Visar 15 inlägg - 46 till 60 (av 183 totalt)
  • Författare
    veilside
    Deltagare

va fan händer nått eller?
      polisen körde hem mig ikväll!!! för mycke brännnvin!!!:P

FeA
      Deltagare

va fan händer nått eller? polisen körde hem mig ikväll!!! för mycke brännnvin!!!:P

Vadå, fick du betala dom med brännvin? Och mycket dessutom… 😮
        Eller vill dom oxå vara med i gruppköpet?

/FeA

SecretAgentMan
        Deltagare

Jag vevade iväg förfrågan i slutet av förra veckan, men väntar fortfarande på svar…kan bli så att jag slår en signal senare i veckan och kollar om det händer något.

P_Ilis halkade ICKE med i listan just nu då “Kränghämmare som passar” inte är giltigt, och engelsmännen fattar nada av det. 😉 Kolla vad du vill ha så skickar jag med ditt med.

/J

SecretAgentMan
          Deltagare

Nu har priserna kommit…naturligtvis krånglas det och skickas i htmlformat….där varje artikel lagts separat, istället för att ta det per “kund” som jag bad om….ja jääädrar.

Jag får se ifall jag orkar rodda med priser senare…

Caster kit, camberbultar bak och någon extra elak krängare var slut, och kommer in om 3 veckor (återkommer med artikelnummer tillsammans med priserna).

/J

Mats
            Deltagare

Känner på mig att det är mina krängare, caster kit o bultar….
              Gott att du orkar dra i detta, väntar med spänning på priserna.

Mats GBG
              Regionsansvarig Göteborg

SecretAgentMan
              Deltagare

…det är tur man jobbar med IT (och har gott om slantar och muskler 😀 )

http://hem.bredband.net/1005965w9c/EMA_SOP.htm

Så ser det ut, vad jag får fram pyntar vi “net price” +17,5% i VAT – priserna är i engelska pund.

Vad gäller dina förmodade grejer Mats så säger de så här:

“At the moment we are out of stock for KCA319M, KCA414 and BSR20XXZ. These
                will be in stock again in approximately 3 weeks. I do have KCA319A and
                BSR20XXXZ in stock as a possible replacement.”

/J – nu åker jag och badar istället. 😀

jenza
                Deltagare

Sam fixa in mig på samma IT företag som du så
                  kan jag jobba som besatt och tjäna pengar och köpa kokare snabbare än va jag tänkt ;P

Micke_subba
                  Deltagare

Frakt kostnad till sverige?

SecretAgentMan
                    Deltagare

Det står tillsammans med priserna, läs och du skall finna…

/J

Mats
                      Deltagare

Carriage: 180£ ~ 2520 sek
                        Står längst ner i offerten.

Edit: Jerry svarade visst innan mig…

Om du ska prata med Whitelinegrabbarna nåt mer så hade en prisuppgift på KTA108 varit intressant. Annars så kör jag gärna på det jag beställt. 3 veckor är inte så lång väntetid.
                        Såg också att det inte är min krängare som saknas. Det är Veilsides 24mm krängare som e slut. Men de hade 27mm på lager… 😀

Mats GBG
                        Regionsansvarig Göteborg

p_ilis
                        Deltagare

Jag vevade iväg förfrågan i slutet av förra veckan, men väntar fortfarande på svar…kan bli så att jag slår en signal senare i veckan och kollar om det händer något.P_Ilis halkade ICKE med i listan just nu då “Kränghämmare som passar” inte är giltigt, och engelsmännen fattar nada av det. 😉 Kolla vad du vill ha så skickar jag med ditt med./J

Hehe, förstod de inte det..? 😛 :+

Nu verkar det vara så att det är olika drop-links på olika årsmodeller på STi:erna så jag måste under bilen och kolla ifall de ser ut som ett C eller en pinne.. Och tydligen är det olika krängare till dessa. Jobbigt när man varken har garage eller domkraft.. Återkommer!

Mvh
                          Peter

FeA
                          Deltagare

Jag vevade iväg förfrågan i slutet av förra veckan, men väntar fortfarande på svar…kan bli så att jag slår en signal senare i veckan och kollar om det händer något.P_Ilis halkade ICKE med i listan just nu då “Kränghämmare som passar” inte är giltigt, och engelsmännen fattar nada av det. 😉 Kolla vad du vill ha så skickar jag med ditt med./J

Hehe, förstod de inte det..? 😛 :+ Nu verkar det vara så att det är olika drop-links på olika årsmodeller på STi:erna så jag måste under bilen och kolla ifall de ser ut som ett C eller en pinne.. Och tydligen är det olika krängare till dessa. Jobbigt när man varken har garage eller domkraft.. Återkommer!MvhPeter

Sätt dej på knä å kika under så ser du

/FeA

p_ilis
                            Deltagare

Sätt dej på knä å kika under så ser du /FeA

Okidoki! Ska kolla!

Mvh
                              Peter

veilside
                              Deltagare

Tydligen hade dom inte min bakre krängare.;( Jag har inga problem med att vänta 3 veckor. Beror ju på vad ni andra tycker å tänker?

Mvh// Mathias
                                ;(

sti_erik
                                Deltagare

Har gruppköpet sänts efter än?

Annars är jag på och behöver bakre droplinks: (“Code: #KLC26” 2 / replaces OE plastic link / 53)

hur lång tid brukar det ta från whiteline uk ?

Visar 15 inlägg - 46 till 60 (av 183 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.