Visar 13 inlägg - 31 till 43 (av 43 totalt)
  • Författare
    Högerstyrd
    Deltagare

Väderupdatering. Tydligen kommer det inte att regna från ung. 09:00 upp till 15:00. Goda nyheter för er som kommer att köra och för oss som vill käka hamburgare till lunch! d—0.o—b

Adelante
      Deltagare

Väderupdatering. Tydligen kommer det inte att regna från ung. 09:00 upp till 15:00. Goda nyheter för er som kommer att köra och för oss som vill käka hamburgare till lunch! d—0.o—b

Kalas! 😀

Surbarbro
        Deltagare

Kanon!

Koffe
          Keymaster

Det här är den tråden 😉

Surbarbro
            Deltagare

Bra! ?

Högerstyrd
              Deltagare

Har nu räknat med typ 22pers. 55 hamburgare borde räcka. Räknar med kanske några till som inte har sett det här tråden eller ångrar sig eller är mer hungrigare. Kommer att bjuda dricka också. Cola, Fanta och Sprite.
                Kommer inte att va perfect kylt men folk lär va törstigt och sugen.
                5kr/dricka.
                Har även räknat ut hamburgare priset. Inte så noggrann men kan säker bjuda 20kr/styck och det ingår sås, lök och tomat. Och då har jag till och med räknat med grillkol. Blir ICAs egna hamburgare (som jag brukar äta själv och tycker är rätt så goda) och Korvbagarens hamburger bröd.

Ses vid lunch! d—0.o—b

Högerstyrd
                Deltagare

Ville bara säga tack till alla som blev glada av maten jag kunde bjuda och är glad att säga jag hade räknat noggrann. Blev nästan kvitt. Tjänade 60spän på hela dagen 😀 d—0.o—b
                  Så jag har lyckad med planen helt och hållet.

tobiasr
                  Deltagare

Ville bara säga tack till alla som blev glada av maten jag kunde bjuda och är glad att säga jag hade räknat noggrann. Blev nästan kvitt. Tjänade 60spän på hela dagen 😀 d—0.o—b
                    Så jag har lyckad med planen helt och hållet.

Tack själv du, satt riktigt gött! d—0.o—b

roadtip85
                    Keymaster

Tack för goda burgare och väldigt bra initiativ! 🙂

Igge
                      Deltagare

Tackar så mycket! Var trevligt att snacka lite skit också 🙂

Surbarbro
                        Deltagare

Det var bra gjort. Goda hamburgare. Välkommen tillbaka, men som jag sa, då kan vi hjälpa åts att grilla och även du får dra en repa.
                          Jag gilla din färg på bilen och så välpolerad. Antar att du inte bor som jag.
                          Kom nu upp till Lunda. Det ska bli kul att se dig igen.

FiddeFuling
                          Keymaster

Vi Vill ha grill på lunda med 😉 haha tack så mycket, för både burgare och däck

Skickat från min ONE E1003 via Tapatalk

Högerstyrd
                            Deltagare

Handtvättar min bil näste varje helg för hand hos min sambos morsa. Ibland framför lägenheten 😀
                              Gäller mest att ta sin tid och veta vad man ska använda.

Visar 13 inlägg - 31 till 43 (av 43 totalt)
                            • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.