Visar 11 inlägg - 46 till 56 (av 56 totalt)
  • Författare
    TypeR
    Deltagare

yep im just waiting for some price info from him and dates hes a busy guy :), ill ask about ecuflash nps soon as i have some more info ill post it up on here.

TypeR
      Deltagare

ok guys i need some details from you please so that i can get price info from Bob spoke to him last night hes looking forward to a swedish trip,

so name,car details, mods etc please and ill get price info next couple of days,

Kvarnis hope you dont mind me hijacking your thread 😉

Patrick P931
        Deltagare

pm sent. 🙂

Gystompa
          Deltagare

Höppa Höppa här nu.

Säg till om jag har missat nåt nu men inte det här en tråd skapad av Kvarnis?
            Och senast jag hörde nåt så var det han som skulle ta hit en viss Paul från Zen Performance.

Vill man gå på nåt annat eller sno potentiella mappnings bilar och kunder så får man fasen skapa en egen tråd.

För övrigt tycker jag att det är jävligt dålig stil om man nu skulle hoppa till en annan mappare än den som Kvarnis rekommenderat. Bara för att det kanske inte blir runt husknuten eller några 100 lappar billigare.

TypeR
            Deltagare

@ Gysompa nps ill start new thread just thought it would be easier to keep mapping to one thread obviously im wrong.

not stealing any body just offering a mapping same time as i get mine done

kvarnis can recommend who he wants, the fact that ill use a different mapper is irelevant.

Gystompa
              Deltagare

Good.
                Sen får ju folk ta och bestämma sig hur dom vill ha det och inte skriva upp sig på en mappare ena dagen och sen ändra sig dagen efter.

Patrick P931
                Deltagare

Jag tror folk vill ha bilen mappad av en kompetent mappare och att vem det blir spelar mindre roll, bara det sker snart och till hyfsade pengar.

För några av våra svenska mappare, som dessutom råkar husera ganska nära mig, verkar inte pengar spela någon större roll då de avböjt att mappa min bil. 😀

Subarumicke
                  Deltagare

För några av våra svenska mappare, som dessutom råkar husera ganska nära mig, verkar inte pengar spela någon större roll då de avböjt att mappa min bil. 😀

Det kanske beror på att du är så krånlig 🙂

Patrik SSI egen Sverker!!!

Kvarnis
                    Deltagare

det kanske beror på att du är så krånlig 🙂

patrik ssi egen sverker!!!

lol :d

Kvarnis
                      Deltagare

det kanske beror på att du är så krånlig 🙂

patrik ssi egen sverker!!!

LoL 😀

Patrick P931
                        Deltagare

Haha, jag är absolut stolt Sverkare på konsumenternas sida!

🙂

Visar 11 inlägg - 46 till 56 (av 56 totalt)
                        • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.