SSC Annonser Säljes – Delar Intressekoll 3" Turbo-back

• Detta ämne har 6 svar, 944 deltagare, och uppdaterades senast för 10 år sedan av Vita_Vargen.
Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)
  • Författare
    Vita_Vargen
    Deltagare

Tänkte kolla ifall någon är intresserad av mitt 3″ turbo-back då grannarna inte var det. Sitter idag på min bil men då jag måste åka runt med insatsen för att hålla grannarna nöjda så känns de rätt värdelöst :rolleyes:

Har suttit på 1000 mil sen bilden så inte lika fint o blankt längre men ska nog inte vara några problem o putsa om man vill det.

Skulle någon vara intresserad av de så hade jag tänkt byta tillbaka till originalsystemet istället.

Pris idé: 1600 kr

Finns i Slagsta, Stockholm

Hyena
      Deltagare

Tänkte kolla ifall någon är intresserad av mitt 3″ turbo-back då grannarna inte var det. Sitter idag på min bil men då jag måste åka runt med insatsen för att hålla grannarna nöjda så känns de rätt värdelöst :rolleyes:

Har suttit på 1000 mil sen bilden så inte lika fint o blankt längre men ska nog inte vara några problem o putsa om man vill det.

Skulle någon vara intresserad av de så hade jag tänkt byta tillbaka till originalsystemet istället.

Pris idé: 1600 kr

Finns i Slagsta, Stockholm

Vad ere till för bil?

Vita_Vargen
        Deltagare

vad ere till för bil?

impreza gc8

Hyena
          Deltagare

Kan jag komma och titta på det under veckan?

Vita_Vargen
            Deltagare

Kan jag komma och titta på det under veckan?

Kan bli svårt. Är typ imorgon kväll som kan fungera för mig. Onsdag kväll är jag upptagen och på torsdag åker jag till Idre.

Hyena
              Deltagare

Du har pm

Vita_Vargen
                Deltagare

Mer eller mindre sålt. Tråd kan tas bort.

Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)
                • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.