SSC Allmänt snack Träffar Intresse av bankörnig med scs

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 33 totalt)
  • Författare
    Phantom
    Deltagare

Hej alla glada Suburu åkare !

Jag heter Robin och är ordförande för supraclubsweden, vi har under de två senaste åren hyrt lite banor och kört tillsammans med olika klubbar som vi bjudit in.
      Vi har kallat dessa träffar för JDMfaceoff.

Tänkte se lite hur intresset för bankörning ligger till här.

I år har vi två träffar en på Kinnekulle samt en på Mantorp.
      Om det fins intresse så skulle vi kunna bjuda in X antal härifrån.

Så finns det några banrävar här ?
      Och framför allt ….. Klarar ni det som ingen klubb klarat…..
      Att vara snabbare en supraclubsweden ?

Bodyshot
      Deltagare

Game On! Jag skall närvara på både faceoff och dom flesta andra banåka träffarna i sommar.

Att en supra skall vara snabbare när det svänger har jag SVÅRT att tro! 😉

Phantom
        Deltagare

Game On! Jag skall närvara på både faceoff och dom flesta andra banåka träffarna i sommar.

Att en supra skall vara snabbare när det svänger har jag SVÅRT att tro! 😉

Ska någon här vara snabbare så tror jag det krävs under minuten på kullen och under 1:26:00 på Mantorp

Har ni någon som klarar det ?

Bodyshot
          Deltagare

Jag kommer göra ett tappert försök 😉

bowser
            Deltagare

vilka datum gäller ? helt klart intressant och ja tror det finns en del rävar här …. subarumicke är väll banbög ?

Phantom
              Deltagare

18 juni på kullen samt 29 augusti på Mantorp

ATMPatrik
                Deltagare

Är helt klart på 🙂 🙂 Klart vi ska visa dom där fjollkälkarna var skåpet skall stå 😉

//Patrik

Bodyshot
                  Deltagare

Är helt klart på 🙂 🙂 Klart vi ska visa dom där fjollkälkarna var skåpet skall stå 😉

//Patrik

Hehe helt klart! Kan väl inte vara så svårt 😉

ATMPatrik
                    Deltagare

Ska någon här vara snabbare så tror jag det krävs under minuten på kullen och under 1:26:00 på Mantorp

Har ni någon som klarar det ?

Vi har iaf två Subbaförare i rockärmen 🙂 som garanterat åker en bra bit under minuten.. förhoppningsvis åker dom med.. Sedan är vi nog några som åker neråt minuten 🙂 hoppas jag…

Vem har åkt fortast i en Supra runt kullen? hur fort?

Mvh Patrik

Phantom
                      Deltagare

Vi har iaf två Subbaförare i rockärmen 🙂 som garanterat åker en bra bit under minuten.. förhoppningsvis åker dom med.. Sedan är vi nog några som åker neråt minuten 🙂 hoppas jag…

Vem har åkt fortast i en Supra runt kullen? hur fort?

Mvh Patrik

Snabbast är nog Hulbom med en inte allt för banpreppad supra.
                        Han har åkt 1.02.xx Jäven jag har åkt runt dom tiderna för 4årsen med en pbu supra på falken gatdäck.
                        I år kommer jag med splirrans nya r-däck, 800++hk samt sjukt mycket mer väghållning.

Vilka hos er åker långt under minuten ?

ATMPatrik
                        Deltagare

Snabbast är nog Hulbom med en inte allt för banpreppad supra.
                          Han har åkt 1.02.xx Jäven jag har åkt runt dom tiderna för 4årsen med en pbu supra på falken gatdäck.
                          I år kommer jag med splirrans nya r-däck, 800++hk samt sjukt mycket mer väghållning.

Vilka hos er åker långt under minuten ?

Tjena!

800hp å riktig väghållning låter mumma 🙂

Åkte hög 1.01 -08 med Evon – borde kunna gå lika fort med Subban..

Vem som åker under minuten kan få vara en överraskning 😉 en ledtråd är att han åkt 59 med en 250hp svensk bil.. Han kanske inte får färdigt sin kärra, jag lånar dock gärna ut min – snackade med honom nu i morse och han skulle helt klart med ( om vi får )..

Den andra snubben jagar jag..

Mvh Patrik

Phantom
                          Deltagare

Kan redan nu berätta att ni är välkomna till Mantorp. (MEr info om det kommer senare)
                            Kinnekulle är inte klart ännu.

ATMPatrik
                            Deltagare

Kan redan nu berätta att ni är välkomna till Mantorp. (MEr info om det kommer senare)
                              Kinnekulle är inte klart ännu.

Kanon 🙂 🙂

Bodyshot
                              Deltagare

Skitskojj med lite hets från Supra klubben, man blir mer taggad så! (fd yrkesmilitär)

Game On, im in!

Phantom
                                Deltagare

Skitskojj med lite hets från Supra klubben, man blir mer taggad så! (fd yrkesmilitär)

Game On, im in!

Tro mig det blir mer av det inna träffarna. Fast naturligtvis lite med glimten i ögat som alltid ….

Hur många platser tror ni att ni skulle kunna fylla på Mantorp ?

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 33 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.