- Detta ämne har 182 svar, 8,651 deltagare, och uppdaterades senast för 18 år, 2 månader sedan av SecretAgentMan.
-
FörfattareInlägg
-
1 juli, 2006 kl. 21:27 #167137veilsideDeltagare
va fan händer nått eller?
polisen körde hem mig ikväll!!! för mycke brännnvin!!!:P2 juli, 2006 kl. 17:31 #167143FeADeltagareva fan händer nått eller? polisen körde hem mig ikväll!!! för mycke brännnvin!!!:P
Vadå, fick du betala dom med brännvin? Och mycket dessutom… 😮
Eller vill dom oxå vara med i gruppköpet?/FeA
5 juli, 2006 kl. 11:03 #167018SecretAgentManDeltagareJag vevade iväg förfrågan i slutet av förra veckan, men väntar fortfarande på svar…kan bli så att jag slår en signal senare i veckan och kollar om det händer något.
P_Ilis halkade ICKE med i listan just nu då “Kränghämmare som passar” inte är giltigt, och engelsmännen fattar nada av det. 😉 Kolla vad du vill ha så skickar jag med ditt med.
/J
5 juli, 2006 kl. 14:45 #167019SecretAgentManDeltagareNu har priserna kommit…naturligtvis krånglas det och skickas i htmlformat….där varje artikel lagts separat, istället för att ta det per “kund” som jag bad om….ja jääädrar.
Jag får se ifall jag orkar rodda med priser senare…
Caster kit, camberbultar bak och någon extra elak krängare var slut, och kommer in om 3 veckor (återkommer med artikelnummer tillsammans med priserna).
/J
5 juli, 2006 kl. 14:51 #167098MatsDeltagareKänner på mig att det är mina krängare, caster kit o bultar….
Gott att du orkar dra i detta, väntar med spänning på priserna.Mats GBG
Regionsansvarig Göteborg5 juli, 2006 kl. 14:59 #167020SecretAgentManDeltagare…det är tur man jobbar med IT (och har gott om slantar och muskler 😀 )
http://hem.bredband.net/1005965w9c/EMA_SOP.htm
Så ser det ut, vad jag får fram pyntar vi “net price” +17,5% i VAT – priserna är i engelska pund.
Vad gäller dina förmodade grejer Mats så säger de så här:
“At the moment we are out of stock for KCA319M, KCA414 and BSR20XXZ. These
will be in stock again in approximately 3 weeks. I do have KCA319A and
BSR20XXXZ in stock as a possible replacement.”/J – nu åker jag och badar istället. 😀
5 juli, 2006 kl. 18:41 #167150jenzaDeltagareSam fixa in mig på samma IT företag som du så
kan jag jobba som besatt och tjäna pengar och köpa kokare snabbare än va jag tänkt ;P5 juli, 2006 kl. 20:16 #167152Micke_subbaDeltagareFrakt kostnad till sverige?
6 juli, 2006 kl. 05:19 #167021SecretAgentManDeltagareDet står tillsammans med priserna, läs och du skall finna…
/J
6 juli, 2006 kl. 05:23 #167099MatsDeltagareCarriage: 180£ ~ 2520 sek
Står längst ner i offerten.Edit: Jerry svarade visst innan mig…
Om du ska prata med Whitelinegrabbarna nåt mer så hade en prisuppgift på KTA108 varit intressant. Annars så kör jag gärna på det jag beställt. 3 veckor är inte så lång väntetid.
Såg också att det inte är min krängare som saknas. Det är Veilsides 24mm krängare som e slut. Men de hade 27mm på lager… 😀Mats GBG
Regionsansvarig Göteborg6 juli, 2006 kl. 09:43 #167120p_ilisDeltagareJag vevade iväg förfrågan i slutet av förra veckan, men väntar fortfarande på svar…kan bli så att jag slår en signal senare i veckan och kollar om det händer något.P_Ilis halkade ICKE med i listan just nu då “Kränghämmare som passar” inte är giltigt, och engelsmännen fattar nada av det. 😉 Kolla vad du vill ha så skickar jag med ditt med./J
Hehe, förstod de inte det..? 😛 :+
Nu verkar det vara så att det är olika drop-links på olika årsmodeller på STi:erna så jag måste under bilen och kolla ifall de ser ut som ett C eller en pinne.. Och tydligen är det olika krängare till dessa. Jobbigt när man varken har garage eller domkraft.. Återkommer!
Mvh
Peter6 juli, 2006 kl. 11:22 #167144FeADeltagareJag vevade iväg förfrågan i slutet av förra veckan, men väntar fortfarande på svar…kan bli så att jag slår en signal senare i veckan och kollar om det händer något.P_Ilis halkade ICKE med i listan just nu då “Kränghämmare som passar” inte är giltigt, och engelsmännen fattar nada av det. 😉 Kolla vad du vill ha så skickar jag med ditt med./J
Hehe, förstod de inte det..? 😛 :+ Nu verkar det vara så att det är olika drop-links på olika årsmodeller på STi:erna så jag måste under bilen och kolla ifall de ser ut som ett C eller en pinne.. Och tydligen är det olika krängare till dessa. Jobbigt när man varken har garage eller domkraft.. Återkommer!MvhPeter
Sätt dej på knä å kika under så ser du
/FeA
6 juli, 2006 kl. 12:42 #167121p_ilisDeltagareSätt dej på knä å kika under så ser du /FeA
Okidoki! Ska kolla!
Mvh
Peter6 juli, 2006 kl. 13:16 #167138veilsideDeltagareTydligen hade dom inte min bakre krängare.;( Jag har inga problem med att vänta 3 veckor. Beror ju på vad ni andra tycker å tänker?
Mvh// Mathias
;(11 juli, 2006 kl. 00:29 #167164sti_erikDeltagareHar gruppköpet sänts efter än?
Annars är jag på och behöver bakre droplinks: (“Code: #KLC26” 2 / replaces OE plastic link / 53)
hur lång tid brukar det ta från whiteline uk ?
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.