Jag har klämt lite på en sådan på den eminenta rallyaffärn’ Sellholm tuning i Köööping (men de har en kass hemsida, jag vet), och den är rätt meckig att tillverka, med duktigt snäva toleranser, i värstingmaterial.
Så…nej. 😉
Men >5000:- för en liten pryl känns inte så jäkla värt va Svarten? 😀
Nu närmar det sig med garantiärendet på min dogbox, efter ca 3 månaders väntan med ytterligare strul och förseningar. Visar det sig nu att jag kommer att få en helt ny drevsats på garanti….. Lådan skall färdigställas den 22-23:e. Jag har då bett om att även få en liten låsanordning till dogboxen.
Vill verkligen inte köpa neon och annat Danmobilityskräp till en raritet. Svårt att förstå alla finniga och fjunmustaschbeklädda 18-åringar som tycker det är läckert:o:o Jag blir bara trött:-(
Jag tycker nog det är värt att iaf slippa ca 95% av låsningar av lådan om man monterar låskittet. Du skall väl säkert mappa om bilen igen Jerry, så jag sparar väl 5% till dig;) Det är dessutom låskittet från Sellholms som är på bilden, och MLS tog inte ut något extra på affären:o:o
När man badar i stålar hittar man alltid galna hål att stoppa dem i. Dock är det inte lika lätt då man inte får/vill köpa neon och multimediaanläggningar! 😀 😉 😀 😉
Författare
Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.