SSC Modellspecifikt Impreza / STI Racing / BRZ Motor Inte nu igen !

Visar 6 inlägg - 16 till 21 (av 21 totalt)
  • Författare
    Manor
    Deltagare

klubbens tuffaste husvagnsdragare

Imprezapinge kan Intyga vilken TUFF kille Mats N är… 😀 Jag är mäkta stolt att jag har pratat med honom , Jag vill ha en autograf av Mats N mvh Mats N – klubbens tuffaste husvagnsdragare 😀 Mvh/Pinge

Pinge…nästa gång ska du få min autograf…och då kan vi tillsammans reta sådana däringa orienteringsfjollor. Ok? 😉

mvh Mats N

Manor
      Deltagare

…flera andra bilorienterare kör SUBARU, nordiska mästarna, svenska mästarna kör subaru faktiskt just bara för hållbarheten, driftsäkerheten e ju bra

Ärligt talat…bilorientering, är det lika fjolligt som orientering verkar vara? Ska det verkligen vara en sport för motordriven ungdom? Nä, tacka vet jag när jag var ung…då körde man trimmad bubbla med komradio – vi var tuffa, vi var hårda, vi spottade på idrottsfjantar…nä bilorientering i tighta trikåbyxor…det måste vara fjollor som håller på med sånt :*.

mvh Mats N – klubbens tuffaste husvagnsdragare 😀

Manor
        Deltagare

Nu sen jag bytte låda så har jag kört otroligt lugnt.Inga hårda starter. Kört konbana en gång som vi själva fixatdock inget avancerat bara legat på 2:an och puttrat runt.Börjar bli måttligt less på dessa problem nu.Är det bara jag som har sådan otur ?Syncring som har flugit eller 3:an helt borta tro ?tack för svar men vet innerst inne att det är bara fixa ny låda.*snyft*

Jenza…du hade ju ett race mot en Mercedes då du lyckades på i 2:an istället för 4:an…så nog har du kört halvhårt med lådan ;).

Trist att det strular hela tiden med dina lådor, men det är inte ett standardfel om man inte trimmar eller kör stenhårt.

mvh Mats N

imprezapinge
          Deltagare

klubbens tuffaste husvagnsdragare

Imprezapinge kan Intyga vilken TUFF kille Mats N är… 😀
            Jag är mäkta stolt att jag har pratat med honom , Jag vill ha en autograf av Mats N mvh Mats N – klubbens tuffaste husvagnsdragare

😀

Mvh/
            Pinge

Addson
            Deltagare

…flera andra bilorienterare kör SUBARU, nordiska mästarna, svenska mästarna kör subaru faktiskt just bara för hållbarheten, driftsäkerheten e ju bra

Ärligt talat…bilorientering, är det lika fjolligt som orientering verkar vara? Ska det verkligen vara en sport för motordriven ungdom? Nä, tacka vet jag när jag var ung…då körde man trimmad bubbla med komradio – vi var tuffa, vi var hårda, vi spottade på idrottsfjantar…nä bilorientering i tighta trikåbyxor…det måste vara fjollor som håller på med sånt :*.mvh Mats N – klubbens tuffaste husvagnsdragare 😀

Vänta nu hur va det?? man monterade bort avgasröret och körde utan för då lät det och gick bättre!!! he he sen vart man stoppad av polisen för att man hoppade med bilen!! Va det så Matz???
              MVH Adde

biloper
              Deltagare

Fattar inte hur ni har råd med växellåds-ras hit och dit alltså…
                Det kostar väl en 60.000 med ny växellåda..

Secretagent, kostar inte en låda från sellholm en 100.000 ??? PM:a mig gärna hur du fick råd/rabatt/spons… jag vill verkligen ha en sån låda…

Förresten, visst är det du som bor i Västerås va?

Jag har kört subaru förr, dock inte impreza, jag vet att dem gör mkt bra och hållbara bilar, flera andra bilorienterare kör SUBARU, nordiska mästarna, svenska mästarna kör subaru faktiskt just bara för hållbarheten, driftsäkerheten e ju bra.
                Ska inte uttrycka mina åsikter om växellådan och LMM innan jag kört bilen över 1 år så får vi se hur det ser ut. Men det jag hört är, trimmar man så rasar den, byter man till sinter rasar den, kör man hårt med den rasar den… Men jag gillar bilen skarpt, blir tävling nu på lördag, imorn alltså då får vi se hur stryktålig den är =)

edit: Arvidsson, haha din brorsa johnny gick i samma klass som mig i gymnasiet.. nu vet jag vart du bor också, har sett din bil, passa dig nu jag vet vart din brevlåda bor 😀

Visar 6 inlägg - 16 till 21 (av 21 totalt)
              • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.