Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 25 totalt)
  • Författare
    SPiKE
    Deltagare

Ja för tusan, jag är med

Jojje
      Deltagare

Jag e på!

mackan79
        Deltagare

Jag är med!!!

MDE
          Deltagare

jag är intresserad!

/MDE

IMPREZA FOREVER
            Deltagare

Det var ett tag sen man såg det live så jag är intresserad

Davve
              Deltagare

Skrev gärna om det finns anhöriga/kompisar som vill med.

Rallyrille
                Deltagare

Jupp, intresserad!! 3-4 pers.

Niklas
                  Deltagare

Tidigare har det varit en kompis som fått följa med för att inte SSIare skall bli utan sovplats. Men det har säkert Davve koll på, lycka till med VIP-passen och hoppas ni får det skoj i snön.

/N – avställd i februari och ser rallyt från soffan även 2007 😉

Davve
                    Deltagare

Tidigare har det varit att en SSI medlem får ta med sig en respektive & det kommer antagligen bli så denna gång oxå. Men finns det platser över så fyller vi dom med anhöriga/kompisar.

Men som jag skrev tidigare så är detta bara en intresse tråd. Mer info kommer inom kort!!

Rallyrille
                      Deltagare

Tidigare har det varit en kompis som fått följa med för att inte SSIare skall bli utan sovplats. Men det har säkert Davve koll på, lycka till med VIP-passen och hoppas ni får det skoj i snön./N – avställd i februari och ser rallyt från soffan även 2007 😉

Eftersom vi är 3 SSI:are och en polare blir det ju då hmm.. 0,33333333 kompisar/SSI-medlem… Måste väl för det inte ta 2 bilar???!! 😉

Davve
                        Deltagare

Tidigare har det varit en kompis som fått följa med för att inte SSIare skall bli utan sovplats. Men det har säkert Davve koll på, lycka till med VIP-passen och hoppas ni får det skoj i snön./N – avställd i februari och ser rallyt från soffan även 2007 😉

Eftersom vi är 3 SSI:are och en polare blir det ju då hmm.. 0,33333333 kompisar/SSI-medlem… Måste väl för det inte ta 2 bilar???!! 😉

Hehe.. Låter bra Rille! Hur många bilar ni tar spelar ingen roll 🙂

Davve
                          Deltagare

Hej på er!

Jag kommer inom dom närmsta dagarna att kolla upp boende till Sv.rallyt 2007. Detta år körs det mellan den 8-11 februari.

Innan jag börjar kolla boende o.s.v. så vill jag veta hur många som är intresserade av att bo med klubben under rallyt.

Alltså detta är ingen bindande anmälan utan en koll på hur många som är intresserade!

När jag ser att ett intresse finns så kommer jag att starta en ny tråd med priser & info om boendet & hur man går till väga för att anmäla sig.

Dom tidigare åren så har detta varit en succé.. Så missa inte detta!!

Svara endast i denna tråd om ni är intresserad!

daniel83
                            Deltagare

Jag är intresserad.

//Daniel

Davve
                              Deltagare

Nu har jag varit i kontakt med värmlänningarna ang. boende & det ser bra ut för oss.

Jag inväntar dock ett mail från dom med priser & info. Återkommer så fort det trillar in!

Har även pratat med IM oxå & det ska nog inte vara några problem att få några VIP biljetter. Men det får jag besked om tidigast nästa vecka.

Så jag återkommer :)!! Detta blir gööör skoj!

sille
                                Deltagare

Klart man ska med till svenska..

Tar med mig en pers isåfall

Robert

Visar 15 inlägg - 1 till 15 (av 25 totalt)
                                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.