Visar 5 inlägg - 16 till 20 (av 20 totalt)
  • Författare
    Inlägg
  • #215703
    mikke
    Deltagare

      Är ev intresserad av att bo med er någon av dom sista nätterna om det finns plats, tyvärr bokade mitt sällskap boende för någon månad sedan redan. Så hur ser det ut i huset med sängplatser osv nu? 🙂

      #215708
      challe
      Deltagare

        Om nu alla som anmält intresse verkligen kommer så blir det nog trångt i huset för alla, det finns 10 sängplatser i huset och sen kan man ju alltid sova på madrasser 🙂 men det finns ju bara en dusch och två dass 🙁

        Ett stenkast från huset ligger byskolan som vi kommer att äta middag i och där kommer det finnas platser att sova. Där finns även tillgång till bastu :):D:D

        Mer info och en riktig anmälningslista kommer att komma upp inom kort

        #215709
        challe
        Deltagare

          Lite bra att veta för de som inte varit med förr.

          Det kommer förhoppningsvis vara kallt som satan och då kan varma kläder vara lite goa att ha 🙂
          Nått att sitta på är inte fel
          Ibland kan det vara långt att gå från bilen till själva sträckan så man kan inte ta med hela bohaget.

          #215716
          Zetterlund
          Deltagare

            Info för en som mig som varit med på rally många gånger förr… Men inte där ni bott…. :p
            Vart geografiskt sett ligger detta hus ni/vi ska bo i ? Behöver veta för jag ska kunna planera boendet resten av veckan…

            #215710
            challe
            Deltagare

              Vart geografiskt sett ligger detta hus ni/vi ska bo i ? Behöver veta för jag ska kunna planera boendet resten av veckan…

              Här 🙂

              Karta:
              http://kartor.eniro.se/m/Mkwrs

              Adress:
              Sörby 170, 68394 LAKENE

            Visar 5 inlägg - 16 till 20 (av 20 totalt)
            • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.