SSC Modellspecifikt Impreza / STI Racing / BRZ Motor Interlock-kit till min andra nya låda

Visar 8 inlägg - 1 till 8 (av 8 totalt)
  • Författare
    Kvarnis
    Deltagare

Iofs så lyckdes Omar låsa sin Dog låda fast han hade interlock kittet;):D

Härligt att se att du snart är igång igen på allvar 🙂

Niklas
      Deltagare
        SecretAgentMan
        Deltagare

Eeehhh…NEJ. 😉

Jag har klämt lite på en sådan på den eminenta rallyaffärn’ Sellholm tuning i Köööping (men de har en kass hemsida, jag vet), och den är rätt meckig att tillverka, med duktigt snäva toleranser, i värstingmaterial.

Så…nej. 😉

Men >5000:- för en liten pryl känns inte så jäkla värt va Svarten? 😀

/J

SecretAgentMan
          Deltagare

Ta det varligt nu bara…. 😮 😉

/J

SVARTEN
            Deltagare

Nu närmar det sig med garantiärendet på min dogbox, efter ca 3 månaders väntan med ytterligare strul och förseningar. Visar det sig nu att jag kommer att få en helt ny drevsats på garanti….. Lådan skall färdigställas den 22-23:e. Jag har då bett om att även få en liten låsanordning till dogboxen.

Jag bifogar en bild på den avancerade lilla biten för 5125:-…..:o:o http://www.impreza.nu/ssi2/expo/view_album.php?set_albumName=album36

Nu skall väl inte ens Jerry lyckas att låsa lådan igen;)
              Du fick ju äran att köra den längre än vad jag gjorde denna sommar;(

/Svarten-som snart inte heter chrek:D

SVARTEN
              Deltagare

Vill verkligen inte köpa neon och annat Danmobilityskräp till en raritet. Svårt att förstå alla finniga och fjunmustaschbeklädda 18-åringar som tycker det är läckert:o:o Jag blir bara trött:-(

Jag tycker nog det är värt att iaf slippa ca 95% av låsningar av lådan om man monterar låskittet. Du skall väl säkert mappa om bilen igen Jerry, så jag sparar väl 5% till dig;) Det är dessutom låskittet från Sellholms som är på bilden, och MLS tog inte ut något extra på affären:o:o

/Svarten

SVARTEN
                Deltagare

Nya bilder på den andra dogboxen finns att skåda, den skall provköras imorgon. Håll tummarna;)

/Svarten

Niklas
                  Deltagare

När man badar i stålar hittar man alltid galna hål att stoppa dem i. Dock är det inte lika lätt då man inte får/vill köpa neon och multimediaanläggningar! 😀 😉 😀 😉

Visar 8 inlägg - 1 till 8 (av 8 totalt)
                  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.