- Detta ämne har 182 svar, 8,651 deltagare, och uppdaterades senast för 18 år, 2 månader sedan av SecretAgentMan.
-
FörfattareInlägg
-
28 juli, 2006 kl. 08:11 #167134X3000Deltagare
Wohooo!!! *hoppas hoppas*Hinner du få iväg krejerna till GBG innan TOTB så är du en riktig toppenkille!! Skicka Storms och mina grejer ihop. Om du inte har kvar adressen så hör av dig.Edit: X3000 kanske också vill ha sina grejer till GBG? Lite närmare för dig o hämta dem här nere än i Västerås.Mats GBGRegionsansvarig Göteborg
Ja d går bra å skicka ner mina prylar till Mats.. Då får jag en bra anledning att åka en sväng till “Långtbortibakvadställetdärmatsborheter” 😉
28 juli, 2006 kl. 11:36 #167082ManorDeltagare…meddela när man får komma och hälsa på Jerry…efter TOTB såklart :). Jag har fortfarande semester.
28 juli, 2006 kl. 16:07 #167061SecretAgentManDeltagareDet får bli efter grabbar, jag har gjort allt för att hinna, men tiden räcker inte till. 🙁
Men det har levererats i alla fall, jag skall gå igenom, och sortera när jag kommer hem, nu hinns det inte.
Sorry – men under tiden, skicka pm med hur ni vill lösa frakten, och skicka med adresser, eventuella slantar för frakt kör vi när det beger sig, eventuellt skall jag till Mantorp nästa helg och har kanske plats för en krängare lr 2. 🙂
/J
28 juli, 2006 kl. 17:11 #167109MatsDeltagareDet e lugnt krappen. Ta det lugnt o ladda inför TOTB nu. Skickar ett PM med adress o sånt.
Ha de så äckligt trevligt i England. Ring om ni irrar bort er mot Norwich… 😉
Mats GBG
Regionsansvarig Göteborg1 augusti, 2006 kl. 13:52 #167170sti_erikDeltagareJerry du har pm!
3 augusti, 2006 kl. 07:20 #167117YaskinDeltagareHej Jerry!
Jag ska stor sanolikhet till mantorp den 5/7. Har du plats för mina krängare i bilen, eller är det redan fullt?
Mvh Andreas
3 augusti, 2006 kl. 07:25 #167062SecretAgentManDeltagareDet lutar åt att det inte blir Mantorp just nu, har för mycket att göra som är viktigare tyvärr (min motor är hemma nu, en koppling skall bytas i en annan och en låda skall isär och ev. renoveras).
/J
3 augusti, 2006 kl. 09:29 #167083ManorDeltagareDet lutar åt att det inte blir Mantorp just nu, har för mycket att göra som är viktigare tyvärr (min motor är hemma nu, en koppling skall bytas i en annan och en låda skall isär och ev. renoveras)./J
…och lite Whiteline prylar ska monteras på min “silvergrå missil” ;-).
3 augusti, 2006 kl. 13:36 #167063SecretAgentManDeltagareFansjävlarnselände, har precis bränt en timme eller 2 på sorteringen av delarna, och trippelkoll av order, vad ni beställt, och vad som faktiskt levererats…
2 saker är fel. 🙁
X3000 – här saknar vi en BSF20Z
Micke_Subba – här saknar vi en BSR33Z (fick en extra BSF33Z istället).
BSF20Z finns det flera av hemma hos mig, har du X3000 bråttom, och i så fall, kan någon annan undvara sitt ex (tills det kommer paket från England igen)?
/J – har precis pratat med Whiteline som trollar fram det som saknas lite kvickt. 🙂
3 augusti, 2006 kl. 19:58 #167155Micke_subbaDeltagareDå får väll jag åka med två krängare fram då 😉 Tror du Jerry att det kommer bak krängare tills jag kommer ner?
3 augusti, 2006 kl. 20:27 #167064SecretAgentManDeltagareMed lite tur gör det det – skall jaga Whiteline lite imorgon och se ifall de får iväg något på studs. 🙂
/J
3 augusti, 2006 kl. 20:31 #167156Micke_subbaDeltagareSkulle ju va skit bra om dom han fram.
4 augusti, 2006 kl. 07:03 #167190NiklasDeltagareTusen tack Jerry för att du orkade ta tag i det här. Nu ligger prylarna hemma i hallen och gör garanterat frugan irriterad. 😀
Tack Mats för transporten från Sura och pratstunden, du är fanimej alltid lika trevlig oavsett dag och tid på dygnet. :*
Nu skall vi bara försöka få Straten att montera skiten så får vi se om man ens kommer märka någon skillnad med min mesiga körstil.
/N – hopplöst sist i NightRun 😀
4 augusti, 2006 kl. 07:09 #167065SecretAgentManDeltagareGött, synd bara att man har med engelska leverantörer att göra…men de verkar vara rappa som tusan i alla fall (skall snart ringa och jaga dem lite).
Mats – Kul som vanligt, tack för fikat! 😀 Enligt säkra källor så är den Silvergrå Missilen en rondell/motorvägspåfarts-dräpare av rang numera.
/J
4 augusti, 2006 kl. 08:11 #167191NiklasDeltagareSAM: Synd att det inte är rondeller och motorvägspåfarter hela vägen från “Sura” till “Tuna” för inte gick det fort för honom att ta sig hit! 😀
Mitt i natten en torsdagkväll och Mats kör sträckan på typ 1h30min… …fast så är det väl så med äldre människor, de tycker det är jobbigt med att köra på natten. 😉 :* 😀 :+
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.