SSC Allmänt snack Träffar intresse för träff på åland sommaren 09 ?

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 25 totalt)
  • Författare
    knussin
    Deltagare

Hejsan jag undrar om det skulle finnas intresse av en impreza träff på åland nästa sommar.
      Allså 2009 …. ??

tänkte eventuellt att man skulle anordna en här på åland om intresse finns

Mats
      Deltagare

Jag kommer gärna!

Vad had du tänkt dig för aktiviteter??

Mats
        Type R ’99

knussin
        Deltagare

Jag kommer gärna!Vad had du tänkt dig för aktiviteter??MatsType R ’99_________________”When i start my car i want the neighbours to think that the world has come to an end”- Homer J Simpson

har faktiskt inte tänkt så himla mycket på aktiviteter ännu…kollar läget lite om de finns intresse för det första 🙂

man kanske kan börja en dag med att träffas i mariehamn för att sen åka runt lite på åland på dagen och ev. ställa ut lite bilar på ett ställe som heter Soltuna i Geta kommun för sen äta lite lunch där .. sen på kvällen åka runt i mariehamn å sånt… måste se vad för andra möjligheter det finns…

Ubbe
          Deltagare

Jag kommer gärna!Vad had du tänkt dig för aktiviteter??MatsType R ’99_________________”When i start my car i want the neighbours to think that the world has come to an end”- Homer J Simpson

har faktiskt inte tänkt så himla mycket på aktiviteter ännu…kollar läget lite om de finns intresse för det första :)man kanske kan börja en dag med att träffas i mariehamn för att sen åka runt lite på åland på dagen och ev. ställa ut lite bilar på ett ställe som heter Soltuna i Geta kommun för sen äta lite lunch där .. sen på kvällen åka runt i mariehamn å sånt… måste se vad för andra möjligheter det finns…

Spontant låter det trevligt! Alltid bra med en ”minisemester”. Finns det inget gammalt flygfält man kan slänga upp några koner på en dag?

//U

arellano
            Deltagare

Låter trevligt.
              Varför inte ett besök på Tjudö Vingård.

Arne

knussin
              Deltagare

har faktiskt inte tänkt så himla mycket på aktiviteter ännu…kollar läget lite om de finns intresse för det första :)man kanske kan börja en dag med att träffas i mariehamn för att sen åka runt lite på åland på dagen och ev. ställa ut lite bilar på ett ställe som heter Soltuna i Geta kommun för sen äta lite lunch där .. sen på kvällen åka runt i mariehamn å sånt… måste se vad för andra möjligheter det finns…

Spontant låter det trevligt! Alltid bra med en ”minisemester”. Finns det inget gammalt flygfält man kan slänga upp några koner på en dag?//U

finns inget gammalt vad jag vet tyvärr…

sen de där med tjudö vingård låter heller inge dumt… verkar ju iaf finnas lite intresse och de blir jag glad för 🙂

Pedersen
                Deltagare

Tycker det låter som en kanonidé!

Vi får ta och snackas vid så det krockar så lite som möjligt med klubbens övriga arrangemang (vi håller på och planerar nästa säsong just nu). Jag är defintivt intresserad iaf.

knussin
                  Deltagare

Tycker det låter som en kanonidé!Vi får ta och snackas vid så det krockar så lite som möjligt med klubbens övriga arrangemang (vi håller på och planerar nästa säsong just nu). Jag är defintivt intresserad iaf.

jodå vi måste ju få en det så de inte krockar med nånting annat.. kul att de e folk som e intresserade 🙂

Andersson
                    Deltagare

Intrsserad!

MVH C Andersson / Mr Konjak
                      ”Det var bättre förr…
                      när kvinnor var kvinnor
                      män var män och fikus
                      var en krukväxt”

knussin
                      Deltagare

kom igen nu flera folk måste ju komma… ? eller ??

Janne248
                        Deltagare

Jo då…. Frun har aldrig varit på Åland så en liten tur kan man nog göra… Har varit över till Åland tidigare och träffat Imprezafolk……..Mikael Mattson (har/hade en blå Impreza MY99 el. 00).

alrik
                          Deltagare

Är intressant beroende på när det blir. Vad kostar det att ta över bilen på sommartid? Nu är det bara vintertid tabellen som finns och då kostar det 60-100kr.

/Mikael

Janne248
                            Deltagare

Är intressant beroende på när det blir. Vad kostar det att ta över bilen på sommartid? Nu är det bara vintertid tabellen som finns och då kostar det 60-100kr. /Mikael

Eckerölinjen är alltid billigt…. kostar close to nada.

knussin
                              Deltagare

Jo då…. Frun har aldrig varit på Åland så en liten tur kan man nog göra… Har varit över till Åland tidigare och träffat Imprezafolk……..Mikael Mattson (har/hade en blå Impreza MY99 el. 00).

han har fortfarande denna kvar…

Oge
                                Deltagare

Jaa det låter ju jättetrevligt med en lite tripp dit!

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 25 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.