› SSC › Allmänt snack › Träffar › Intresse Koll för utb. Midlanda
- Detta ämne har 23 svar, 1,190 deltagare, och uppdaterades senast för 19 år, 5 månader sedan av
Janne S.A.D..
-
FörfattareInlägg
-
7 juni, 2006 kl. 23:11 #142700
Janne S.A.D.
DeltagareVar är Olle och Lars L. då? De har snackat om att det skulle vara intresserade! Helldal också för den delen….Grillfest i Ramvik 3 mil norr om Härnösand på mina pärons tomt kan utlovas (om det blir en dag så jag blir på utbildning vill säga.).
Jag kollar med banägaren på fredag 9/6 vilka dagar//kvällar som är möjliga.
Jag var chefsinstruktör för Racing School på Mantorp Park under flera år samt tävlat runt om på olika banor ca 50 lopp.
Kurvtagningsteknik broms och växlingsteknik teori och praktik.Grejen är ju att bana är redan hyrd av mig så priset blir svinlågt om vi får ok att köra.
Janne
8 juni, 2006 kl. 08:02 #142696Adam K
DeltagareLördag den 17/6 kan jag nog!!!
Får försöka hitta på nåt mer att göra uppe i mittsverige i sammanhanget så det blir mindre bara köra köra köra upp o ner.
Håller tummarna.
8 juni, 2006 kl. 16:12 #142685Practos
DeltagareFör er som har långväga finns övernattningsmöjlighet hos oss 2 mil från banan.
8 juni, 2006 kl. 19:25 #142697Adam K
DeltagareAdam har långväga…
Tackar å det varmaste ja till övernattning 🙂
8 juni, 2006 kl. 20:05 #142682LegacyLarsa
Keymasterproblemet är det att det kommer att gå lite soppa, när jag ska söderut, och jag är ingen rik person, så jag får nog stå över 🙁
/Lars
8 juni, 2006 kl. 20:13 #142691Lefty
DeltagareNär du spikat datum(?) på detta så kan jag lägga ut infon på ett lokalt forum för oss i norra norrland. Förhoppningsvis kan jag ragga lite mer folk till detta. Jag är grymt sugen, bara hoppas man är ledig eller kan ta ledigt 🙂
8 juni, 2006 kl. 20:47 #142701Janne S.A.D.
DeltagareNär du spikat datum(?) på detta så kan jag lägga ut infon på ett lokalt forum för oss i norra norrland. Förhoppningsvis kan jag ragga lite mer folk till detta. Jag är grymt sugen, bara hoppas man är ledig eller kan ta ledigt 🙂
Kul
kommer upp med datum och tid i morgon.Janne
9 juni, 2006 kl. 08:14 #142692MDE
DeltagareJättebra initiativ och anordna en utbildning på midlanda riktigt kul!
själv så ska man bli pappa när som helst så vågar inte lova nåt men hade varit kul o vara där då det är min ”hemmabana” när jag tävlar i racing.kommer gärna ner om möjligt 🙂
mvh MDE
9 juni, 2006 kl. 12:12 #142702Janne S.A.D.
DeltagareJättebra initiativ och anordna en utbildning på midlanda riktigt kul!själv så ska man bli pappa när som helst så vågar inte lova nåt men hade varit kul o vara där då det är min ”hemmabana” när jag tävlar i racing.kommer gärna ner om möjligt :)mvh MDE
Har inte fått tag i Anders banansvarig än.
Återkommer här så snart han ringt tillbaka.Janne nybliven farfar
-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.