan ;)Mvh Krooken – längtar tillbaka till Dos-tiden 🙂

Jag tror du behöver söka hjälp – du hör helt klart röster. 😀

/J – har ingen narrator :+

STIred
                        Deltagare

Finns ett tricks för o kunna köra de flesta program, men det kanske de flesta har listat ut redan 😉 Man ställer bara in att programmet körs som admin.

thehook
                          Deltagare

Ja och nu har vista pajjat helt 😀 Tur att jag har kvar XP på en annan hårddisk 😉

Mvh Krooken – inte lika rik som Bill Gate$… ännu 😉

Maddis
                            Deltagare

Jerry: Är det samma svar som du gav Madde när hon frågade varför du förstör drivaxlar?

…har aldrig frågat det… :+ … bara konstaterat att sh1t happens! 😉

STIred
                              Deltagare

[url]http://di.se/Index/Nyheter/2007/03/19/225919.htm?src=”xlink[/url”]

SecretAgentMan
                                Deltagare

Umm…UAC är ju bara ett verktyg att låta användare med adminbehörighet verifiera att något som kräver detta kommer utföras.

…förstår inte riktigt skillnaden mot att 99% av privatpersonerna sitter påloggade med adminbehörigheter på sina datorer hemma, och saker kan hända helt automagiskt… 😉

Kontentan är ju densamma?

/J – en smula trött på anti-m$-så-fort-de-släpper-något-nytt, de dominerar ju av en anledning, de rockar! 😀 😉

Visar 15 inlägg - 16 till 30 (av 31 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.